Gjest Cakenommy Skrevet 17. juni 2012 #3581 Skrevet 17. juni 2012 Er du fortsatt skjelven etter sist eller velsigner du oss snart med et nytt bilde av ditt vakre vesen? Det som gjorde meg mest skjelven med hele situasjonen der var brukeren som skrev om meg i forskjellige tråder, sendte meg flere poster og i det heletatt gjorde alt større enn det var. Blir ikke spesielt skjelven av å legge ut et bilde, men avhenger helt i hvor stor grad responsen er. Tar ikke bilder av meg selv noe ofte, så om jeg blir å dele, så deler jeg et bilde som ikke er så nytt
Gjest Fasting Drue Skrevet 17. juni 2012 #3582 Skrevet 17. juni 2012 Jeg har lagd en "spør en bruker 2.0"-tråd, for de som er interesserte. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=668083 3
yes2yes Skrevet 17. juni 2012 #3583 Skrevet 17. juni 2012 yes2yes: Hvordan syns du det er å diskutere med meg? Føler du at jeg tar til meg det som skrives, eller er jeg ganske innestengt i min egen tankegang? Etter hva jeg vet har jeg kun diskutert med deg ei gang, og det var i religionsforumet. Jeg tok meg nå friheten å lese igjennom den debatten nok ei gang, og med utgangspunkt i den kan jeg prøve å svare deg. Etter det du skriver virker du som en debattant som er opptatt av å fremme sitt synspunkt og sine argumenter heller enn å konstant prøve å svekke eller 'ta' andres. En slik holdning er beundringsverdig, og det spesielt hva gjelder et viktig(og ofte mislikt) tema som livvssyn. Jeg vil vel si du ikke er særlig innestengt i tankegangen, men heller lett å reformere dersom du ser andres (mot)argumenteter holder mål. Etter det jeg har lest så tar du til deg det andre sier, og tar utgangspunkt i det når du svarer, heller enn å 'svare i det blå' for å legge frem mest mulig av ditt standpunkt. Det er nå mitt inntrykk etter de få innleggene, men jeg skal nå spørre i retur: hva synes du om deg selv som debattant? 4
Yme Skrevet 17. juni 2012 #3584 Skrevet 17. juni 2012 Etter hva jeg vet har jeg kun diskutert med deg ei gang, og det var i religionsforumet. Jeg tok meg nå friheten å lese igjennom den debatten nok ei gang, og med utgangspunkt i den kan jeg prøve å svare deg. *klipp* Dette var en veldig positiv overraskelse. Jeg har inntrykk av at folk syns jeg er en påståelig pikk :gjeiper: Jeg tar det som et veldig fint kompliment. Tusen takk! Det er nå mitt inntrykk etter de få innleggene, men jeg skal nå spørre i retur: hva synes du om deg selv som debattant? Vi har jo bare hatt den ene diskusjonen, og det var derfor jeg valgte å spørre deg, siden det gir deg lite mulighet til å allerde ha bestemt deg for om du syns jeg er dust eller kul. Men ja, utifra det jeg har diskutert med deg, syns jeg du er veldig flink. Jeg blei veldig imponert over at du svarte skikkelig og bra gjennom hele tråden, selv om du var den eneste som sto for din side av saken der og da. Det kan bli slitsomt og demotiverende å diskutere når det blir flere som diksuterer mot 1, og spesielt i tråder som handler om tro, da de som diskuterer "mot" religiøse mennesker, er 100% sikre på at de har rett i sin sak... De veit gjerne til og med bedre enn deg hva du selv har sett og opplevd Også hørte jeg at du er pen da, så egentlig kan du være så dust du bare vil, uten at det svekker mitt positive inntrykk av deg. Sånn er det å være gutt 1
Gjest SnowLeopard Skrevet 17. juni 2012 #3585 Skrevet 17. juni 2012 Senest i går kveld fikk et av medlemmene her inne servert selvskutt elg med hjemmelaget soppstuing og no rare poteter. Heldige menneske!! SemperFi, tror du Spania vinner fotball-EM?
SemperFi Skrevet 17. juni 2012 #3586 Skrevet 17. juni 2012 Heldige menneske!! SemperFi, tror du Spania vinner fotball-EM? JA! Om ikke er det tap mot Tyskland.
yes2yes Skrevet 17. juni 2012 #3587 Skrevet 17. juni 2012 Dette var en veldig positiv overraskelse. Jeg har inntrykk av at folk syns jeg er en påståelig pikk :gjeiper: Jeg tar det som et veldig fint kompliment. Tusen takk! Gleden er på min side. Og du bør jo strengt tatt ikke takke meg for det positive inntrykket, men heller deg selv. Men jeg får takke deg for meget hyggelig tilbakemelding, det varmer nå alltid. Som du og nevner, så er det ikke de færreste fordommer og misnøye jeg opplever når folk innser at jeg er religiøs, så et positivt eller likegyldig innslag fra andre er gledelig i ny og ne. Hihoe16(?): hvilke tema fanger din interesse her på forumet? 4
Yme Skrevet 17. juni 2012 #3588 Skrevet 17. juni 2012 Gleden er på min side. Og du bør jo strengt tatt ikke takke meg for det positive inntrykket, men heller deg selv. Men jeg får takke deg for meget hyggelig tilbakemelding, det varmer nå alltid. Som du og nevner, så er det ikke de færreste fordommer og misnøye jeg opplever når folk innser at jeg er religiøs, så et positivt eller likegyldig innslag fra andre er gledelig i ny og ne. Hihoe16(?): hvilke tema fanger din interesse her på forumet? Jeg ser forresten at jeg leste spørsmålet ditt feil, men jeg håper du er fornøyd med svare mitt uansett
Gjest Bud Skrevet 17. juni 2012 #3589 Skrevet 17. juni 2012 (endret) Heldige menneske!! SemperFi, tror du Spania vinner fotball-EM? Det er vi begge Endret 17. juni 2012 av Bud
Gjest Nica. Skrevet 18. juni 2012 #3591 Skrevet 18. juni 2012 Da får jeg spørre deg, Nica, om hensikten bak ditt navnevalg? Det er bare slutten på navnet mitt, med punktum bak. Ikke særlig originalt eller spennende, med andre ord
Vulpes Skrevet 18. juni 2012 #3592 Skrevet 18. juni 2012 Tonje- hvor skal du reise idag? Til hytta!! Blir der en uke, deilig. Satser på fint vær så det blir masse bading og soling :D Vår felles venn skal forresten være med, sånn som en fun fact
Gjest hogwash Skrevet 18. juni 2012 #3593 Skrevet 18. juni 2012 njaaa... det må vel nesten blir Hogwash det! ... Det tar jeg som et stort kompliment Jeg trodde Hogwash var jente! Herregud, dette tror jeg er tredje eller fjerde gangen jeg bommer på noens kjønn. Skjønner ikke hvordan jeg får det til. Takk for den? Gunvald: Frykter du døden?
Gjest NozMonster Skrevet 18. juni 2012 #3594 Skrevet 18. juni 2012 (endret) Til hytta!! Blir der en uke, deilig. Satser på fint vær så det blir masse bading og soling :D Vår felles venn skal forresten være med, sånn som en fun fact aah...heldiggris Bare han? Det er kanskje en vennetur, og ikke en familietur med bare familien og denne vennen vår? (hehee- ble litt nyskjerrig på om det er noe jeg har gått glipp av nå serru) Endret 18. juni 2012 av NozMonster
TheHairyToothfairy Skrevet 18. juni 2012 #3595 Skrevet 18. juni 2012 Gunvald: Frykter du døden? Har vel et litt fucked up forhold til dette med liv og død. Har allerede vært død noen minutter selv, har sett ganske mye død og elendighet - man kan kanskje si at jeg har "tapt" mye av mystikken og skrekken rundt temaet. Men det forandrer ikke det faktum at jeg gjør alt jeg kan for å holde meg i live når det kreves.
Gjest Bud Skrevet 18. juni 2012 #3596 Skrevet 18. juni 2012 - bil. alt fra restraurering, gjenoppbygging, ombygging, til banekjøring og hva som funker/ikke funker. - våpen. jeg er en litt fucked up våpen-nerd, med autistiske egenskaper til tall og verdier på de forskjellige varianter og kategorier. - historie. - musikk. - gitarer. - gordon settere/settere generelt Gunvald: Kan du da (uten å google) forklare meg hvordan jeg fikk vakuum nok til å få popoffen på min gamle Omega 2.5td (BMW-motor) til å fungere? Bare en liten test :gjeiper: Har du trua på Yldiz?
TheHairyToothfairy Skrevet 18. juni 2012 #3597 Skrevet 18. juni 2012 Gunvald: Kan du da (uten å google) forklare meg hvordan jeg fikk vakuum nok til å få popoffen på min gamle Omega 2.5td (BMW-motor) til å fungere? Bare en liten test :gjeiper: Har du trua på Yldiz? Turbodiesel, din moroklump. Du kan helt klart simulere den "kule" lyden, men noe ventil blir ikke å fungere siden du kjører med open throttle hele tiden Jeg har ikke fingret med Yldiz selv, men jeg liker designet. De minner litt om '70-talls Beretta (jeg har en slik singelløpet selv) og er tross av mye dikkedarier og pynt sikkert helt flotte jaktvåpen. Skal du kjøpe?
Gjest Bud Skrevet 18. juni 2012 #3598 Skrevet 18. juni 2012 Turbodiesel, din moroklump. Du kan helt klart simulere den "kule" lyden, men noe ventil blir ikke å fungere siden du kjører med open throttle hele tiden Jeg har ikke fingret med Yldiz selv, men jeg liker designet. De minner litt om '70-talls Beretta (jeg har en slik singelløpet selv) og er tross av mye dikkedarier og pynt sikkert helt flotte jaktvåpen. Skal du kjøpe? Fikk det faktisk til å fungere! Regner med det er den eneste Omegaen i verden med egen vakuumpumpe Kjøpte en langløpet Yldiz for 3 år siden, med en gang de kom til landet. Har skutt rundt tusen skudd med den, fortsatt like tight og fin! Kjenner ingen andre som har Yldiz, tror folk er skeptisk til det nye og ukjente...
TheHairyToothfairy Skrevet 18. juni 2012 #3599 Skrevet 18. juni 2012 Fikk det faktisk til å fungere! Regner med det er den eneste Omegaen i verden med egen vakuumpumpe Kjøpte en langløpet Yldiz for 3 år siden, med en gang de kom til landet. Har skutt rundt tusen skudd med den, fortsatt like tight og fin! Kjenner ingen andre som har Yldiz, tror folk er skeptisk til det nye og ukjente... Nå er jeg faktisk nødt til å spørre deg åssn i det vide du har fått noe effekt ut av det! ^^ Jeg kan skrive under på dette med redsel for det ukjente, og jeg forstår det jo på en måte. Men da blir mitt neste spørsmål; har du eid mange hagler, og hva vil du helst sammenligne den med? stemmer min referanse til Beretta, i dine øyne?
Gjest Bud Skrevet 18. juni 2012 #3600 Skrevet 18. juni 2012 Nå er jeg faktisk nødt til å spørre deg åssn i det vide du har fått noe effekt ut av det! ^^ Jeg kan skrive under på dette med redsel for det ukjente, og jeg forstår det jo på en måte. Men da blir mitt neste spørsmål; har du eid mange hagler, og hva vil du helst sammenligne den med? stemmer min referanse til Beretta, i dine øyne? Effekt og effekt, pumpa leverte nok til å løfte det den skulle løfte, satte meg ikke stort inn i hvordan det virket, men det virket! Har kun hatt to, men har prøvd mange. Yldizen jeg har er sånn "mer til overs"-børse med syntetisk stokk, så den burde være skranglete - slik som spesielt Remingtonen har en tendens til, men den er som sagt veldig tight og fin. Skyter bedre med den enn den andre, men jeg liker den ikke, men det er på grunn av Europrisstokken :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå