Gå til innhold

Brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, nå har jeg hatt nok uflaks i brudekjoleletingen så fra nå av gidder jeg ikke å stille like mange kriterier til den. :filer: De første to kjolene jeg fant gikk ut av produksjon rett før jeg fikk bestilt, og den tredje prøvde jeg å kjøpe av en privat selger men hun svarer meg desverre ikke mer... :sukk:

De gjenstående kriteriene er: Jeg ønsker at den er hvit, har korte ermer og helst litt rygg, at det er litt pynt på den, og at den ikke er helt tettsittende. Helst ikke alt for langt slep slik at jeg kan bevege meg litt fritt. :jepp:

Noen av dere som kan komme med forslag til hvor jeg kan finne en slik kjole? Jeg har hittil funnet én kandidat som er helt grei, men falt ikke pladask for den.

Ønsker helst ikke å kjøpe skreddersydd kjole da jeg er svært skeptisk til dette.

Takk til de som måtte komme med forslag! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Adriane
Skrevet

Nei, nå har jeg hatt nok uflaks i brudekjoleletingen så fra nå av gidder jeg ikke å stille like mange kriterier til den. :filer: De første to kjolene jeg fant gikk ut av produksjon rett før jeg fikk bestilt, og den tredje prøvde jeg å kjøpe av en privat selger men hun svarer meg desverre ikke mer... :sukk:

De gjenstående kriteriene er: Jeg ønsker at den er hvit, har korte ermer og helst litt rygg, at det er litt pynt på den, og at den ikke er helt tettsittende. Helst ikke alt for langt slep slik at jeg kan bevege meg litt fritt. :jepp:

Noen av dere som kan komme med forslag til hvor jeg kan finne en slik kjole? Jeg har hittil funnet én kandidat som er helt grei, men falt ikke pladask for den.

Ønsker helst ikke å kjøpe skreddersydd kjole da jeg er svært skeptisk til dette.

Takk til de som måtte komme med forslag! :)

Når du sier du er svært skeptisk til skreddersydd kjole, tenker du da i hovedsak på sånne "kinakjoler"? Det er jeg også skeptisk til nemlig. Men jeg har hørt utrolig mange lovord om denne norske dama her - og vurderer selv å kontakte henne. Hun holder til på Frogner (i Akershus), så det kommer selvsagt litt an på hvor du bor.

Utover det har jeg dessverre ikke noen gode forslag til hvor du kan finne kjolen du er på utkikk etter, annet enn å surfe flittig på nettet og/eller besøke brudesalonger.

Skrevet

Norske syersker er noe helt annet. Men jeg kan ikke se at det ligger kjoler der klar for bestilling og det er så vanskelig å liksom skulle fortelle hva jeg ønsker meg og få noe som ser helhetlig og perfekt ut. :jepp:

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor du bort, men mitt tips er at du kan prøve "My wedding dream og din mote på Gjøvik. De syr det meste og er utrolig hjelpsomme når det kommer til å hjelpe deg med å finne den kjolen DU vil ha. Har du bilder av kjoler du liker f. eks så kan de sy den til deg. Har hørt om mange som har kjøpt kjolene sine der og vært kjempefornøyde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...