Gjest Vampen Skrevet 16. mai 2012 #241 Skrevet 16. mai 2012 Vampen: Er du redd for bakgrunnen til at jeg vil se bilde av deg? Nei, jeg har i grunnen ikke tenkt noe på det.
sebastianen Skrevet 16. mai 2012 #242 Skrevet 16. mai 2012 Vampen, liker du pistasjis, og skal du eventuellt spise det imorgen?
Gjest Vampen Skrevet 16. mai 2012 #243 Skrevet 16. mai 2012 Vampen, liker du pistasjis, og skal du eventuellt spise det imorgen? Haha, innenfor "ordinær is" (typen man får kjøpt noen liter av på den lokale matbutikken), så er det helt klart favoritten. Og nei, det skal jeg nok ikke. Jeg skal tilbringe dagen med å stuke over semesteroppgaven, og siden jeg sitter så mye stille i eksamensoppgaven, prøver jeg å styre unna is og godis.
sebastianen Skrevet 16. mai 2012 #244 Skrevet 16. mai 2012 Haha, innenfor "ordinær is" (typen man får kjøpt noen liter av på den lokale matbutikken), så er det helt klart favoritten. Og nei, det skal jeg nok ikke. Jeg skal tilbringe dagen med å stuke over semesteroppgaven, og siden jeg sitter så mye stille i eksamensoppgaven, prøver jeg å styre unna is og godis. Okei, da spiser jeg to, en for deg og. Siden jeg skal gå i masse tog og sikkert trenger litt is .
Gjest Slowpoke Skrevet 16. mai 2012 #245 Skrevet 16. mai 2012 Slowpoke: Hvordan har du komt på det navnet? :gjeiper: Av en eller annen merkelig grunn så ble jeg sittende å bla igjennom gaaaamle pokemonkort en dag, å vips så ble en av dem til et brukernavn. 2
Dragonfly84 Skrevet 16. mai 2012 #246 Skrevet 16. mai 2012 Dragonfly84: hadde du mange kjærester før du fant den rette? Oj, jeg fikk et spørsmål! Nei, jeg hadde bare to kjærester før jeg fant hun som er alt for meg. Jeg begynte å date veldig seint, fordi jeg ble jo ikke forelska eller interessert i folk når jeg ikke skjønte at jeg skulle se på jentene og ikke guttene. Første kjæresten teller nesten ikke, for da prøvde jeg å være hetero og hadde ikke skjønt at jeg ikke var det. Ble nok mye blandede signaler på ham, stakkars. Han var virkelig god, men feil kjønn. Og så skjønte jeg endelig at jeg er lesbisk, og ble sammen med ei jente. Men hun hadde skikkelige problemer med sin seksualitet og hadde låst seg godt inne i skapet... Så det forholdet var dømt til å mislykkes. Jeg holdt ut lenge, men til slutt orket jeg ikke mer. Da var jeg lykkelig for å være singel en stund, men to år senere fant jeg jenta mi. Hun var virkelig verdt å vente på! 3
Gjest Bud Skrevet 16. mai 2012 #247 Skrevet 16. mai 2012 Bandit: Hva slags bil kjører du? Sett bort fra Trans Amen Raindrops: Har du det bra? Pene Sko: Har du et par gamle utslitte sko som du er veldig glad i? Blomsten: Hvor kaller du deg for Blomsten? Steinar40: Er du skilt?, isåfall - resulterte skilsmissen i at du mistet veldig mye eiendeler, noe du føler at truer manndommen din? 1
Gjest JosefK78 Skrevet 16. mai 2012 #248 Skrevet 16. mai 2012 Oj, jeg fikk et spørsmål! Nei, jeg hadde bare to kjærester før jeg fant hun som er alt for meg. Jeg begynte å date veldig seint, fordi jeg ble jo ikke forelska eller interessert i folk når jeg ikke skjønte at jeg skulle se på jentene og ikke guttene. Første kjæresten teller nesten ikke, for da prøvde jeg å være hetero og hadde ikke skjønt at jeg ikke var det. Ble nok mye blandede signaler på ham, stakkars. Han var virkelig god, men feil kjønn. Og så skjønte jeg endelig at jeg er lesbisk, og ble sammen med ei jente. Men hun hadde skikkelige problemer med sin seksualitet og hadde låst seg godt inne i skapet... Så det forholdet var dømt til å mislykkes. Jeg holdt ut lenge, men til slutt orket jeg ikke mer. Da var jeg lykkelig for å være singel en stund, men to år senere fant jeg jenta mi. Hun var virkelig verdt å vente på! Min første kjæreste hadde også låst seg godt inn i skapet, men hun var agorafobisk ikke lesbisk 1
Cathrine88 Skrevet 16. mai 2012 #249 Skrevet 16. mai 2012 Cathrine88: er du mest snill eller streng og sarkastisk irl? Uhm... Snill. Veldig, veldig snill. Sarkasme bruker jeg stort sett bare rundt folk jeg kjenner godt nok til å vite at de synes det er morsomt. Hvordan ser du ut? Ganske liten og tynn med langt, lys kastanjebrunt? - aner ikke hva fargen heter, men det er rødlig lysebrunt :gjeiper: - hår og grønne øyne.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 16. mai 2012 #250 Skrevet 16. mai 2012 A-ha! I should've known. Da lærte du masse i dag
Gjest Bandit Skrevet 16. mai 2012 #251 Skrevet 16. mai 2012 Bandit: Hva er din favoritt-frukt? Den er tøff den der. Men la oss si at frukt er frukt og bær er bær. Da tror jeg min favorittfrukt vil være eple. Type rød.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #252 Skrevet 16. mai 2012 Spørsmål til anonym bruker: Hvem er du? Det får du ikke vite.
Gjest Bandit Skrevet 16. mai 2012 #253 Skrevet 16. mai 2012 Bandit: Hva slags bil kjører du? Sett bort fra Trans Amen Når jeg ikke cruiser Trans Am'en, så putrer jeg i vel på en gammal Opel. Som nevnt i den andre tråden. Det var faktisk ikke kødd...
Gjest Eurodice Skrevet 16. mai 2012 #254 Skrevet 16. mai 2012 (endret) Arabella: får du mange flørtemeldinger på KG? Hvordan ser du ut? Det er vel en overdrivelse å si mange, men det er blitt en del i årenes løp . Jeg er ikke helt ulik avataren min, men har dessverre ikke sånt praktfullt hår. Mitt er sånn cirka halvlangt, skulderhøyde omtrent. Det er mørkebrunt. Så har jeg intense, grønne øyne. Jeg er 169 cm høy (eller lav, ettersom man ser det ) Endret 16. mai 2012 av Arabella
Gjest Loverdose Skrevet 16. mai 2012 #255 Skrevet 16. mai 2012 Vodka blandet med fun light bringebær og FANTA istedetfor Sprite er supergodt! Jeg prøver din om du prøver min :D Det hørtes godt ut! Deal! Til Loverdose: Sommer eller vinter? Cola eller pepsi max Sjokolade eller chips? Kjole eller skjørt? Kjæreste eller venner? Vanskelig, men sier sommer. Cola. Chips. Kjole. Kjæreste, jeg har ikke venner. :gjeiper:
Gjest BM2 Skrevet 16. mai 2012 #256 Skrevet 16. mai 2012 BM2- hva gjør deg lykkelig bortsett fra barna dine? Still spørsmål med nick og du skal få svar.
Gjest Janus Skrevet 16. mai 2012 #257 Skrevet 16. mai 2012 Det får du ikke vite. En anonym bruker som lurer på hvordan jeg liker å bli "teaset" i det virkelige liv. Høyst merkelig, men anse meg som "teaset" i skrivende stund.
Gjest NozMonster Skrevet 16. mai 2012 #258 Skrevet 16. mai 2012 Spørsmål til deg Noz: er det bare på KG du er oppmerksomhetssyk eller IRL og? jeg har aldri ansett megselv om oppmerksomhetsyk i noen settinger! Det skal ikke særlig mye til før jeg synes det er for mye om jeg får oppmerksomhet! Er et svar fra en som kjenner henne godt nok? NozMonster er et av de skjønneste menneskene jeg har møtt. Hun finnes ikke oppmerksomhetssyk, hun er 100% stort rødt hjerte. ............ Jeg har også møtt Noz, hun er rett og slett fantastisk og ikke oppmerksomhetssyk. ....... nå ble jeg virkelig rørt tvers igjennom! jeg har en liten mistanke på hvem dere er hvis dere ikke er de jeg tror, så dør jeg litt på meg av nyskjerrighet! også lurer jeg på om 'gjesten' smiler ofte. hvis det er Gjesten du mener, og ikke "gjest" , så kan jeg fortelle deg at Gjesten er en munter pike som har en stor evne til å spre sitt gode humør ja! hyggelig du er -.- og feig er du ialfall, skal du prøve å drite ut andre så hvis nicket ditt ialfall tusen takk- det var bra sagt! Til yme: Er du like morsom irl, som du er på KG? He is! 1
Gjest NozMonster Skrevet 16. mai 2012 #259 Skrevet 16. mai 2012 (endret) jeg lurer på hvem av dere som ikke tenker at det faktisk er et menneske bak hver enkelt bruker her inne, som faktisk har like mye menneskelige følelser som deg selv? -hvem av dere som ikke tror at det sårer å snakke dritt og nedlatende til andre brukere her, at det ikke sårer bare fordi vi er på et debattforum? Endret 16. mai 2012 av NozMonster 8
Gjest Silvermist Skrevet 16. mai 2012 #260 Skrevet 16. mai 2012 Spørsmål til meg selv: Hvorfor leste du ikke mer til eksamenen som var nå på tirsdag? Venter i spenning på svar. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå