Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Janus
Skrevet

Er du fortsatt skjelven etter sist eller velsigner du oss snart med et nytt bilde av ditt vakre vesen?

:)

Skrevet

I Bamble kommune, ved sjøen.

Hvor i Bamble? :)

Gjest padawan
Skrevet

I Bamble kommune, ved sjøen.

Der har jeg også hytte.

Skrevet

Yme: Hvordan trives du der du bor nå?.

Du får vente til 8. Juli.

Skrevet

Tonje!

Hvorfor er du så søt?

:)

Neimen! Så koselig sagt! Jeg vet ikke helt... I got it from my mommy? :gjeiper: :rodme:

Hvor i Bamble? :)

Der har jeg også hytte.

Hytta ligger på Kjønnøya. Hvor ligger din, padawan?

Du får vente til 8. Juli.

Haha, ok!

Skrevet

Åh, der var jeg med familien da jeg var yngre :rodmer: Fint sted!

Skrevet

Åh, der var jeg med familien da jeg var yngre :rodmer: Fint sted!

Ja, elsker det området!! Perfekt sommersted :rodmer:

Gjest NozMonster
Skrevet

i et forsøk på å komme på rett vei igjen i denne tråden, så spør jeg deg Tonje:

Hva er dine planer for dagen? :)

Skrevet

i et forsøk på å komme på rett vei igjen i denne tråden, så spør jeg deg Tonje:

Hva er dine planer for dagen? :)

Pakke til jeg drar i morgen, vaske klær, flytte over en del musikk til mobilen, slappe av :)

Gjest padawan
Skrevet

Hytta ligger på Kjønnøya. Hvor ligger din, padawan?

Vi har en knøttliten øy som ligger mellom store-, vesle- og lille Arøya.

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Kanskje NerdMedSverd. Vet ikke helt hvorfor, men har fått det for meg at han er en ålreit kar som spilte Super Mario og Zelda som barn (og det er street cred), også mener jeg å huske at han har lagt ut noen stilige antrekksbilder her på forumet.

Jeg er sånn halvveis ålreit. På en god dag. Du har rett angående Mario og Zelda, høy fem. Drar vanligvis ikke på date, men kunne gjort et unntak for deg :--)

Skrevet

Ahh, jeg har ingen :( Men du kan få en fra min absolute favourite list:

(her :rodmer: )

Har du en favoritt, Mynona?

Og Bud: Hva er det største du har skutt?

Sett bort fra et par gamle volvoer (unnskyld WildThing) så kan jeg nevne elg på 350-400 kilo..?

Spørsmål til dere alle:

Lager dere som oftest middag fra bunn av eller blir det til tider litt hurtigløsninger? Om du ikke pleier gjøre det hva lagde du sist fra bunnen av og var det noe spesiell grunn?

Ungkarslivet og en jobb med veldig ustabile arbeidstider og mye utrykninger fører til grandis og litt gatekjøkkenmat, men jeg er veldig glad i å lage maten selv :)

Senest i går kveld fikk et av medlemmene her inne servert selvskutt elg med hjemmelaget soppstuing og no rare poteter.

Skrevet

Jeg lurer på hva Padawan, Yes2Yes og Karpuzi betyr.

Godt spørsmål, men jeg har et meget lite godt svar. Det betyr egentlig ingen ting, dersom man skal tolke det mer enn det som egentlig står ordrett(=jatilja). Jeg satt fast i navnvalget når jeg registrerte brukeren her, og det beste som kom meg for øyet var et skilt med 'YES!' til ett eller annet på fjernsynet.

Da får jeg spørre deg, Nica, om hensikten bak ditt navnevalg?

• Liker 4
Skrevet

Sett bort fra et par gamle volvoer (unnskyld WildThing) så kan jeg nevne elg på 350-400 kilo..?

går helt bra, var ikke mine volvoer. er jeg som tar livet av dem.

Skrevet (endret)

går helt bra, var ikke mine volvoer. er jeg som tar livet av dem.

Gunvald: Tar du liv av volvoene, så du kan bruke delene til å bygge deg en god og trygg boble isteden?

yes2yes: Hvordan syns du det er å diskutere med meg? Føler du at jeg tar til meg det som skrives, eller er jeg ganske innestengt i min egen tankegang?

Endret av Yme
Skrevet

Gunvald: Tar du liv av volvoene, så du kan bruke delene til å bygge deg en god og trygg boble isteden?

Nei, har bare vært litt uheldig med et par.

#1: traff en fårehund etter å ha eid bilen i 12 timer, kondemnert.

#2: fyllekjører på lysekloster. jeg stod i ro for å slippe ham forbi, han trengte den biten av veien jeg også stod på. eid bilen i to uker, kondemnert.

#3: min far skulle på butikken for å kjøpe melk, tok den bilen som stod ytterst - min bil. truffet av en Camry med sint og ustabil sjåfør som kranglet og sloss(!) med sin kone. min bil hadde prøvenummer, importert fra Krautland uken før - prøveskiltene var gått ut dagen før. null forsikring.

#4: skulle plukke opp mobiltelefonen som lå på gulvet. tok bare noen sekunder å plassere bilen på taket ute i naturen sammen med gress og busker. 2 måneder gammel bil, kondemnert.

kan love deg at volvoer er trygge, jeg har prøvd ut! ^^

• Liker 1
Skrevet

:hakeslepp:

Herlighet Gunvald!

Snakk om uflaks med en type bil. :fnise:

Skrevet

:hakeslepp:

Herlighet Gunvald!

Snakk om uflaks med en type bil. :fnise:

Tja, statistisk sett så går det jo egentlig greit, har hatt 14 Volvoer :)

Skrevet

Karpuzi er du overtroisk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...