Gjest Maria_Marihøne Skrevet 13. mai 2012 #81 Skrevet 13. mai 2012 Er det meg du mener? I så fall lurer jeg på hva som får deg til å spørre. Er det fordi du tror jeg smiler ofte eller fordi du tror jeg aldri smiler? Edit: Skrivefeil Kanskje det var "gjest" hun mente?
Gjesten Skrevet 13. mai 2012 #82 Skrevet 13. mai 2012 Kanskje det var "gjest" hun mente? Det kan godt hende, det var derfor jeg dobbeltsjekket om det faktisk var meg hun mente
Gjest JosefK78 Skrevet 13. mai 2012 #83 Skrevet 13. mai 2012 Jeg lurer på om de fleste brukerene her på KG er under 30 og om så jeg er for gammel til å være her og burde heller skrive til 'Oss i Mellom' i Hjemmet? 5
Gjest Vampen Skrevet 13. mai 2012 #84 Skrevet 13. mai 2012 Også er jeg litt skuffa over at spørsmålet ikke var mer artig enn som så.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #85 Skrevet 13. mai 2012 Til brukerne som har dyr som profilbilde: hva er likhetene mellom deg selv og dyret? Det gjelder de som har insekter også Maria_Marihøne 1
Gjest Koala Lompa Skrevet 13. mai 2012 #86 Skrevet 13. mai 2012 Til brukerne som har dyr som profilbilde: hva er likhetene mellom deg selv og dyret? Det gjelder de som har insekter også Maria_Marihøne Likheten mellom meg og min avatar er nok mengden pels på kroppen. Im a fluffy girl! 5
Gjest Bobler Skrevet 13. mai 2012 #87 Skrevet 13. mai 2012 (endret) Er det meg du mener? I så fall lurer jeg på hva som får deg til å spørre. Er det fordi du tror jeg smiler ofte eller fordi du tror jeg aldri smiler? Edit: Skrivefeil Jeg vet ikke, men siden AB skrev 'gjesten' regner jeg med h*n mener brukeren som heter "Gjest". Virker også mer sannsynlig at det er hu enn deg Endret 13. mai 2012 av Bobler
Piper Skrevet 13. mai 2012 #88 Skrevet 13. mai 2012 Jeg lurer på om de fleste brukerene her på KG er under 30 og om så jeg er for gammel til å være her og burde heller skrive til 'Oss i Mellom' i Hjemmet? r godt over 30 år, og vil si at alle aldre passer inn her. Bare en ikke tar alt bokstavelig, og forstår at enkelte slenger med tastefingrene sine lettere enn med munnen i rl. 1
Gjest hogwash Skrevet 13. mai 2012 #89 Skrevet 13. mai 2012 Til brukerne som har dyr som profilbilde: hva er likhetene mellom deg selv og dyret? ... Vi har den samme gravitas Muligens 1
Gjesten Skrevet 13. mai 2012 #90 Skrevet 13. mai 2012 Jeg vet ikke, men siden AB skrev 'gjesten' regner jeg med h*n mener brukeren som heter "Gjest". Virker også mer sannsynlig at det er hu enn deg Har allerede svart på dette, men det går altså jeg også ut fra. Men siden hun faktisk skrev mitt nick, tenkte jeg å spørre for å være sikker. 1
Gjest Katten. Skrevet 13. mai 2012 #91 Skrevet 13. mai 2012 også lurer jeg på om katten har hatt seriøse forhold. Opptil flere. Jeg lurer på om Katten har katt Jupp
Anglofil Skrevet 13. mai 2012 #92 Skrevet 13. mai 2012 Til brukerne som har dyr som profilbilde: hva er likhetene mellom deg selv og dyret? Det gjelder de som har insekter også Maria_Marihøne Tja, jeg kan være ganske sta, men generelt sett er jeg ganske søt og snill. Mvh Yvonne
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 13. mai 2012 #93 Skrevet 13. mai 2012 Til brukerne som har dyr som profilbilde: hva er likhetene mellom deg selv og dyret? Det gjelder de som har insekter også Maria_Marihøne Likheten må vel være at vi er like søte begge to, men like fullt et rovdyr
yes2yes Skrevet 13. mai 2012 #94 Skrevet 13. mai 2012 jeg lurer på hvordan yes2yes snakker i hverdagen. Vel, jeg snakker i alle fall ikke slik jeg skriver. Jeg prøver å skrive veldig grammaisk korrekt og har en vondt vane til å uttrykke meg mer komplisert enn det som behøves. Når jeg derimot skal snakke helt vanlig i hverdagen, er dessverre mitt uformelle språk gjennomsyret av både forkortelser og populære gateuttrykk. Rent objektivt snakker jeg for tiden en form for Østlands-dialekt. Også ler jeg mye mer enn det folk har gitt meg tilbakemeldinger om på dette forumet, men det er stengt tatt fordi jeg synes det virker uvant å skrive 'haha' i mine innlegg eller bruke smilies med mindre innholdet med stor sannsynelighet kan misforstås. Håper ditt spørsmål ble besvart. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #95 Skrevet 13. mai 2012 Tja, jeg kan være ganske sta, men generelt sett er jeg ganske søt og snill. Mvh Yvonne Er hello kitty sta? Jeg trodde hun var en pushover jeg, søt og snill sm hun ser ut Har aldri sett hello kitty jeg 1
Anglofil Skrevet 13. mai 2012 #96 Skrevet 13. mai 2012 (endret) Er hello kitty sta? Jeg trodde hun var en pushover jeg, søt og snill sm hun ser ut Har aldri sett hello kitty jeg Hehe, det har du rett i, jeg tenkte mer på katter generelt. Men, man kan vel kanskje si hun er sta slik hun klarer å plassere seg på de merkeligste plasser, hun er vanskelig å bli kvitt. Mvh Yvonne Endret 13. mai 2012 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #98 Skrevet 13. mai 2012 Til katten: Elsker du isbiten? Hva liker du ved hun? Til yme: Er du like morsom irl, som du er på KG?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #100 Skrevet 13. mai 2012 Jeg lurer på hvor gammel Gorgonzola er, og om han er kjekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå