Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du alltid så hårsår NozMonstert? Og er det vondt å bli stemplet som en klikker på grunn av de du henger med her inne?

Gjest Silvermist
Skrevet

neste gang det dukker opp en avsporingstråd, så synes jeg virkelig enkelte her burde tenke et lite hakke lenger før dere buser ut med NOZMONSTER ER OFF-TOPICER!!! :roll:

Silvermist: gratulerer så veldig mye med dagen! håper du får en fin feiring. hvor gammel er du idag? :) og så lurer jeg på om du har flyttet dit du pratet om for en liten stund siden, og om du trives der med kjæresten din nå?

Tusen takk nozze!! :klem: Jeg er i dette øyeblikk 28 vintre. En veldig fin alder for enkelte oster, viner og Silvermister.

Jeg har flyttet til SVG med kjæresten, og trives veldig godt (så godt som en bergenser kan trives utenfor byen sin :nigo: ).

Skrevet

neste gang det dukker opp en avsporingstråd, så synes jeg virkelig enkelte her burde tenke et lite hakke lenger før dere buser ut med NOZMONSTER ER OFF-TOPICER!!! :roll:

Gia- jeg lurer voldsomt hva yrket ditt er, og fra hvilket geni du har stjålet hjernen din fra?

Silvermist: gratulerer så veldig mye med dagen! håper du får en fin feiring. hvor gammel er du idag? :) og så lurer jeg på om du har flyttet dit du pratet om for en liten stund siden, og om du trives der med kjæresten din nå?

Jeg er lidt hemmelig rundt nøyaktig hva jeg gjør, og bliver lidt for lett gjenkjendelig for de som evt. ved hvem jeg er i virkeligheden, hvis jeg forteller det her...Jeg er lidt paranoid.

Jeg er ikke så smart egentlig, men jeg har god hukommelse. Hvis jeg har stjålet noens hjerne, tror jeg det må ha vært en kombinasjon av Adolf Wölfli og Sylvia Plath. Det sier kanskje nok?

Gjest Eurodice
Skrevet

Nei? BM2 er BM :)

Eller, Brutal Mann om du vil :gjeiper: Nå i enda bedre utgave :nigo:

Bedre og bedre, fru Blom :ler: .

• Liker 1
Skrevet

Nei? BM2 er BM :)

Eller, Brutal Mann om du vil :gjeiper: Nå i enda bedre utgave :nigo:

Ja, det fikk jeg med meg (og velkommen tilbake, forresten :dagens-rose:), men husker det var en del spekulasjon om hvem MorAase var. Mange mente det var deg. Selv var jeg usikker, men dere har ganske mye til felles. Siden det ikke var deg bør du kanskje lete henne opp. Dere kunne blitt en veldig god match ;)

Gjest NozMonster
Skrevet

Er du alltid så hårsår NozMonstert? Og er det vondt å bli stemplet som en klikker på grunn av de du henger med her inne?

ja takk begge deler :tongue:

jeg er sikkert den eneste som har et par venninner her inne ja :jepp:

takk for svar Gia og silvermist :)

Gjest Loverdose
Skrevet

Ja, det fikk jeg med meg (og velkommen tilbake, forresten :dagens-rose:), men husker det var en del spekulasjon om hvem MorAase var. Mange mente det var deg. Selv var jeg usikker, men dere har ganske mye til felles. Siden det ikke var deg bør du kanskje lete henne opp. Dere kunne blitt en veldig god match ;)

Er MorAase her fortsatt? Husker tidligere når jeg hang her som gjest og skrev en del tråder om forskjellige ting og tang, var hun veldig sint av seg og hadde ganske så sterke meninger. Fikk mye drittslenging av den dama, ja. :gjeiper:

Skrevet

Er MorAase her fortsatt? Husker tidligere når jeg hang her som gjest og skrev en del tråder om forskjellige ting og tang, var hun veldig sint av seg og hadde ganske så sterke meninger. Fikk mye drittslenging av den dama, ja. :gjeiper:

Nei, hun slettet brukeren sin for en liten stund siden :tristbla:

Skrevet

Bedre og bedre, fru Blom :ler: .

Sant nok, det er vanskelig å forbedre noe som var så jævlig bra :cool:

• Liker 1
Skrevet

Ellers takk ;) Min paranoia for kvinner lever i aller beste velgående :cool:

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke MorAase er her lenger.

Skrevet

ja takk begge deler :tongue:

jeg er sikkert den eneste som har et par venninner her inne ja :jepp:

takk for svar Gia og silvermist :)

Tenkte mer på at du henger mye i samme tråder som klikk. og avsporingssjefene ;)

Skrevet

Gratulerer med dagen, Silvermist. Og for at dette ikke skal være OT, så spør jeg i samme slengen hvilken kake du foretrekker å få på bursdagen din?

Gjest Bandit
Skrevet

Tenkte mer på at du henger mye i samme tråder som klikk. og avsporingssjefene ;)

Hvem er klikk og avsporingssjefene? Det hadde vært godt å få stadfestet det en gang for alle.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er klikk og avsporingssjefene? Det hadde vært godt å få stadfestet det en gang for alle.

Ikke begynn å mase om det der igjen og slutt å avspore tråden!

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

Så jeg spurte ikke en bruker nå da? Det er jo du som ikke holder deg til tema.... luringen...

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Istedetfor å klage på avsporinger, så kan du heller prøve å dra tråden tilbake til topic igjen. Sånn her f.eks:

Bandit, kunne du ha gått på date med en KG-bruker?

Silfen, kan du nevne 5 ting du liker med deg selv?

Gia, hva er den beste boken du har lest?

WildThing, hvordan er din perfekte dag?

DragonFly, hvor gammel var du når du skjønte at du liker jenter? Var du redd for å fortelle det til de rundt deg?

Katten, hvordan har du horet til deg alle plussene dine?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Istedetfor å klage på avsporinger, så kan du heller prøve å dra tråden tilbake til topic igjen.

Det bestemmer ikke du.

Gjest Bandit
Skrevet

Bandit, kunne du ha gått på date med en KG-bruker?

Ja, det er mange flotte brukere her, som jeg ikke hadde hatt noe i mot å bli bedre kjent med. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...