Aldrisur Skrevet 16. mai 2012 #261 Skrevet 16. mai 2012 Dobbelt oppmerksomhet her Noz? Neida, bare tuller - jeg har gjennomskuet deg for lenge siden. Du er et tvers igjennom godt menneske, med masse empati og omsorg for andre mennesker.
HedvigR Skrevet 16. mai 2012 #263 Skrevet 16. mai 2012 Noz Hvor mange tatoveringer har du? BM2 - Hvilke kvinnelige brukere her inne er du oftest enig med/har mest sansen for?
Gjest BM2 Skrevet 16. mai 2012 #264 Skrevet 16. mai 2012 jeg lurer på hvem av dere som ikke tenker at det faktisk er et menneske bak hver enkelt bruker her inne, som faktisk har like mye menneskelige følelser som deg selv? -hvem av dere som ikke tror at det sårer å snakke dritt og nedlatende til andre brukere her, at det ikke sårer bare fordi vi er på et debattforum? Jeg vil tro meg.
Gjest NozMonster Skrevet 16. mai 2012 #265 Skrevet 16. mai 2012 Dobbelt oppmerksomhet her Noz? Neida, bare tuller - jeg har gjennomskuet deg for lenge siden. Du er et tvers igjennom godt menneske, med masse empati og omsorg for andre mennesker. takk i lige måde aldrisur! Noz Hvor mange tatoveringer har du? 3 stykker. en på leggen, en på skulderbladet og en half-sleeve 1
Gjest BM2 Skrevet 16. mai 2012 #266 Skrevet 16. mai 2012 Noz Hvor mange tatoveringer har du? BM2 - Hvilke kvinnelige brukere her inne er du oftest enig med/har mest sansen for? Kan ikke svare da hun ikke ville satt pris på å bli outet av meg.
Silfen Skrevet 16. mai 2012 #267 Skrevet 16. mai 2012 Til brukerne som har dyr som profilbilde: hva er likhetene mellom deg selv og dyret? Det gjelder de som har insekter også Maria_Marihøne Gjelder min og? I så fall er likheten godt fremgitt i selve avataren: feit, briller og kjeftende på dumme folk. 1
Gjest Vampen Skrevet 16. mai 2012 #268 Skrevet 16. mai 2012 Gjelder min og? I så fall er likheten godt fremgitt i selve avataren: feit, briller og kjeftende på dumme folk. Jeg trodde det var hatten?
Silfen Skrevet 16. mai 2012 #269 Skrevet 16. mai 2012 Jeg trodde det var hatten? Jeg fryser fremfor å sette noe på hodet. Bortsett fra bursdagshatter.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #270 Skrevet 16. mai 2012 Kan ikke svare da hun ikke ville satt pris på å bli outet av meg. hva får deg til å tro det? det er jo veldig positivt å vite at andre ikke 'ser stygt' på deg.
Gjest NozMonster Skrevet 16. mai 2012 #271 Skrevet 16. mai 2012 Arabella: lot du rettskrivnings-interessen bli værende igjen hos den gamle Belladonna?
Anglofil Skrevet 16. mai 2012 #272 Skrevet 16. mai 2012 Brunhilde og Yvonne: Hender det at dere glemmer å signere innlegg med og ? Og hvis dere gjør det, redigerer dere da innlegget? Jeg kan ikke huske sist det skjedde at jeg glemte min , men det hender en gang i blant at jeg f.eks skriver inn :heiajente. hvis det går litt fort. Da går jeg inn og redigerer ja. Jeg er nemlig så sær. Mvh Yvonne
Gjest Eurodice Skrevet 16. mai 2012 #273 Skrevet 16. mai 2012 Arabella: lot du rettskrivnings-interessen bli værende igjen hos den gamle Belladonna? Nei, men jeg ligger lavt. Det er på grunn av en som tydeligvis har til hensikt å lete med lupe etter feil hos meg, når jeg spør om noe eller svarer på noe. 1
Gjest BM2 Skrevet 16. mai 2012 #274 Skrevet 16. mai 2012 hva får deg til å tro det? det er jo veldig positivt å vite at andre ikke 'ser stygt' på deg. Fordi jeg kjenner henne veldig godt, pluss at dette har vært et konkret tema, hun vil ikke outes eller forbindes med meg.
Gjest Katten. Skrevet 16. mai 2012 #275 Skrevet 16. mai 2012 jeg lurer på hvem av dere som ikke tenker at det faktisk er et menneske bak hver enkelt bruker her inne, som faktisk har like mye menneskelige følelser som deg selv? -hvem av dere som ikke tror at det sårer å snakke dritt og nedlatende til andre brukere her, at det ikke sårer bare fordi vi er på et debattforum? Prøver du å påstå at dere er menneskelige? Pfft. 1
HedvigR Skrevet 16. mai 2012 #276 Skrevet 16. mai 2012 Fordi jeg kjenner henne veldig godt, pluss at dette har vært et konkret tema, hun vil ikke outes eller forbindes med meg. Aha, fair enough
Gjest + Carnage + Skrevet 16. mai 2012 #277 Skrevet 16. mai 2012 (endret) nozze Prøver du å påstå at dere er menneskelige? Pfft. Menneskelige nok til at vi har følelser og ikke lager vitser rundt dem som ikke en gang er morsomme. Litt som at du ikke drar en vits under en begravelse-type ting. Katten du prøver for hardt. (((((((((((((((( Ta deg den pausen du så lenge har spredt budskap om over hele landet, du. Endret 16. mai 2012 av + Carnage + 4
Gjest + Carnage + Skrevet 16. mai 2012 #279 Skrevet 16. mai 2012 Carnage; hva er greien med signaturen din? Ingen greie.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #280 Skrevet 16. mai 2012 Vampen: lærer? hvilke fag har du? jeg spør for jeg ser så tydelig for meg samfunnsfag og rle pga libyadiskusjonene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå