Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er noen brukere jeg lurer litt på om har blitt single i det siste. :popcorn:

Da lurer jeg på hvilke brukere du tenker på! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor nuppedupp tydeligvis har et behov for å være frekk hele tiden

også lurer jeg på hvor gammel Katten er

Så lurer jeg på om "Pene_Sko" er homofil

Også lurer jeg på om womenwomen er pen.

:popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor nuppedupp tydeligvis har et behov for å være frekk hele tiden

nuppdupp er jo dritmorsom :ler:

Katten er 4 år. I hodet ialfall.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Da lurer jeg på hvilke brukere du tenker på! :)

Er det ikke litt slemt å nevne dem med nick her?:fnise: Det er bare det at noen brukere har forandret seg litt. Jeg har ikke lyst til å skrive så mye for det kan jo hende jeg tar feil, eller at jeg ikke tar feil og de ikke vil dele det her. Ingen andre som har lagt merke til noe sånt?:)

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

frekk hele tiden? jøss, har ikke ment å være frekk 1 gang. jeg sier det som jeg føler det er eller finner på noe som alle ser er tull :) eller kanskje ikke alle ser at jeg tuller? :fnise:

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Er det ikke litt slemt å nevne dem med nick her?:fnise: Det er bare det at noen brukere har forandret seg litt. Jeg har ikke lyst til å skrive så mye for det kan jo hende jeg tar feil, eller at jeg ikke tar feil og de ikke vil dele det her. Ingen andre som har lagt merke til noe sånt?:)

Trodde du ville vite det fordi du ville ha de for deg selv jeg :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Du burde bare ha latt være å nevne det. Tittelen på tråden er "Spør en bruker", ikke "Kom med frekke spekulasjoner om andres privatliv som AB"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Joda bare nevn nick :) Brukerne det gjelder kan jo bare unngå å svare om de ikke syns det er noe de vil dele.. Jeg har lagt merke til noen jeg tror har blitt singel, Hunterlady feks :) mulig hun har sagt det og, men jeg har det i hvert fall på "følelsen" :) mens jeg er ganske sikker på at flanør har fått seg dame :P

Skrevet

Joda bare nevn nick :) Brukerne det gjelder kan jo bare unngå å svare om de ikke syns det er noe de vil dele.. Jeg har lagt merke til noen jeg tror har blitt singel, Hunterlady feks :) mulig hun har sagt det og, men jeg har det i hvert fall på "følelsen" :) mens jeg er ganske sikker på at flanør har fått seg dame :P

Ærlig talt! Hvis jeg hadde vært en "kjent" bruker, blitt singel og noen spurte meg om det i denne tråden, ville jeg syntes det var ekstremt ukomfortabelt og ikke hatt lyst til å svare. Og den som tier samtykker, right?

Det får være måte på sensasjonslyst og ønske om å grave i andres privatliv. Det går an å sende en PM hvis man absolutt må spørre om noe.

(Og nei, jeg er verken en kjent bruker eller singel, så jeg føler meg ikke personlig truet :gjeiper: )

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt! Hvis jeg hadde vært en "kjent" bruker, blitt singel og noen spurte meg om det i denne tråden, ville jeg syntes det var ekstremt ukomfortabelt og ikke hatt lyst til å svare. Og den som tier samtykker, right?

Det får være måte på sensasjonslyst og ønske om å grave i andres privatliv. Det går an å sende en PM hvis man absolutt må spørre om noe.

(Og nei, jeg er verken en kjent bruker eller singel, så jeg føler meg ikke personlig truet :gjeiper: )

Nå har jo begge de to nevnte skrevet selv om sin sivilstatus her inne da.. ro ned litt. Tror ikke det var ment som noe annet enn kompliment, typ "har man sjans?";)

• Liker 3
Skrevet

Det er ytterst sjelden jeg har grunn til å være sur. Men jeg blir jo som andre mennesker både lei meg, sinna og sikkert frustrert av og til også. :sukk:

Men, må innrømme at jeg stort sett tenker positivt og er i godt humør, derfor valgte jeg

nicket - og avataren min. :jepp:

Men nå er det bare et kvarter til Dokka har bursdag, må sende henne en PM!! :duskedame:

Du er verdens søteste forumvenn, Aldrisur :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Nå har jo begge de to nevnte skrevet selv om sin sivilstatus her inne da.. ro ned litt. Tror ikke det var ment som noe annet enn kompliment, typ "har man sjans?";)

Det var jeg ikke klar over, da blir det noe helt annet. Men da har jo den som spurte allerede svaret. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer veldig på hvordan kosemose er i hverdagen...

Gjest Katten.
Skrevet

Katten er 4 år. I hodet ialfall.

Nei.

Jeg fylte fem i forrige uke.

• Liker 5
Skrevet

Nei.

Jeg fylte fem i forrige uke.

Katteår?

• Liker 2
Gjest Cosette
Skrevet

Det er noen brukere jeg lurer litt på om har blitt single i det siste. :popcorn:

Indeed, I am! :opplyser: (Men jeg antar at det helst var en av poppisgutta du var nysgjerrig på.. :gjeiper:)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Indeed, I am! :opplyser: (Men jeg antar at det helst var en av poppisgutta du var nysgjerrig på.. :gjeiper:)

Nei,jeg er nysgjerrig på poppiser av begge kjønn.:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

frekk hele tiden? jøss, har ikke ment å være frekk 1 gang. jeg sier det som jeg føler det er eller finner på noe som alle ser er tull :) eller kanskje ikke alle ser at jeg tuller? :fnise:

Kan bare svare for meg selv, og er en annen AB, men jeg oppfatter deg som frekk ofte ja.

Det er det som er så dumt med skriftlig ironi eller spøk, det er vanskelig å skjønne det for man kan ikke høre tonefallet.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...