kråkefjas Skrevet 17. juni 2012 #3541 Skrevet 17. juni 2012 At Kråkefjas erter på seg forumbrukere titt og stadig er nå så, men akkurat her synes jeg det er du som oppfører deg dårlig ved å ta opp denne diskusjonen og skape dårlig stemning. Men for all del, kjør på. Jeg synes intriger er gøy, skal ikke late som at jeg er et flott menneske :gjeiper: Bunnslam-tonje: Når skal vi på date?
Vulpes Skrevet 17. juni 2012 #3542 Skrevet 17. juni 2012 Bunnslam-tonje: Når skal vi på date? Vet ikke helt. Jeg har hukommelse som en gullfisk, men jeg mener å huske at du har skrevet ting her inne jeg har reagert på - så jeg må først snoke gjennom innleggene dine for å finne ut om du er en bra kar innerst inne, eller om du er en liten fis. Også må jeg få asl-en din så klart!
kråkefjas Skrevet 17. juni 2012 #3543 Skrevet 17. juni 2012 Vet ikke helt. Jeg har hukommelse som en gullfisk, men jeg mener å huske at du har skrevet ting her inne jeg har reagert på - så jeg må først snoke gjennom innleggene dine for å finne ut om du er en bra kar innerst inne, eller om du er en liten fis. Også må jeg få asl-en din så klart! Det man ikke husker har man ikke vondt av! aslen min er 24 MANN(og kjernekar) oslo vest
SemperFi Skrevet 17. juni 2012 #3544 Skrevet 17. juni 2012 Jeg hverken oppfører meg som en drittunge eller skriver dritt. Men det er det noen andre her som gjør: Åh. Ironien. Jepp, du klarer å irritere meg. Meeeen jeg fjerner ting med en gang, orker ikke mer av deg. Men for all del, kos deg videre.
Gjest juppsi Skrevet 17. juni 2012 #3545 Skrevet 17. juni 2012 At Kråkefjas erter på seg forumbrukere titt og stadig er nå så, men akkurat her synes jeg det er du som oppfører deg dårlig ved å ta opp denne diskusjonen og skape dårlig stemning. Men for all del, kjør på. Jeg synes intriger er gøy, skal ikke late som at jeg er et flott menneske :gjeiper: Er vel like greit å ta det opp der han slenger med leppa vel? 2
Yme Skrevet 17. juni 2012 #3546 Skrevet 17. juni 2012 Er vel like greit å ta det opp der han slenger med leppa vel? En del av damene her inne får litt ståpikk av den sære oppførselen hans, så man må regne med å få beskjed når man prøver å si ifra. 2
Vulpes Skrevet 17. juni 2012 #3547 Skrevet 17. juni 2012 I dette tilfellet var det da ikke kråkefjas som begynte med å slenge med leppa. Derfor sier jeg ifra. Blir litt lei av at visse folk skal få pes stadig vekk, og det er irrelevant om jeg liker dem eller ikke. Eneste unntaket er om jeg direkte misliker vedkommende, da er jeg nok mer tilbøyelig til å la det passere uten å kommentere. Det har ingenting med en "ståpikk" å gjøre. Jeg har aldri vært spesielt fan av kråkefjas. Er bare det at jeg ikke direkte misliker ham heller, og jeg synes at folk kan være litt vel hårsåre til tider, samt ta alt i verste mening. 2
Yme Skrevet 17. juni 2012 #3548 Skrevet 17. juni 2012 Jeg sikta ikke til deg, Tonje. Det er en generell observasjon, og jeg veit at du veit at jeg veit at du veit at jeg kjenner deg godt nok til å vite at du er en oppegående kar.
Gjest Cakenommy Skrevet 17. juni 2012 #3549 Skrevet 17. juni 2012 Kråkefjas, Cakenommy,Wednesday Tonje og Arabella: Hvordan var du på ungdomsskolen? På ungdomsskolen var jeg en flittig elev, gjorde alltid leksene mine og fikk gode karakterer, med unntak av 9. klasse, der skulket jeg nesten hele året. Men fikk snittet mitt overraskende fort opp igjen når jeg møtte opp til timene. Ellers var jeg en sjenert jente, som bare holdt meg til en fast liten sirkel. Ble mobbet, så vil ikke regne meg som "populær" ihvertfall. Var helt imot røyk, snus, alkohol ol. helt fram til 9. klasse. Livet mitt da og nå er to kontraster, men det er en annen historie.
Gjest juppsi Skrevet 17. juni 2012 #3550 Skrevet 17. juni 2012 I dette tilfellet var det da ikke kråkefjas som begynte med å slenge med leppa. Derfor sier jeg ifra. Blir litt lei av at visse folk skal få pes stadig vekk, og det er irrelevant om jeg liker dem eller ikke. Eneste unntaket er om jeg direkte misliker vedkommende, da er jeg nok mer tilbøyelig til å la det passere uten å kommentere. Det har ingenting med en "ståpikk" å gjøre. Jeg har aldri vært spesielt fan av kråkefjas. Er bare det at jeg ikke direkte misliker ham heller, og jeg synes at folk kan være litt vel hårsåre til tider, samt ta alt i verste mening. Så å spørre om jeg er dum er ikke å begynne? Så du sier at om du misliker personen så er det greit ? Gå på date med han du... :gjeiper: 1
Vulpes Skrevet 17. juni 2012 #3551 Skrevet 17. juni 2012 Jeg sikta ikke til deg, Tonje. Det er en generell observasjon, og jeg veit at du veit at jeg veit at du veit at jeg kjenner deg godt nok til å vite at du er en oppegående kar. Og jeg tror du veit at jeg veit at du skrev inn såpass mange veit-er vel vitende om at jeg ikke ville klare å følge med i svingene. Men jeg veit hva du mener, så den er grei! No worries! 1
kråkefjas Skrevet 17. juni 2012 #3552 Skrevet 17. juni 2012 Så å spørre om jeg er dum er ikke å begynne? Så du sier at om du misliker personen så er det greit ? Gå på date med han du... :gjeiper: Jeg sa ikke at du var dum, jeg spurte om du var. Kanskje svaret gir seg selv hvis man ikke skjønner forskjellen, dog 1
kråkefjas Skrevet 17. juni 2012 #3553 Skrevet 17. juni 2012 (endret) Er bare det at jeg ikke direkte misliker ham heller Har hørt verre utgangspunkt. Til uka? Endret 17. juni 2012 av kråkefjas
SemperFi Skrevet 17. juni 2012 #3554 Skrevet 17. juni 2012 For meg handler det mer om at jeg har fått nok av idioti. En person som klarer å lire ifra seg setninger som er rettet mot å irritere vil få pes tilbake. Og jeg har vært klar i min tale og sagt ifra hva jeg syntes. Man lever ikke lenge ute i arbeidslivet om man driver på med slikt. Og jeg tror neppe vedkommende oppfører seg slikt ansikt til ansikt, det er derfor jeg spør hva intensjonen er. Et øye for et øye, og verden går blind. Det er derfor jeg fjernet kommentaren min med en gang. Jeg er voksen nok til å si at jeg tar feil, urett eller oppført meg som en idiot. Og jeg tar imot konstruktiv kritikk. Jau, jau. Nok ranting, jeg må legge meg. 1
Yme Skrevet 17. juni 2012 #3555 Skrevet 17. juni 2012 Og jeg tror du veit at jeg veit at du skrev inn såpass mange veit-er vel vitende om at jeg ikke ville klare å følge med i svingene. Men jeg veit hva du mener, så den er grei! No worries! Hehehe, sov godt! Jeg ringer deg 8. Juli.
Vulpes Skrevet 17. juni 2012 #3556 Skrevet 17. juni 2012 Så å spørre om jeg er dum er ikke å begynne? Så du sier at om du misliker personen så er det greit ? Gå på date med han du... :gjeiper: Det var en småfrekk kommentar, men har det noe med SemperFis kommentar å gjøre sånn egentlig? Uansett. Dette begynner å bli litt tåpelig kjenner jeg. Også håper jeg at ingen her inne tar dette forumet så seriøst at de blir fornærmet om noen de ikke kjenner og som ikke kjenner dem kaller dem for dum, teit eller håpløs her inne :gjeiper: 1
Vulpes Skrevet 17. juni 2012 #3557 Skrevet 17. juni 2012 Jeg sa ikke at du var dum, jeg spurte om du var. Kanskje svaret gir seg selv hvis man ikke skjønner forskjellen, dog Flisespikkeri. Å spørre om noen er så dum som de fremstår er mer eller mindre å kalle dem dum rett ut. Jeg synes ikke kommentaren var så ille, men stå nå det minste for det du sier, når du først skal trolle her inne Har hørt verre utgangspunkt. Til uka? Haha. Til uka er jeg på hytta. Faktsik rett ved hytta til Pene Sko. Kom, så har vi KG-treff, som de nerdene vi er. For meg handler det mer om at jeg har fått nok av idioti. En person som klarer å lire ifra seg setninger som er rettet mot å irritere vil få pes tilbake. Og jeg har vært klar i min tale og sagt ifra hva jeg syntes. Man lever ikke lenge ute i arbeidslivet om man driver på med slikt. Og jeg tror neppe vedkommende oppfører seg slikt ansikt til ansikt, det er derfor jeg spør hva intensjonen er. Et øye for et øye, og verden går blind. Det er derfor jeg fjernet kommentaren min med en gang. Jeg er voksen nok til å si at jeg tar feil, urett eller oppført meg som en idiot. Og jeg tar imot konstruktiv kritikk. Jau, jau. Nok ranting, jeg må legge meg. Ser poenget ditt Men jeg tror du og flere her inne tar idiotipratet til vedkommende litt for seriøst. Er liksom ikke alvorlig nok til å bli fornærmet av, føler jeg. Hehehe, sov godt! Jeg ringer deg 8. Juli. Takk i like måte!! Jeg vet ikke hva som skjer 8. juli, men vi snakkes da
kråkefjas Skrevet 17. juni 2012 #3558 Skrevet 17. juni 2012 Haha. Til uka er jeg på hytta. Faktsik rett ved hytta til Pene Sko. Kom, så har vi KG-treff, som de nerdene vi er. Hvor er hytta? Leste du hadde arr på tåa så ble litt skeptisk
Vulpes Skrevet 17. juni 2012 #3559 Skrevet 17. juni 2012 (endret) Yme: Hvordan trives du der du bor nå? Hvor er hytta? Leste du hadde arr på tåa så ble litt skeptisk I Bamble kommune, ved sjøen. Og faen! Jeg forbanner den dagen jeg fikk det arret. Har også arr på fingrene. Jeg vil nok forbli evig singel. Endret 17. juni 2012 av Tonje!
kråkefjas Skrevet 17. juni 2012 #3560 Skrevet 17. juni 2012 I Bamble kommune, ved sjøen. Og faen! Jeg forbanner den dagen jeg fikk det arret. Har også arr på fingrene. Jeg vil nok forbli evig singel. Sweet spot, da. Men ja, det blir for langt å dra til bamble for ei med vansirede lemmer. Vi kan ta det når du atter er kommen hjem til sivilisasjonen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå