AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Kom over denne historien. Det er en Pit Bull Terrier som redder eieren sin fra å bli påkjørt. Sterk historie! Kosrtversjonen Hele historien- her trillet tårene mine 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Uff, stakkars hund, godt det ikke gikk verre! Håper virkelig at den hunden kommer til noen andre som ikke setter hunden i fare pga alkoholisme. Kanskje hun lærer når hun ble anmeldt for dyremishandling, slike lover skulle det vært her i Norge også Dette viser virkelig den sanne siden av Pit-Bulle terriere, fantastiske hunder!
Zakuro Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Lojaliteten til en hund skal aldri undervurderes. Den dømmer deg aldri for noe og er alltid der for deg <3 *Snufs*
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 Uff, stakkars hund, godt det ikke gikk verre! Håper virkelig at den hunden kommer til noen andre som ikke setter hunden i fare pga alkoholisme. Kanskje hun lærer når hun ble anmeldt for dyremishandling, slike lover skulle det vært her i Norge også Dette viser virkelig den sanne siden av Pit-Bulle terriere, fantastiske hunder! Jeg skjønner hva du mener. Men etter jeg har lest om hele saken så er jeg sikker på at hunden har det veldig fint hos eierene sine! Sønnen til denne damen har sagt at den viktigste prioriteringen i livet hans er å ta vare på og pleie hunden. Jeg skal legge ut en video av hunden, så ser du hvor fint den har hatt det, og hvor mye eierene bryr seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå