Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Har massemorderen strippestang hjemme?

Klart det. Liker å svinge meg litt mellom slagene, må vite :lur:

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

Jeg også. Tenkte han var i begynnelsen av 30-årene jeg. Og så er han en skikkelig gammel gubbe :hakeslepp:

:fnise:

Det er godt jeg kan more ungdommen... :ler:

• Liker 1
Skrevet

Hmh, interessant spørsmål.:) Jeg har prøvd å tenke gjennom det, både i forhold til KG og andre forum. Jeg kan bli provosert, irritert, fascinert, overrasket, underholdt og lattermild. Men jeg kan ikke huske at jeg noensinne har blitt såret eller lei meg. Hadde jeg blitt det, så tror jeg kanskje jeg måtte ha lagt om tonen.;) Hvordan jeg får det til? Tja, det er mulig det kommer av at jeg har opplevd mye forskjellig? Det har nok ført til at jeg, både irl og på nett, har lært meg å gi litt f. Det betyr ikke så mye hva folk måtte mene, så lenge jeg kan stå for ting selv. Jeg tror at for at jeg skal bli virkelig såret eller lei meg, så må avsenderen være en som virkelig betyr noe for meg. Ikke ukjente nettkrigere, som er uenig med meg og/eller mener at jeg er teit.;)

Noen temaer er sårere enn andre, fordi man brenner litt ekstra for dem. Så jeg skjønner hva du mener. Jeg tror det hjelper mye å prøve og distansere seg litt fra det. Innse at på nettet finner du folk som mener det utroligste. Men at hva de måtte mene, tro eller skrive, ikke egentlig har noe betydning for deg. Du er den du er, du mener det du gjør og så lenge du føler deg trygg på at ditt standpunkt er riktig for deg, så kan saueflokken og raringene mene hva de vil. Sticks and stones may break my bones, but words will never hurt me. Og noen tar alltid feil på Internett.:lur:

Takk for interessant svar :) Det der med å gi litt f må jeg prøve å lære meg! :jepp:

Skrevet

Jo, og så lurer jeg på hvor det ble av Gepardieu, og om Maja eventuelt har spist/drept ham, siden hun har fått seg gepard-avatar, hun også... Har de to gepardene kranglet? :klo:

• Liker 2
Skrevet

Hehehe, bra kobling :)

Navnet var bare et innfall der og da. Så ble jeg lei av det. Jeg er allerede litt lei av det nye navnet. Vi får se hvor det ender. Sikkert på historiens skraphaug det også.

Maja har helt klart fantastisk god smak i avatarer! Men helt uten min hjelp. Så vidt jeg vet. Jeg tror i hvert fall ikke jeg er spist, det hadde jeg nok husket.

AnonymBruker
Skrevet

Til Bandit: Har du barn? :)

Skrevet

Jeg lurer på hvor gammel Cosette er :)

Hun virker som en bra dame!

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

Til Bandit: Har du barn? :)

Ja. Verdens herligste gutt.

Er du samme AB som fortsetter å spørre meg ut? :lur:

AnonymBruker
Skrevet
Er du samme AB som fortsetter å spørre meg ut?

Nei. :nigo:

Gjest Bandit
Skrevet

Nei. :nigo:

Pokker... ingen stalker, med andre ord. :lete:

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Hei AB over der! Jeg kan bli kjempesint, men jeg er aldri sur :fnise:

Spørsmål til Arabella:

Yndlingskryssordet mitt er Rolf Hansens kryssord i lørdagsmagasinet til Dagbladet.

Men, så er det sånn at det til tider er fryyktelig vanskelig. Og det er da jeg tenker: "Arabella er så flink med ord, hun hadde sikkert visst hva løsningsordet er". ;)

Det er jo høyst usikkert, da jeg ikke en gang vet om du liker å løse kryssord.

Gjør du?

Jeg har ikke oppdaget denne tråden før nå, så dette var gøy :). Kryssord er en yndlingshobby, spesielt Rolf Hansens kryssord. Jeg har sluttet å kjøpe Allers-Kryss og Hjemmet kryssordblad etter at de der også gikk over til bare løsningssetninger. Dessuten er de aller fleste kryssordene i disse bladene ren plankekjøring som de er.

Jeg har nettopp begynt å abonnere på "Kryss i taket". Det er et annerledes, spenstig blad. Anbefales! Der finner du også Hansen. For alt jeg vet, kjenner du til bladet.

Så hvis du trenger et "dytt" med kryssord, står jeg til din disposisjon :).

Edit, satt inn en manglende bokstav.

PS. Holdt på å glemme å takke for komplimenten. Du er søt :klem: .

Endret av Arabella
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"gjest"- Kan en mann bli for høy? :)

.-L-.- Hvor gammel er du? :)

uAnonymBruker- Er du like kul i virkeligheten som på KG? Er du singel? :)

Valiumsjunkie- Hvilken klesstil har du? :)

Adonis- Er du en adonis i virkeligheten? :)

Søgni- Hvor gammel er du? Er du med i Ottar eller Kvinnefronten eller noe? :)

Skrevet

Yohooo Arabella - takk for supert svar! :helen:

Hadde på følelsen at de litt vriene kryssordene var noe for deg ja! Har aldri hørt om "Kryss i taket", men gleder meg til å undersøke saken. :jepp:

:hoppendeglad:

Gjest Søgni
Skrevet

Søgni- Hvor gammel er du? Er du med i Ottar eller Kvinnefronten eller noe? :)

Jeg er i 20-årene.

Hehe, nei, jeg er ikke med i Ottar, og ikke i Kvinnefronten heller. Jeg skulle gjerne spurt hvorfor du lurer, men jeg tør ikke. :ler:

"Eller noe" er åpent, så hvis du mener en hvilken som helst klubb, forening eller organisasjon så kan jeg fortelle at jeg blant annet var med i TL-klubben en kortere periode på midten av 90-tallet. :duskedame:

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Jeg er i 20-årene.

Hehe, nei, jeg er ikke med i Ottar, og ikke i Kvinnefronten heller. Jeg skulle gjerne spurt hvorfor du lurer, men jeg tør ikke. :ler:

"Eller noe" er åpent, så hvis du mener en hvilken som helst klubb, forening eller organisasjon så kan jeg fortelle at jeg blant annet var med i TL-klubben en kortere periode på midten av 90-tallet. :duskedame:

Oi jeg trodde du var i 40 årene :gjeiper: noe med avataren som fikk meg til å tro det.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Oi jeg trodde du var i 40 årene :gjeiper: noe med avataren som fikk meg til å tro det.

Jeg tror hun har en gammel sjel :)

Søgni, er du kunstnerisk? Forestiller meg at du er flink til å male eller skrive dikt eller noe i den duren:)

• Liker 2
Gjest JosefK78
Skrevet

Du kan være glad du er kvinne som skrev dette hadde jeg som mann skrevet det samme hadde jeg fått en lusing

• Liker 2
Skrevet

Du kan være glad du er kvinne som skrev dette hadde jeg som mann skrevet det samme hadde jeg fått en lusing

Du trenger nok en for sikkerhetsskyld :opplyser:

:scorpis:

• Liker 1
Gjest Slowpoke
Skrevet

Jeg lurer på om Koala Lompa er like festlig i virkligheten som jeg har fått inntrykk av her?

AnonymBruker
Skrevet
Pokker... ingen stalker, med andre ord.

ingen kommentar. :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...