Gå til innhold

Bytte kjole til festen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe en kjole jeg bytter til etter vi har spist middag, kaker og danset brudevals. Er så upraktisk å ha en lang kjole når man skal danse og slikt.

Hva gjorde dere eller skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde avtagbart slep, som jeg tok av etter fotograferingen, som ble gjort etter kirken.

Da ble kjolen mye lettere å bevege seg i.

Skrevet

Jeg driver og å vurderer å bytte kjole etter middag, men den kommer ikke til å være fancy eller dyr. Kanskje en lys sommerkjole siden det er i August.

AnonymBruker
Skrevet

Siste bryllupet jeg var i byttet brudet til en hvit "festkjole" som var litt kortere og enklere å ha med å gjøre. I dette tilfellet hadde brudens mor sydd brudekjolen. De hadde da også et ganske uformelt bryllup, hun byttet faktisk allerede etter kirka tror jeg.

Personlig kommer jeg til å beholde brudekjolen gjennom hele kvelden, da jeg kommer til å legge endel penger og tid i å finne "drømmekjolen" og ønsker da å beholde den på lengst mulig;) Når det er sagt så er jeg heller ingen danser da..så det problemet har vel ikke jeg:P

Det er ihvertfall ikke noe problem å bytte slik jeg ser det, det kommer vel helt an på hva man føler blir riktig selv!:)

Skrevet

Ikke pokker om jeg tar av brudekjolen min før den MÅ av :rodmer:

• Liker 4
Skrevet

Jeg har ingen kjole til 20.00 kr, men en helt enkel til 1000 kr. Er veldig fornøyd med den, men tenker en kortere sommerkjole er lettere å ah emd å gjøre på festen :) Vi skal ha et uformellt bryllup

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen kjole til 20.00 kr, men en helt enkel til 1000 kr. Er veldig fornøyd med den, men tenker en kortere sommerkjole er lettere å ah emd å gjøre på festen :) Vi skal ha et uformellt bryllup

Da skjønner jeg godt at du ønsker det!:) Hadde nok gjort det samme selv da.

Selv bruker jeg endel penger på min og ønsker derfor å beholde den på :D litt mer formelt hos oss.

Skrevet

Jeg byttet ikke kjole! Var helt i ekstase med en så vakker kjole på meg, så ville egentlig ikke ta den av da vi kom på rommet heller :rodmer: Men den ble veldig tung å gå med etter hvert, så hvis du har en tung kjole og skal danse mye, kan det være smart å bytte til noe lettere :jepp:

Skrevet (endret)

Jeg skal bare bytte med en kjole jeg har fra før, den er rosa, kanskje ikke så veldig brudeaktig, men vi får se, det finnes så mange billige hvite kjoler rundt omkring at jeg kanskje kjøper meg en. Kjolen min er også en billig kjole for 1000 kr, veldig fin da, men ganske tung også, så etter kaffe og kaker bytter jeg kjole til dansen :)

Endret av Natalie_M
Skrevet

Kjolen min ble laget med en hekte rett under rumpa slik at slepet kunne henges opp på den vha en hempe lenger nede på det. Hadde da begge hender frie + at hele kjolen så vidt var i gulvet. Det fulgte også me slik standard bånd i slepet slik at jeg kune henge slepet rundt håndleddet. Brukte hekten når vi danset og gikk med bånd rundt hånda når jeg senere på kvelden vandret rundt for å prate med folk. Var veldig praktisk :)

Kunne aldri tenkt meg å ta av kjolen da det var så gøy å bruke den (følte meg jo sååå fin) :fnise:

Gjest Frk.Poppins
Skrevet

Jeg har lyst å bytte kjole, en lang prinsessekjole til vielsen osv så en kortere men av samme kjole på en måte til dansen:) Da år jeg 2 brudekjoler :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer:

Skrevet

Folk har god råd her på berget.

Tenk å leie/kjøpe en kjole til flere tusen kroner bare for ha det på seg for 1 time!?!

Skrevet

Vel.. Brudekjolen min kostet 1000 kr, også byttet jeg til en til 500 kr på festen. Synes ikke det er så råflott akkurat

Skrevet

Bytter* desuten kan kjole nr 2 brukes igjen og igjen senere...

Skrevet

Jeg personlig ville aldri gjort det, men det er ditt bryllup. Det jeg ikke skjønner er vitsen med å kjøpe en dyr brudekjole som man bare kan bruke en time eller. Kjøper man en brudekjole ville jeg brukt den så lenge som mulig.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...