Gjest uAnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #201 Skrevet 16. mai 2012 Red Bull og vodka er forferdelig. En drink av denne blandingen og jeg er dårlig resten av kvelden. Vodka blandet med Fun Light Bringebær og sprite er god knall!!! Vodka blandet med fun light bringebær og FANTA istedetfor Sprite er supergodt! Jeg prøver din om du prøver min :D
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #202 Skrevet 16. mai 2012 Til Loverdose: Sommer eller vinter? Cola eller pepsi max Sjokolade eller chips? Kjole eller skjørt? Kjæreste eller venner?
Brunhilde Skrevet 16. mai 2012 #203 Skrevet 16. mai 2012 Vodka: Hvor gammel er du? Rainbow81: Hva farge har du på håret? Brunhilde: Heter du det irl? spessielt navn isåfall Zaphireh: Hvorfor heter du Zaphireh? He, he, nei, men heksa i avateren min heter Brunhilde (Broom Hilda på engelsk) i tegneserien med samme navn. Jeg har et helt vanlig uspesielt navn i virkeligheten.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 16. mai 2012 #204 Skrevet 16. mai 2012 Belladonna - om du leser her; er du veldig giftig? Jeg har sansen for slikt må vite
Niennas Skrevet 16. mai 2012 #205 Skrevet 16. mai 2012 Belladonna - om du leser her; er du veldig giftig? Jeg har sansen for slikt må vite Belladonna har vel byttet nick?
Gjest Eurodice Skrevet 16. mai 2012 #206 Skrevet 16. mai 2012 Belladonna - om du leser her; er du veldig giftig? Jeg har sansen for slikt må vite Jeg er her jeg, Belle, men har nytt nick. Jeg er giftig kan du tro . Jeg kan spille søt og naiv, men når man minst venter det, har jeg piggene ute og lammer byttet . 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 16. mai 2012 #207 Skrevet 16. mai 2012 Jeg er her jeg, Belle, men har nytt nick. Jeg er giftig kan du tro . Jeg kan spille søt og naiv, men når man minst venter det, har jeg piggene ute og lammer byttet . Kult men synd du byttet nick. Var et fint nick. Alltid kjekt med litt urter. Hender jeg har behov for dette selv
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #208 Skrevet 16. mai 2012 Til Musekatt: - Kjæreste eller venner? - Fest eller hjemmekos? - Badboys eller snille gutter?
Lutetium 71 Skrevet 16. mai 2012 #209 Skrevet 16. mai 2012 Kult men synd du byttet nick. Var et fint nick. Alltid kjekt med litt urter. Hender jeg har behov for dette selv
Gjest Eurodice Skrevet 16. mai 2012 #211 Skrevet 16. mai 2012 Kult men synd du byttet nick. Var et fint nick. Alltid kjekt med litt urter. Hender jeg har behov for dette selv Jeg har liksom mistet en viktig del av meg selv, føler jeg, da jeg forlot Belladonna og ble gjenfødt som Arabella . Årsaken er så prosaisk som at jeg kom til å røpe meg for min datter som heldigvis ikke har allverdens datakunnskaper, og ikke kommer til å finne meg igjen. Selv om vi har et godt forhold, er det ikke alt jeg skriver her hun trenger å vite noe om .
Gjest Vampen Skrevet 16. mai 2012 #212 Skrevet 16. mai 2012 Altså, her var det mange kjipe, generelle spørsmål. Jeg sitter med en dum semesteroppgave, jeg trenger bedre underholdning enn Cola eller Pepsi for å rettferdiggjøre å bruke tiden her! 2
Gjest Musekatt Skrevet 16. mai 2012 #213 Skrevet 16. mai 2012 Til Musekatt: - Kjæreste eller venner? - Fest eller hjemmekos? - Badboys eller snille gutter? Så gøy at jeg fikk spørsmål! - Kjæreste eller venner: venner - Fest eller hjemmekos: hjemmekos - Badboys eller snille gutter: snille gutter! 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #214 Skrevet 16. mai 2012 Spørsmål til Vampen: Hva skal du utdanne deg som? Spørsmål til Eksit: Er du en treningsfreak?(positivt ment altså ) Og hvor ofte trener du?
Gjest uAnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #215 Skrevet 16. mai 2012 Altså, her var det mange kjipe, generelle spørsmål. Jeg sitter med en dum semesteroppgave, jeg trenger bedre underholdning enn Cola eller Pepsi for å rettferdiggjøre å bruke tiden her! Vampen, om du kunne levd et minne du har om igjen, hva slags minne hadde du valgt?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #216 Skrevet 16. mai 2012 Janus: Hva er den beste måten å tease deg på? 1
Gjest Eurodice Skrevet 16. mai 2012 #217 Skrevet 16. mai 2012 Belle Gunne var en beryktet kvinnelig seriemorder i USA. Hun var norsk og bosatte seg i USA på 1800-tallet, hvis jeg ikke husker aldeles feil .
Gjest Janus Skrevet 16. mai 2012 #218 Skrevet 16. mai 2012 Janus: Hva er den beste måten å tease deg på? Er du samme person som lurte på hvor gammel jeg er? Jeg er litt usikker på hva du egentlig mener med å tease, men å bli forsøkt sjekket opp av en anonym bruker på KG fungerer ganske bra så langt i hvert fall. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #219 Skrevet 16. mai 2012 Arabella: får du mange flørtemeldinger på KG? Hvordan ser du ut? Bobler: kan du nekte kunder å kjøpe dyr hvis de ikke passer til å ha dem? Cathrine88: er du mest snill eller streng og sarkastisk irl? Hvordan ser du ut? AnitaB: har du mye makt på jobb? Dragonfly84: hadde du mange kjærester før du fant den rette?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #220 Skrevet 16. mai 2012 BM2- hva gjør deg lykkelig bortsett fra barna dine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå