Gjest Raindrops Skrevet 11. mai 2012 #21 Skrevet 11. mai 2012 Jeg sendte postkort til gamletanten min forrige uke, men jeg sender ikke til de av besteforeldrene mine som fortsatt lever. Hvis det hjelper så besøker jeg dem to ganger i mnd da, fine besteforeldrene Men jeg fikk lyst til å sende et kort nå, mormor hadde iallefall blitt veldig glad! 3
KaDust Skrevet 11. mai 2012 #22 Skrevet 11. mai 2012 Hender det at man blir nysgjerrig og sjekker likevel? Takk for svar, alltid lurt på den der Jeg ble ikke det, og gadd ikke å gå igjennom den prosessen det tar for å finne ut hvem AB er med mindre det var nødvendig. Men jeg kan bare svare for meg selv. Tror uansett at du mister tittelen din som mod om du bruker den der det ikke er nødvendig.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #23 Skrevet 11. mai 2012 Og jeg er ikke moderator lenger, så jeg vet ikke hvem du er Kan jeg spørre om hvorfor? Og hvordan var det å være moderator? 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #24 Skrevet 11. mai 2012 Jeg ble ikke det, og gadd ikke å gå igjennom den prosessen det tar for å finne ut hvem AB er med mindre det var nødvendig. Jeg lurer på hvordan det gjøres? Jeg trodde egentlig det bare å var å trykke på noe, nesten som når man lager en tråd eller en PM eller kanskje går inn på profilen til noen, men er det vanskeligere enn det?
Gjest Bandit Skrevet 11. mai 2012 #25 Skrevet 11. mai 2012 Hei Ja, jeg er gravid Men det er veldig tidlig enda, så ikke si det til noen Og jeg er ikke moderator lenger, så jeg vet ikke hvem du er Gratulerer så masse! Utrolig moro!
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 11. mai 2012 #26 Skrevet 11. mai 2012 Kan jeg spørre om hvorfor? Og hvordan var det å være moderator? Hvis jeg ikke hadde vært så aktiv på KG fra før så hadde jeg sikkert fortsatt vært moderator. Men jeg syns det er mye morsommere å delta i tråder, enn å rydde i de. Og selv om moderatorene kan delta i tråder på lik linje med andre brukere, så ble det ikke helt det samme. Fordi man måtte være veldig forsikig med å ikke blande rollene. Gleden av å delta i diskusjoner forsvant litt, syns jeg. 4
Chloe- Skrevet 11. mai 2012 #27 Skrevet 11. mai 2012 Takk Jeg har venta lenge på dette, så jeg er vedig glad Det tror jeg det er bare admin som kan. Litt usikker. Admin kan kanskje lese PM også? Godt jeg ikke har sendt noen da.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #28 Skrevet 11. mai 2012 Et spørsmål til AldriSur: Er du aldri sur? Eller skal det mye til før du blir sur? 1
Aldrisur Skrevet 11. mai 2012 #29 Skrevet 11. mai 2012 Et spørsmål til AldriSur: Er du aldri sur? Eller skal det mye til før du blir sur? Det er ytterst sjelden jeg har grunn til å være sur. Men jeg blir jo som andre mennesker både lei meg, sinna og sikkert frustrert av og til også. Men, må innrømme at jeg stort sett tenker positivt og er i godt humør, derfor valgte jeg nicket - og avataren min. Men nå er det bare et kvarter til Dokka har bursdag, må sende henne en PM!!
Gjest NerdMedSverd Skrevet 11. mai 2012 #30 Skrevet 11. mai 2012 Denne går til brukerne som signerer hvert eneste innlegg med nicket sitt. Jeg har sett fler av dere, hva er poenget? Alle ser hvem som har skrevet.. 20
Gjest uAnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #31 Skrevet 11. mai 2012 jeg fikk postkort fra bestemor for to uker siden og sendte postkort tilbake for under en uke siden, hun sende meg sms i går og sa takk 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #32 Skrevet 11. mai 2012 Det er ytterst sjelden jeg har grunn til å være sur. Men jeg blir jo som andre mennesker både lei meg, sinna og sikkert frustrert av og til også. Men, må innrømme at jeg stort sett tenker positivt og er i godt humør, derfor valgte jeg nicket - og avataren min. Men nå er det bare et kvarter til Dokka har bursdag, må sende henne en PM!! Takk for svar. Det er iallefall sjeldent jeg har sett deg skrive et surt innlegg. Eller, tror kanskje jeg aldri har det :gjeiper: I like you! 3
Gjest Nuppdupp Skrevet 11. mai 2012 #33 Skrevet 11. mai 2012 Denne går til brukerne som signerer hvert eneste innlegg med nicket sitt. Jeg har sett fler av dere, hva er poenget? Alle ser hvem som har skrevet.. Det er for å bekrefte ovenfor seg selv at man skriver det man skriver. Man tenker kanskje "hva? skrev jeg dette?" og så ser man hvem som har signert det. Da blir man lettet! Flaks at ingen hadde tatt over brukerkontoen. Nuppdupp. 3
ninuska_ Skrevet 11. mai 2012 #34 Skrevet 11. mai 2012 Er det noe du lurer på om andre brukere? Spørsmål du har lyst til å stille? Dette er tråden for nettopp det. Jeg stiller et spørsmål av ren nysgjerrighet, siden du er en bruker du også! Hvem er du? 2
Anglofil Skrevet 12. mai 2012 #35 Skrevet 12. mai 2012 Denne går til brukerne som signerer hvert eneste innlegg med nicket sitt. Jeg har sett fler av dere, hva er poenget? Alle ser hvem som har skrevet.. Fordi det er en del av min bruker, det har blitt en tradisjon rett og slett. Mvh Yvonne
Aldrisur Skrevet 12. mai 2012 #36 Skrevet 12. mai 2012 Kjære, søte Kosemose - hva ha skjedd med deg? Ung og søt den ene dagen, skikkelig gammel og hurpete den neste? Vart skræmt jæ!
Brunhilde Skrevet 12. mai 2012 #37 Skrevet 12. mai 2012 Denne går til brukerne som signerer hvert eneste innlegg med nicket sitt. Jeg har sett fler av dere, hva er poenget? Alle ser hvem som har skrevet.. Fordi jeg kan...
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #38 Skrevet 12. mai 2012 Det er noen brukere jeg lurer litt på om har blitt single i det siste. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #39 Skrevet 12. mai 2012 Jeg lurer på hvorfor nuppedupp tydeligvis har et behov for å være frekk hele tiden også lurer jeg på hvor gammel Katten er Så lurer jeg på om "Pene_Sko" er homofil Også lurer jeg på om womenwomen er pen. 6
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 12. mai 2012 #40 Skrevet 12. mai 2012 Jeg lurer på hvorfor nuppedupp tydeligvis har et behov for å være frekk hele tiden også lurer jeg på hvor gammel Katten er Så lurer jeg på om "Pene_Sko" er homofil Også lurer jeg på om womenwomen er pen. Han kan få svare for seg selv altså, men det tviler jeg på. Da er han i så fall godt gjemt inni skapet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå