Gå til innhold

Id-merking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Det står helt stille hva den nettsiden hvor man kan sjekke id-nummer på dyr (katt i dette tilfellet) er. Jeg har prøvd å google id-merking, chip id - alle mulige kombinasjoner - men jeg finner den ikke.

Noen som kan hjelpe? :blomst:

Skrevet

Hvis du tenker på dyreidentitet, så kan du ikke selv sjekke chipnr. der med mindre det er din egen katt.

Skrevet

Det er min egen katt, ja. Jeg skulle bare se om det stod riktig adresse på pusegutten! :)

Skrevet

Takk :)

Skrevet (endret)

Kjekk side. Sjekka min hunds id men den var ikke registrert på noen (?). Var oppdretter som chippet hunden så jeg blir litt i tvil nå...

Hvor ble det av registreringen i NKK? Ble lovet det (ellers er jo ikke hunden verdt full pris) og ser i annonsen som er lagt ut på resten av kullet at det ikke står noe om registrering.

Endret av Sulosi
Skrevet

Det står at hunden ikke er registrert? Har du skrevet riktig nr?

Det er det lange idmerknummer som du må skrive inn. Pus var heller ikke registrert når jeg skrev inn det korte idnummeret.

Hvis jeg ikke misforstod da :)

Skrevet

Det står at nummeret ikke er registrert på noe, tasta inn 15 tall så det skulle vel være langt nok :klo:

Skrevet

Ah. På mitt papir står det to tall (et med seks tall - et med femten-ish). Tenkte du gjorde som meg og tastet feil, men da vet jeg ikke :)

Skrevet

Ah. På mitt papir står det to tall (et med seks tall - et med femten-ish). Tenkte du gjorde som meg og tastet feil, men da vet jeg ikke :)

Takk. Nå vet jeg iallefall at jeg har tastet inn rett nummer. Får se om jeg finner ut hvordan jeg får fikset dette.

AnonymBruker
Skrevet

Heisann!

Det står helt stille hva den nettsiden hvor man kan sjekke id-nummer på dyr (katt i dette tilfellet) er. Jeg har prøvd å google id-merking, chip id - alle mulige kombinasjoner - men jeg finner den ikke.

Noen som kan hjelpe? :blomst:

Et tips til alle med dyr som er merket. Sjekk om dyret er reg.

Vi fikk vår merket for 6 år siden,man betaler ganskke mye for dette. Etter en tid så sjekket jeg med NKK,og de sier at dyrlegen er ofte litt treg med dette. Etter et år så sjekker jeg igjen. Nei,og kontakter dyrlege. Han sier at NKK er ofte trege. Sjekker i dag,så er det fortsatt ikke registrert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...