Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Loverdose
Skrevet

Red Bull og vodka er forferdelig. :sukk: En drink av denne blandingen og jeg er dårlig resten av kvelden. Vodka blandet med Fun Light Bringebær og sprite er god knall!!! :biggrin:

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du Vodka? :)

AnonymBruker
Skrevet

Vodka: Hvor gammel er du?

Rainbow81: Hva farge har du på håret?

Brunhilde: Heter du det irl? spessielt navn isåfall :)

Zaphireh: Hvorfor heter du Zaphireh?

Gjest Søgni
Skrevet

Jeg tror hun har en gammel sjel :)

Søgni, er du kunstnerisk? Forestiller meg at du er flink til å male eller skrive dikt eller noe i den duren:)

Jeg vil ikke si at jeg er kunstnerisk, men kanskje heller kreativ :) Har alltid drevet med musikk, i en eller annen (høyst amatørmessig) form.

...og så likte jeg "gammel sjel" bedre enn 40-åring :gjeiper:

• Liker 1
Gjest Vodka
Skrevet

Red Bull og vodka er forferdelig. :sukk: En drink av denne blandingen og jeg er dårlig resten av kvelden. Vodka blandet med Fun Light Bringebær og sprite er god knall!!! :biggrin:

Hehe det er ikke spesielt godt nei.

Black russian :sikle:

Den har jeg aldri smakt, men har mer lyst til å prøve white russian.

Hvor gammel er du Vodka? :)

Jeg er mellom 16 og 30 år et sted.

AnonymBruker
Skrevet

Loverdose: Hva er din favoritt matrett?

Yvonne: Hva er din favoritt drikke?

:popcorn:

Gjest Loverdose
Skrevet

Herregud, jeg fikk et spørsmål!!! :hoppe::danse::klemmer:

Min favoritt matrett er mammas hjemmelagede fiskegrateng! Får vann i munnen bare jeg tenker på den. :sjenert: Jeg er også veldig glad i mexikansk mat, som nachos, enchiladas og taco.. Men må nok sette fiskegratengen øverst på lista. :spise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer på hvordan Yvonne møtte mannen sin. Og om hun har hatt noen verv i AUF, i så fall hvike og når.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Jeg lurer på hvordan Yvonne møtte mannen sin. Og om hun har hatt noen verv i AUF, i så fall hvike og når.

Jeg tror hun danset på roser og kastet de opp i luften da en mann på en hvit hest fanget henne. Så ridde de inn mot solnedgangen. Ah så vakkert :daane:

• Liker 1
Skrevet

Har du ikke vert her på KG så lenge du? :klo:

• Liker 2
Skrevet

Har du ikke vert her på KG så lenge du? :klo:

Jeg har vært på KG i halvannet år, men har naturlig nok ikke lest hver eneste tråd her. Hvordan det, er spørsmålet mitt almennkunnskap her inne? :)

Også lurer jeg på hvorfor du valgte nicket ditt? BM gir meg automatisk assosiasjoner til Brutal Mann.

Gjest Loverdose
Skrevet

Også lurer jeg på hvorfor du valgte nicket ditt? BM gir meg automatisk assosiasjoner til Brutal Mann.

Samme her, faktisk. BM virker ganske brutal av seg. Så lurer på det samme!

Skrevet

Jeg har vært på KG i halvannet år, men har naturlig nok ikke lest hver eneste tråd her. Hvordan det, er spørsmålet mitt almennkunnskap her inne? :)

Jepp og jepp!

• Liker 1
Skrevet

Jepp og jepp!

Da har jeg gått glipp av noe gitt!

Så du er Brutal Mann?

Skrevet

Rainbow81: Hva farge har du på håret?

Jeg har mørkt blondt hår. Noen ganger farger/striper jeg det, så da er jeg lysere blondine. :jepp:

Woho, jeg fikk et spørsmål! :)

Skrevet

Da har jeg gått glipp av noe gitt!

Så du er Brutal Mann?

I egen, ikke så alt for høye, person :cool:

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg lurer på om raindrops virkelig er 22 år gammel. :sjenert:

Hvorfor skulle jeg lyve om det? :gjeiper:

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

Hvorfor skulle jeg lyve om det? :gjeiper:

Jeg ville tatt det som et kompliment. Du er jo veldig reflektert og moden i dine meninger, så det kan jo hende det har noe med det å gjøre. :)

Skrevet (endret)

Yvonne: Hva er din favoritt drikke?

Oi oi, det er vanskelig å velge. :) Jeg elsker sitron iste, men den kan ikke være hjemmelaget. Jada, veldig sært, men blir for mye tesmak, og jeg liker ikke vanlig te. :ler: Foretrekker Liptons lemon ice tea. Ellers er stawberry daiquiri på Friday's namme nam, men ikke noe jeg kan drikke for mye av. ;)

Mannen møtte jeg på det som en gang i tiden het SprayDate. Jeg var vel 16 år den gangen. Hadde han på msn, men vi mistet kontakten, og vi møttes igjen ved en tilfeldighet på Hei! Dagbladet. Vi møttes altså via nettdating. ;)

På begynnelsen av 2000-tallet og frem til et par år siden hadde jeg flere verv i AUF. Satt et par år i fylkesstyret i et av fylkeslagene, vært leder for to lokallag osv. Er fremdeles medlem, men pga omstendighetene har jeg dessverre ikke tid til å være aktiv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...