Vulpes Skrevet 25. juni 2012 #3622 Skrevet 25. juni 2012 aah...heldiggris Bare han? Det er kanskje en vennetur, og ikke en familietur med bare familien og denne vennen vår? (hehee- ble litt nyskjerrig på om det er noe jeg har gått glipp av nå serru) Var vennetur! Vi var til sammen (noen kom og noen dro underveis) 12 folk på hytta! Moro moro.
kråkefjas Skrevet 25. juni 2012 #3623 Skrevet 25. juni 2012 Var vennetur! Vi var til sammen (noen kom og noen dro underveis) 12 folk på hytta! Moro moro. Velkommen tilbake, Tonje Er du klar for daten vår?
Gjest padawan Skrevet 25. juni 2012 #3624 Skrevet 25. juni 2012 Og jeg som skulle spørre hvor mange her inne som faktisk har vært på date med noen fra KG.
Vulpes Skrevet 25. juni 2012 #3625 Skrevet 25. juni 2012 Velkommen tilbake, Tonje Er du klar for daten vår? Takk takk! Nei, er nok ikke det. Er ikke så giret på å date en som kommer med utrivelige kommentarer om hypokondri til en som sliter med sykdom/dårlig helse. Det er ikke morsomt-slemt, bare teit. 6
Vulpes Skrevet 25. juni 2012 #3626 Skrevet 25. juni 2012 Og jeg som skulle spørre hvor mange her inne som faktisk har vært på date med noen fra KG. Ingen! Har aldri datet noen fra internett faktisk. Litt rart egentlig, mtp. at jeg har møtt haugevis av nettfolk opp gjennom årene. Men aldri i noen dating-setting. Føler liksom det fort kan bli litt kleint, men skal aldri si aldri :gjeiper:
Gjest padawan Skrevet 25. juni 2012 #3627 Skrevet 25. juni 2012 Ingen! Har aldri datet noen fra internett faktisk. Litt rart egentlig, mtp. at jeg har møtt haugevis av nettfolk opp gjennom årene. Men aldri i noen dating-setting. Føler liksom det fort kan bli litt kleint, men skal aldri si aldri :gjeiper: dukker nok opp en hunk en dag.
kråkefjas Skrevet 25. juni 2012 #3628 Skrevet 25. juni 2012 Nei, er nok ikke det. Er ikke så giret på å date en som kommer med utrivelige kommentarer om hypokondri til en som sliter med sykdom/dårlig helse. Det er ikke morsomt-slemt, bare teit. 5pluss? Mange ondskapsfulle mennesker her. Syns det er litt morsomt at du reagerer negativt på min seriøse og behjelpelige side, når du pleier være en av få som ikke reagerer på svadaet mitt. Jeg forstår meg ikke på deg. God natt.
Vulpes Skrevet 25. juni 2012 #3629 Skrevet 25. juni 2012 5pluss? Mange ondskapsfulle mennesker her. Syns det er litt morsomt at du reagerer negativt på min seriøse og behjelpelige side, når du pleier være en av få som ikke reagerer på svadaet mitt. Jeg forstår meg ikke på deg. God natt. Det er vel fordi jeg slettes ikke opplevde kommentaren som seriøs og behjelpelig. Du synes kanskje det er helt uforståelig, men når du ser at det er flere enn meg som tolket kommentaren negativt så bør du kanskje revurdere litt både hvordan du formulerte deg og hvorfor du i det hele tatt måtte komme med den kommentaren. Tullete slengbemerkninger om ubetydelige ting ser jeg derimot ikke poenget i å hisse seg opp over, og småslem humor kan være morsomt så lenge man bruker folkevett og ser det an Jeg er ikke så vanskelig å forstå seg på om du bare legger godviljen til. 1
kråkefjas Skrevet 25. juni 2012 #3630 Skrevet 25. juni 2012 Du synes kanskje det er helt uforståelig Jeg forstår det jo. Jeg syns bare det er synd at du automatisk kobler til den fordomsfulle vinklingen. Det burde være motsatt. Du synes kanskje det er helt uforståelig, men det er ikke alle som er fordomsfulle.
kråkefjas Skrevet 25. juni 2012 #3632 Skrevet 25. juni 2012 kråkefjas... Ja, hva lurer du på min gode venn?
Vulpes Skrevet 25. juni 2012 #3633 Skrevet 25. juni 2012 Jeg forstår det jo. Jeg syns bare det er synd at du automatisk kobler til den fordomsfulle vinklingen. Det burde være motsatt. Du synes kanskje det er helt uforståelig, men det er ikke alle som er fordomsfulle. Det er nok grunnet flere ting. Du er gjentatte ganger småfrekk og på grensen til småslem i tråder på KG. Jeg vet av erfaring at hypokondri-kommentarer ofte er negativt eller frekt ment. Mange troller på KG og skriver ting kun for å være ufin. Dette er eksempler på årsaker til at jeg tolket din kommentar negativt. Samt at det uansett ikke var svar på noe av det TS ville ta opp eller spørre om. Man kan ikke skrive hva som helst på et forum og forvente at folk skal forstå, ikke på samme måte som man kan gjøre det IRL hvor man gjerne kjenner de man prater med bedre, og toneleie/kroppsspråk kan leses og er en del av samtalen. Regner med at du er klar over det fra før av, men ville bare nevne det likevel ettersom jeg tror det er litt relevant til hele denne greia. 1
kråkefjas Skrevet 25. juni 2012 #3634 Skrevet 25. juni 2012 masse Jeg forstår misforståelsen/mistolkningen din. Du er tilgitt
Gjest Katten. Skrevet 26. juni 2012 #3635 Skrevet 26. juni 2012 Jeg forstår misforståelsen/mistolkningen din. Du er tilgitt Om diverse av mine kjertler tar seg en langvarig ferie, skal jeg kontakte deg. Jeg har aldri sett noen produsere slike kvanta av eder og galle. 5
Vulpes Skrevet 26. juni 2012 #3636 Skrevet 26. juni 2012 (endret) Jeg forstår misforståelsen/mistolkningen din. Du er tilgitt Godt Ikke at jeg higer etter å bli tilgitt, for det mener jeg ikke at jeg trenger, men det er fint at du forstår hvordan man kunne tolke din kommentar negativt. Endret 26. juni 2012 av Tonje!
Gjest padawan Skrevet 26. juni 2012 #3637 Skrevet 26. juni 2012 Du er tilgitt Hvorfor tilgi (istedenfor å akseptere) at en person har et gitt inntrykk av deg her ikke? Inntrykket er jo kun basert på oppførselen din her inne på KG.
kråkefjas Skrevet 26. juni 2012 #3638 Skrevet 26. juni 2012 Hvorfor tilgi (istedenfor å akseptere) at en person har et gitt inntrykk av deg her ikke? Inntrykket er jo kun basert på oppførselen din her inne på KG. Nettopp. Oppførselen min her inne er eksemplarisk og forbilledlig. Men folk tolker alltid det jeg skriver i verste mening. Fordi de sitter med en oppfatning av meg som frekk, usympatisk jævel. Det kommer av 1. Jeg bruker ikke smileys, folk tror jeg er sur. 2. Jeg skriver ofte med vilje på en måte som kan tolkes begge veier. Fordi det luker ut de som bare har hensikt å skrive dritt og ikke diskutere sak. 3. Ærlighet oppfattes av kvinner som frekkhet dersom de ikke får det ønskelige svaret. Og nå gikk også tonje i fella. Men det tilgir jeg henne for, hun er tross alt bare et menneske hun også selv om hun kan virke som et overmenneske sammenlignet med diverse annet klientell her. 1
Gjest padawan Skrevet 26. juni 2012 #3639 Skrevet 26. juni 2012 Nettopp. Oppførselen min her inne er eksemplarisk og forbilledlig. du glemte å sette på en
SemperFi Skrevet 26. juni 2012 #3640 Skrevet 26. juni 2012 Kråkefjas har sikkert sosiale antenner, men de må tunes litt på. Jeg tror han tar imot dårlige kanaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå