Gjest Janus Skrevet 17. juni 2012 #3561 Skrevet 17. juni 2012 Er du fortsatt skjelven etter sist eller velsigner du oss snart med et nytt bilde av ditt vakre vesen?
Gjest padawan Skrevet 17. juni 2012 #3564 Skrevet 17. juni 2012 I Bamble kommune, ved sjøen. Der har jeg også hytte.
Yme Skrevet 17. juni 2012 #3565 Skrevet 17. juni 2012 Yme: Hvordan trives du der du bor nå?. Du får vente til 8. Juli.
Vulpes Skrevet 17. juni 2012 #3566 Skrevet 17. juni 2012 Tonje! Hvorfor er du så søt? Neimen! Så koselig sagt! Jeg vet ikke helt... I got it from my mommy? :gjeiper: Hvor i Bamble? Der har jeg også hytte. Hytta ligger på Kjønnøya. Hvor ligger din, padawan? Du får vente til 8. Juli. Haha, ok!
Xaphan Skrevet 17. juni 2012 #3567 Skrevet 17. juni 2012 Åh, der var jeg med familien da jeg var yngre Fint sted!
Vulpes Skrevet 17. juni 2012 #3568 Skrevet 17. juni 2012 Åh, der var jeg med familien da jeg var yngre Fint sted! Ja, elsker det området!! Perfekt sommersted
Gjest NozMonster Skrevet 17. juni 2012 #3569 Skrevet 17. juni 2012 i et forsøk på å komme på rett vei igjen i denne tråden, så spør jeg deg Tonje: Hva er dine planer for dagen?
Vulpes Skrevet 17. juni 2012 #3570 Skrevet 17. juni 2012 i et forsøk på å komme på rett vei igjen i denne tråden, så spør jeg deg Tonje: Hva er dine planer for dagen? Pakke til jeg drar i morgen, vaske klær, flytte over en del musikk til mobilen, slappe av
Gjest padawan Skrevet 17. juni 2012 #3571 Skrevet 17. juni 2012 Hytta ligger på Kjønnøya. Hvor ligger din, padawan? Vi har en knøttliten øy som ligger mellom store-, vesle- og lille Arøya.
Gjest NerdMedSverd Skrevet 17. juni 2012 #3572 Skrevet 17. juni 2012 Kanskje NerdMedSverd. Vet ikke helt hvorfor, men har fått det for meg at han er en ålreit kar som spilte Super Mario og Zelda som barn (og det er street cred), også mener jeg å huske at han har lagt ut noen stilige antrekksbilder her på forumet. Jeg er sånn halvveis ålreit. På en god dag. Du har rett angående Mario og Zelda, høy fem. Drar vanligvis ikke på date, men kunne gjort et unntak for deg :--)
Gjest Bud Skrevet 17. juni 2012 #3573 Skrevet 17. juni 2012 Ahh, jeg har ingen Men du kan få en fra min absolute favourite list: (her ) Har du en favoritt, Mynona? Og Bud: Hva er det største du har skutt? Sett bort fra et par gamle volvoer (unnskyld WildThing) så kan jeg nevne elg på 350-400 kilo..? Spørsmål til dere alle: Lager dere som oftest middag fra bunn av eller blir det til tider litt hurtigløsninger? Om du ikke pleier gjøre det hva lagde du sist fra bunnen av og var det noe spesiell grunn? Ungkarslivet og en jobb med veldig ustabile arbeidstider og mye utrykninger fører til grandis og litt gatekjøkkenmat, men jeg er veldig glad i å lage maten selv Senest i går kveld fikk et av medlemmene her inne servert selvskutt elg med hjemmelaget soppstuing og no rare poteter.
yes2yes Skrevet 17. juni 2012 #3574 Skrevet 17. juni 2012 Jeg lurer på hva Padawan, Yes2Yes og Karpuzi betyr. Godt spørsmål, men jeg har et meget lite godt svar. Det betyr egentlig ingen ting, dersom man skal tolke det mer enn det som egentlig står ordrett(=jatilja). Jeg satt fast i navnvalget når jeg registrerte brukeren her, og det beste som kom meg for øyet var et skilt med 'YES!' til ett eller annet på fjernsynet. Da får jeg spørre deg, Nica, om hensikten bak ditt navnevalg? 4
TheHairyToothfairy Skrevet 17. juni 2012 #3575 Skrevet 17. juni 2012 Sett bort fra et par gamle volvoer (unnskyld WildThing) så kan jeg nevne elg på 350-400 kilo..? går helt bra, var ikke mine volvoer. er jeg som tar livet av dem.
Yme Skrevet 17. juni 2012 #3576 Skrevet 17. juni 2012 (endret) går helt bra, var ikke mine volvoer. er jeg som tar livet av dem. Gunvald: Tar du liv av volvoene, så du kan bruke delene til å bygge deg en god og trygg boble isteden? yes2yes: Hvordan syns du det er å diskutere med meg? Føler du at jeg tar til meg det som skrives, eller er jeg ganske innestengt i min egen tankegang? Endret 17. juni 2012 av Yme
TheHairyToothfairy Skrevet 17. juni 2012 #3577 Skrevet 17. juni 2012 Gunvald: Tar du liv av volvoene, så du kan bruke delene til å bygge deg en god og trygg boble isteden? Nei, har bare vært litt uheldig med et par. #1: traff en fårehund etter å ha eid bilen i 12 timer, kondemnert. #2: fyllekjører på lysekloster. jeg stod i ro for å slippe ham forbi, han trengte den biten av veien jeg også stod på. eid bilen i to uker, kondemnert. #3: min far skulle på butikken for å kjøpe melk, tok den bilen som stod ytterst - min bil. truffet av en Camry med sint og ustabil sjåfør som kranglet og sloss(!) med sin kone. min bil hadde prøvenummer, importert fra Krautland uken før - prøveskiltene var gått ut dagen før. null forsikring. #4: skulle plukke opp mobiltelefonen som lå på gulvet. tok bare noen sekunder å plassere bilen på taket ute i naturen sammen med gress og busker. 2 måneder gammel bil, kondemnert. kan love deg at volvoer er trygge, jeg har prøvd ut! ^^ 1
Minya Skrevet 17. juni 2012 #3578 Skrevet 17. juni 2012 Herlighet Gunvald! Snakk om uflaks med en type bil.
TheHairyToothfairy Skrevet 17. juni 2012 #3579 Skrevet 17. juni 2012 Herlighet Gunvald! Snakk om uflaks med en type bil. Tja, statistisk sett så går det jo egentlig greit, har hatt 14 Volvoer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå