kråkefjas Skrevet 16. juni 2012 #3521 Skrevet 16. juni 2012 Kråkefjas: Hvor mange forhold har du vært i? Hva er ditt yndlingsprogram på tv'en? Alt for mange. Ser ikke TV. Kjedelige spørsmål. Er det noen tanke bak nicket ditt? Det spørsmålet har jeg venta på. Det er en metafor for kvinneguiden. Kråker som fjaser.
Gjest badeand1 Skrevet 16. juni 2012 #3522 Skrevet 16. juni 2012 Ja, og jeg tok heldigvis bilde av det før hun sletta det igjen Send meg en PM med bildet?
Gjest Koala Lompa Skrevet 16. juni 2012 #3523 Skrevet 16. juni 2012 Spørsmål til dere alle: Lager dere som oftest middag fra bunn av eller blir det til tider litt hurtigløsninger? Om du ikke pleier gjøre det hva lagde du sist fra bunnen av og var det noe spesiell grunn? jo nå skal du høre. Jeg lager som oftest fra bunnen av fordi jeg er så sabla skeptisk til alle tilsetningene som man finner i poser og papp. Siste jeg lagde fra bunnen av var bolhinos. men joda,jeg tyr til enkle løsninger når sambo ikke er hjemme..ikke like gøy å kokkelere når man er hjemme alene. Men jeg prøver å holde meg til hjemmelaget.
Gjest juppsi Skrevet 16. juni 2012 #3524 Skrevet 16. juni 2012 Send meg en PM med bildet? "når det passer oss" skrev når jeg tenker meg om. Ja skal bare finne det frem.
Gjest Eurodice Skrevet 17. juni 2012 #3525 Skrevet 17. juni 2012 Alt for mange. Ser ikke TV. Kjedelige spørsmål. Det spørsmålet har jeg venta på. Det er en metafor for kvinneguiden. Kråker som fjaser. Jeg fjaser aldri. Jeg er en seriøs person som alltid skriver intelligente innlegg og stiller tankevekkende spørsmål . 1
Cuddlegirl Skrevet 17. juni 2012 #3526 Skrevet 17. juni 2012 Alt for mange. Ser ikke TV. Kjedelige spørsmål. Kjedelig du er. 5
Gjest Twinklefart Skrevet 17. juni 2012 #3527 Skrevet 17. juni 2012 Jeg fjaser aldri. Jeg er en seriøs person som alltid skriver intelligente innlegg og stiller tankevekkende spørsmål . Men svare på spørsmål gjør du ikke :gjeiper:
Gjest Eurodice Skrevet 17. juni 2012 #3528 Skrevet 17. juni 2012 Men svare på spørsmål gjør du ikke :gjeiper: Det gjør jeg da, men det kan godt være noen jeg ikke har sett. Folk skriver jo med lynets fart her inne . Er det noe du har lyst til å spørre meg om?
kråkefjas Skrevet 17. juni 2012 #3529 Skrevet 17. juni 2012 Kjedelig du er. Kjedelige spørsmål fortjener kjedelige svar
Gjest Twinklefart Skrevet 17. juni 2012 #3530 Skrevet 17. juni 2012 Det gjør jeg da, men det kan godt være noen jeg ikke har sett. Folk skriver jo med lynets fart her inne . Er det noe du har lyst til å spørre meg om? Jeg spurte deg hvordan du var på ungdomsskolen
Gjest Eurodice Skrevet 17. juni 2012 #3531 Skrevet 17. juni 2012 Jeg spurte deg hvordan du var på ungdomsskolen Hvis du tenker på det faglige, lå jeg veldig godt an. På det personlige plan var jeg heller litt tilbakeholden, ikke direkte sjenert, men likte ikke å være i sentrum.
SemperFi Skrevet 17. juni 2012 #3532 Skrevet 17. juni 2012 Det må være at jeg har en slem tendens til å komme i siste liten til en avtale. Det dreier seg som regel ikke om så lang tid, 5-10 minutter kanskje. Men jeg arbeider med saken . African time, Persian time og Arab time. :gjeiper: Jeg lider av samme egenskap, men jeg sier at det er genetisk. HVORFOR FÅR JEG INEGN SPØRSMÅL For at de fleste har deg på ignore listen? skal ikke jeg få spørsmål snart da ........ Hva er din lidenskap? 1
Vulpes Skrevet 17. juni 2012 #3533 Skrevet 17. juni 2012 Kråkefjas, Cakenommy,Wednesday Tonje og Arabella: Hvordan var du på ungdomsskolen? Jeg var ikke så mye til stede på ungdomsskolen pga. sykdom, og på videregående var jeg vel i klassen 2-3 gagner. Men på barneskolen (dvs. før jeg ble syk) hadde jeg det supert. Mange venner, ingen uvenner, gjorde det bra på skolen og hadde det egentlig bare fint. Har fortsatt gode venner fra barneskole-tiden Kunne nok være litt rappkjefta til tider, litt sånn eplekjekk, gikk sikkert noen vikarer på nervene. Men var hovedlærerens lille gullunge, haha.
Gjest Eurodice Skrevet 17. juni 2012 #3534 Skrevet 17. juni 2012 African time, Persian time og Arab time. :gjeiper: Jeg lider av samme egenskap, men jeg sier at det er genetisk. Det var genialt. Kanskje jeg har noen eksotiske utlendinger på stamtavlen min fra langt tilbake, så kan jeg også si at det er genetisk .
kråkefjas Skrevet 17. juni 2012 #3535 Skrevet 17. juni 2012 For at de fleste har deg på ignore listen? Hvorfor skulle de det? Leit for dem isåfall 2
SemperFi Skrevet 17. juni 2012 #3536 Skrevet 17. juni 2012 Hvorfor skulle de det? Leit for dem isåfall For at du oppfører deg som en drittunge. Og jeg personlig klarer meg fint uten å se hva slags dritt du skriver. 1
kråkefjas Skrevet 17. juni 2012 #3537 Skrevet 17. juni 2012 For at du oppfører deg som en drittunge. Og jeg personlig klarer meg fint uten å se hva slags dritt du skriver. Haha, kaster stein i glasshus gjør vi?
Vulpes Skrevet 17. juni 2012 #3538 Skrevet 17. juni 2012 For at du oppfører deg som en drittunge. Og jeg personlig klarer meg fint uten å se hva slags dritt du skriver. At Kråkefjas erter på seg forumbrukere titt og stadig er nå så, men akkurat her synes jeg det er du som oppfører deg dårlig ved å ta opp denne diskusjonen og skape dårlig stemning. Men for all del, kjør på. Jeg synes intriger er gøy, skal ikke late som at jeg er et flott menneske :gjeiper: 4
SemperFi Skrevet 17. juni 2012 #3539 Skrevet 17. juni 2012 (endret) Haha, kaster stein i glasshus gjør vi? Om jeg kunne kaste sten i ditt glasshus, lett. Endret 17. juni 2012 av SemperFi 1
kråkefjas Skrevet 17. juni 2012 #3540 Skrevet 17. juni 2012 Om jeg kunne kaste sten i ditt glasshus, lett. Jeg hverken oppfører meg som en drittunge eller skriver dritt. Men det er det noen andre her som gjør: For at du oppfører deg som en drittunge. Og jeg personlig klarer meg fint uten å se hva slags dritt du skriver. Åh. Ironien. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå