Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Spørsmål til dere alle:

Lager dere som oftest middag fra bunn av eller blir det til tider litt hurtigløsninger? Om du ikke pleier gjøre det hva lagde du sist fra bunnen av og var det noe spesiell grunn?

Jeg bruker begge deler. I og med at mannen min jobber tre forskjellige skift hver sin uke, er han ikke alltid hjemme når det er middagstid. Det er utrolig kjedelig å lage mat fra bunnen av til en person, så når jeg spiser middag alene blir det en del ferdigmat eller halvfabrikata. Men jeg elsker å lage mat, så når vi spiser sammen blir det som regel noe fra bunnen av.

Har vi gjester lager jeg som regel mye forskjellige middagstyper med en eller annen form for dessert etterpå.

Det siste jeg laget fra bunnnen av var pizza på mandag. Fordi jeg hadde lyst på pizza. :fnise:

Endret av Minya
Gjest padawan
Skrevet

Surre- Hvor mye tid syns du man trenger i Barcelona? Spørsmplet kan forsåvidt rettes til andre som og har vært der :)

For å få med mest mulig trenger du en kort uke. Kan gi deg link til noe jeg har skrevet om byen på reisebloggen min når jeg kommer meg hjem i morgen.

PS3 eller Xbox360?

Må nok si 360. Har fremdeles min moddete xBox 1.

Skrevet

Tonje!. Du virker som ei skikkelig gladjente! Hva får deg til å tenne på alle pluggene (bli forbanna)?

Skrevet

Tonje!. Du virker som ei skikkelig gladjente! Hva får deg til å tenne på alle pluggene (bli forbanna)?

Takk!! Og oi, jeg vet ikke. Jeg er kjent som hun som aldri blir sint :gjeiper: Ikke fordi jeg ikke bryr meg eller fordi jeg er besatt av å alltid skulle bare være blid og glad, jeg kan bli sur og irritert jeg og. Men å tenne alle pluggene som i å bli fly forbanna blir jeg vel egentlig aldri.

Eneste gang jeg kan huske at det svartnet for meg var vel omkring 5-6 år siden, da lillesøster som da var 8-9 år kom gråtende hjem fra skolen fordi noen helt tilfeldige hadde bøllet med henne på veien hjem fra skolen, helt uten grunn. Husker bare så vidt at jeg spurte mamma om jeg kunne få lov til å løpe ut å ta dem, og så var plutselig skoene på og jeg fløy ut av døra. Heldigvis så snørrungene at jeg kom på lang avstand, så de stakk. Sikkert like greit, for akkurat da var jeg nok i stand til å dra det litt for langt. Man kødder ikke med søsknene mine, altså!! :gjeiper: Da blir jeg helt Rambo.

Ellers kan jeg litt for fort bli litt vel irritert og oppspilt om noen kommer med tåpelige utsagn og kommentarer om ME, ettersom det er en sykdom familien er hardt rammet av. Det er desidert min akilleshel, men jeg er blitt bedre på å la flåsete kommentarer passere. Ellers kan folk si det meste om hva som helst, det preller som regel av.

Og nå skal jeg slutte bablingen før jeg skriver en hel roman her, haha.

Gjest Cakenommy
Skrevet

Spørsmål til dere alle:

Lager dere som oftest middag fra bunn av eller blir det til tider litt hurtigløsninger? Om du ikke pleier gjøre det hva lagde du sist fra bunnen av og var det noe spesiell grunn?

Lager som oftest fra bunnen av. Elsker å lage mat og være kreativ på kjøkkenet. Aldri vært noe spesielt glad i mikromat osv. Så smaker maten så myye bedre når du lager den selv!

Skrevet

HVORFOR FÅR JEG INEGN SPØRSMÅL

• Liker 1
Gjest juppsi
Skrevet (endret)

Liker du å provosere eller mener du det du sier i forskjellige tråder? :popcorn:

Endret av juppsi
Skrevet

Liker du å provosere eller mener du det du sier i forskjellige tråder?

Må det ene utelukke det andre?

Gjest juppsi
Skrevet

Må det ene utelukke det andre?

Nei :gjeiper:

Skrevet (endret)

Nei :gjeiper:

'

Hva med deg da. Er du så dum som du fremstår eller bare later du som for å provosere?

Endret av kråkefjas
  • Liker 1
Skrevet

Kråkefjas:

Hvor mange forhold har du vært i?

Hva er ditt yndlingsprogram på tv'en?

Gjest juppsi
Skrevet (endret)

'

Hva med deg da. Er du så dum som du fremstår eller bare later du som for å provosere?

Om det er det jeg tror du sikter til, så leste jeg mer om det, forsto det egentlig og kom fram til at du hadde rett, så da svarte jeg ikke mer. Den som tier samtykker som regel :gjeiper:

Endret av juppsi
Gjest badeand1
Skrevet

Juppsi, hvordan går det med å få slettet bildene?

Skrevet

skal ikke jeg få spørsmål snart da ........ :sjenert::)

Gjest Twinklefart
Skrevet (endret)
Twinklefart, Noz, Hunter:

Hva er du litt flau over å innrømme at du liker?

Det er faktisk en del, men det var verre da jeg var mindre fordi jeg liksom var med i den "kule" gjengen og følte jeg levde et hemmelig liv som skolelys, korsanger og lesehest, mens jeg offentlig var hun som dukket opp full på skolen og kunne røyke sigg med nesa :fnise:

Men nå har det utlignet litt mere, det er mere akseptert å være litt rar når man er voksen. Men at jeg er musikalfreak, og liker å bygge huler i stua mi er kanskje ikke det første jeg forteller folk :fnise:

Kråkefjas, Cakenommy,Wednesday Tonje og Arabella: Hvordan var du på ungdomsskolen?

Endret av Twinklefart
Gjest Eurodice
Skrevet

Er det noen tanke bak nicket ditt?

Skrevet

Jeg var geeky fotballjente :) Brydde meg fint lite om sminke og mote for å si det sånn :)

Gjest juppsi
Skrevet

Juppsi, hvordan går det med å få slettet bildene?

Mette sa hun skulle slette de når hun følte for det. Jeg aner ikke når det er. Får ta kontakt med slettmeg.no igjen :)

Gjest badeand1
Skrevet

Mette sa hun skulle slette de når hun følte for det. Jeg aner ikke når det er. Får ta kontakt med slettmeg.no igjen :)

Brukte hun akkurat de ordene? :P

Gjest juppsi
Skrevet

Brukte hun akkurat de ordene? :P

Ja, og jeg tok heldigvis bilde av det før hun sletta det igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...