Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Er det meg du mener? :ler: I så fall lurer jeg på hva som får deg til å spørre. Er det fordi du tror jeg smiler ofte eller fordi du tror jeg aldri smiler? :klo:

Edit: Skrivefeil

Kanskje det var "gjest" hun mente?

Skrevet

Kanskje det var "gjest" hun mente?

Det kan godt hende, det var derfor jeg dobbeltsjekket om det faktisk var meg hun mente ;)

Gjest JosefK78
Skrevet

Jeg lurer på om de fleste brukerene her på KG er under 30 og om så jeg er for gammel til å være her og burde heller skrive til 'Oss i Mellom' i Hjemmet?

• Liker 5
Gjest Vampen
Skrevet

Også er jeg litt skuffa over at spørsmålet ikke var mer artig enn som så. :snurt:

AnonymBruker
Skrevet

Til brukerne som har dyr som profilbilde: hva er likhetene mellom deg selv og dyret?

Det gjelder de som har insekter også Maria_Marihøne :fnise:

• Liker 1
Gjest Koala Lompa
Skrevet

Til brukerne som har dyr som profilbilde: hva er likhetene mellom deg selv og dyret?

Likheten mellom meg og min avatar er nok mengden pels på kroppen. Im a fluffy girl!

• Liker 5
Gjest Bobler
Skrevet (endret)

Er det meg du mener? :ler: I så fall lurer jeg på hva som får deg til å spørre. Er det fordi du tror jeg smiler ofte eller fordi du tror jeg aldri smiler? :klo:

Edit: Skrivefeil

Jeg vet ikke, men siden AB skrev 'gjesten' regner jeg med h*n mener brukeren som heter "Gjest". Virker også mer sannsynlig at det er hu enn deg :)

Endret av Bobler
Skrevet

Jeg lurer på om de fleste brukerene her på KG er under 30 og om så jeg er for gammel til å være her og burde heller skrive til 'Oss i Mellom' i Hjemmet?

r godt over 30 år, og vil si at alle aldre passer inn her. Bare en ikke tar alt bokstavelig, og forstår at enkelte slenger med tastefingrene sine lettere enn med munnen i rl.

• Liker 1
Gjest hogwash
Skrevet

...

Vi har den samme gravitas :opplyser:

Muligens ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke, men siden AB skrev 'gjesten' regner jeg med h*n mener brukeren som heter "Gjest". Virker også mer sannsynlig at det er hu enn deg :)

Har allerede svart på dette, men det går altså jeg også ut fra. Men siden hun faktisk skrev mitt nick, tenkte jeg å spørre for å være sikker.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

også lurer jeg på om katten har hatt seriøse forhold.

Opptil flere.

Jeg lurer på om Katten har katt :)

Jupp :)

Skrevet

Tja, jeg kan være ganske sta, men generelt sett er jeg ganske søt og snill. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Likheten må vel være at vi er like søte begge to, men like fullt et rovdyr :pisk:

Skrevet

jeg lurer på hvordan yes2yes snakker i hverdagen.

Vel, jeg snakker i alle fall ikke slik jeg skriver. Jeg prøver å skrive veldig grammaisk korrekt og har en vondt vane til å uttrykke meg mer komplisert enn det som behøves. Når jeg derimot skal snakke helt vanlig i hverdagen, er dessverre mitt uformelle språk gjennomsyret av både forkortelser og populære gateuttrykk. Rent objektivt snakker jeg for tiden en form for Østlands-dialekt.

Også ler jeg mye mer enn det folk har gitt meg tilbakemeldinger om på dette forumet, men det er stengt tatt fordi jeg synes det virker uvant å skrive 'haha' i mine innlegg eller bruke smilies med mindre innholdet med stor sannsynelighet kan misforstås.

Håper ditt spørsmål ble besvart. :takke:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tja, jeg kan være ganske sta, men generelt sett er jeg ganske søt og snill. ;)

Er hello kitty sta? Jeg trodde hun var en pushover jeg, søt og snill sm hun ser ut :fnise: Har aldri sett hello kitty jeg :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er hello kitty sta? Jeg trodde hun var en pushover jeg, søt og snill sm hun ser ut :fnise: Har aldri sett hello kitty jeg :)

Hehe, det har du rett i, jeg tenkte mer på katter generelt. Men, man kan vel kanskje si hun er sta slik hun klarer å plassere seg på de merkeligste plasser, hun er vanskelig å bli kvitt. :fnise:

Endret av Yvonne
Skrevet

Vi har den samme gravitas :opplyser:

Muligens ;)

Geologer :roll:

AnonymBruker
Skrevet

Til katten: Elsker du isbiten? Hva liker du ved hun?

Til yme: Er du like morsom irl, som du er på KG?

AnonymBruker
Skrevet

Til Bandit: Hvor gammel er du? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvor gammel Gorgonzola er, og om han er kjekk :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...