AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Jeg er litt forvirret, for jeg tok en graviditetstest (en strimmeltest) i morges. Den fikk ganske raskt en veldig svak, men tydelig strek. Så tok jeg meg en dusj, kledte på meg og gikk på kjøkkenet. Hadde med meg testen (liker å se på streken lenge etterpå, hehe) og da jeg så på testen igjen var den negativ. Hva betyr dette? Jeg vet testen bare er gyldig et visst tidsrom, men jeg har aldri før opplevd at en positiv test blir negativ selv ukevis etter at testen er tatt. Jeg skal test igjen i morgen, men ville bare høre om andre har opplevd dette og likevel vært gravid?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Aldri opplevd. Jeg har tatt ganske mange tester, men aldri opplevd at testen har blitt negativ igjen. Jeg hadde prøvd å glemme hele testen hvis jeg var deg, og heller prøve på nytt imorgen. Lykke til
Athene Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Jeg har opplevd det når fargen har trukket sakte gjennom testen, da ser det ut som om det er en svak strek på testen. Jeg har også opplevd defekte tester, da er streken gjerne tynnere enn en vanlig strek. I alle tillfeller er det ikke et resultat du kan stole på.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Jeg fikk klart positiv test, når den tørket forsvant streken og den så negativ ut. Jeg var gravid.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 Gubbanoa. Jeg kunne ikke dy meg og testet igjen i dag, og jammen kom ikke en tydelig strek fram som fremdeles er der. Kan ikke tro vi har vært så heldige å få klaff på aller første forsøk etter å ha jobbet en del for de to barna vi har allerede. Blir nesten rørt jeg. Takk for svar. Jeg måtte bare oppdatere hvordan det gikk. :)
Gjest Frk.Franzen Skrevet 19. mai 2012 #6 Skrevet 19. mai 2012 (endret) Rart. Min test er enda positiv. Edit: Gratulerer! Endret 19. mai 2012 av Frk.Franzen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå