Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om Vampen fremdeles er sammen med husaraberen, eller om hun er singel og ledig.. :sjenert:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om Cuddlegirl er glad i å kose? :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer på om Vampen fremdeles er sammen med husaraberen, eller om hun er singel og ledig.. :sjenert:

Jeg kan lykkelig meddele at Vampen og jeg gikk inn et lykkelig ekteskap den 30. februar, vi har nå søkt om billån på en 4 år gammel Volvo stasjonsvogn og går inn for jakten på 2,5 barn. Bilder fra seremonien vil bli frigitt i Se&Hør denne sommeren.

Personlig snakker jeg kun arabisk på jobb, jeg tar sjeldent med meg jobben hjem.

• Liker 2
Gjest Bandit
Skrevet

Til Bandit: Hvor gammel er du? :)

Jeg har rukket å bli 38 år. :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan lykkelig meddele at Vampen og jeg gikk inn et lykkelig ekteskap den 30. februar, vi har nå søkt om billån på en 4 år gammel Volvo stasjonsvogn og går inn for jakten på 2,5 barn. Bilder fra seremonien vil bli frigitt i Se&Hør denne sommeren.

Personlig snakker jeg kun arabisk på jobb, jeg tar sjeldent med meg jobben hjem.

In your dreams WT? :rodmer:

Skrevet (endret)
Jeg lurer på om Cuddlegirl er glad i å kose?

Det er jeg! :jepp:

edit: skrivefeil

Endret av Cuddlegirl
Skrevet

In your dreams WT? :rodmer:

ÅKEI da, det er en mye eldre stasjonsvogn.

• Liker 3
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

HunterLady, har du virkelig Hunter støvler? Eller er dette bare et spill for galleriet?

• Liker 1
Skrevet

HunterLady, har du virkelig Hunter støvler? Eller er dette bare et spill for galleriet?

Eller veldig glad i å gå på jakt? :jepp:

Skrevet

Jeg lurer på om de fleste brukerene her på KG er under 30 og om så jeg er for gammel til å være her og burde heller skrive til 'Oss i Mellom' i Hjemmet?

Neida, vi er noen eldre også ;)

:heks:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

.

Jeg lurer på hvilkene brukere NerdMedSverd er mest uenig i her inne? Topp 5?

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Har ikke en liste på det, ingen jeg har lagt spesielt godt merke til at jeg er uenig med. Kanskje en da :smoke:

Ellers er jeg ikke så fan av de som starer innlegget sitt med: ærlig talt, bruker mye utropstegn og ofte trykker på caps lock.

• Liker 2
Skrevet

Har ikke en liste på det, ingen jeg har lagt spesielt godt merke til at jeg er uenig med. Kanskje en da :smoke:

Ellers er jeg ikke så fan av de som starer innlegget sitt med: ærlig talt, bruker mye utropstegn og ofte trykker på caps lock.

ÆRLIG TALT, er VIRKELIG (!!!) dette noe å HENGE SEG OPP I?!!!??!

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kommer du "gjest" med så mange dumme komentarer? :unsure:

• Liker 10
Skrevet

Jeg lurer på om Vampen blir såret eller lei seg i opphetede debatter, eller om du klarer å ikke ta ting personlig og bare tenker "someone on the internet is wrong"?

Jeg blir så fort lei meg i lidenskapelige debatter at jeg ikke kan skrive der jeg har (for) sterke meninger... :sjenert: Og det virker det ikke som du gjør? Hvordan får du det til?

• Liker 2
Gjest Vampen
Skrevet

Jeg lurer på om Vampen blir såret eller lei seg i opphetede debatter, eller om du klarer å ikke ta ting personlig og bare tenker "someone on the internet is wrong"?

Jeg blir så fort lei meg i lidenskapelige debatter at jeg ikke kan skrive der jeg har (for) sterke meninger... :sjenert: Og det virker det ikke som du gjør? Hvordan får du det til?

Hmh, interessant spørsmål.:) Jeg har prøvd å tenke gjennom det, både i forhold til KG og andre forum. Jeg kan bli provosert, irritert, fascinert, overrasket, underholdt og lattermild. Men jeg kan ikke huske at jeg noensinne har blitt såret eller lei meg. Hadde jeg blitt det, så tror jeg kanskje jeg måtte ha lagt om tonen.;) Hvordan jeg får det til? Tja, det er mulig det kommer av at jeg har opplevd mye forskjellig? Det har nok ført til at jeg, både irl og på nett, har lært meg å gi litt f. Det betyr ikke så mye hva folk måtte mene, så lenge jeg kan stå for ting selv. Jeg tror at for at jeg skal bli virkelig såret eller lei meg, så må avsenderen være en som virkelig betyr noe for meg. Ikke ukjente nettkrigere, som er uenig med meg og/eller mener at jeg er teit.;)

Noen temaer er sårere enn andre, fordi man brenner litt ekstra for dem. Så jeg skjønner hva du mener. Jeg tror det hjelper mye å prøve og distansere seg litt fra det. Innse at på nettet finner du folk som mener det utroligste. Men at hva de måtte mene, tro eller skrive, ikke egentlig har noe betydning for deg. Du er den du er, du mener det du gjør og så lenge du føler deg trygg på at ditt standpunkt er riktig for deg, så kan saueflokken og raringene mene hva de vil. Sticks and stones may break my bones, but words will never hurt me. Og noen tar alltid feil på Internett.:lur:

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

ER DET MEG? !!!!!!!!! :laugh: jeg tror vi er ganske uenig.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg tror ikke smilyen han valgte var helt tilfeldig...

• Liker 4
Skrevet

Det er ikke deg han siktet til hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...