AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Jeg har søkt på en jobb som pleieass, og fikk innkalling til intervju, med da som sykepleier ... Hva skal jeg gjøre?
eva-80 Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 ring dem og forklar at dette må være en misforståelse.
Gjest navnelapp Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Sannsynlegvis har det berre blitt ein feil på HR. Kanskje trudde dei at du er sjukepleiar, kanskje hadde dei ei pleieass-stilling og ei sjukepleiarstilling, og så har det gått i kryss for dei. Uansett må du ringe og avklare dette med ein gong.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 ring dem og forklar at dette må være en misforståelse. ... men jeg hater å prate i telefon, og jeg er redd for at de skal beskylde meg for at det er min feil ... Det står navnet mitt og alt, bortsett fra at det er feil stilling. Jeg kan ikke bare møte på intervjuet, og ta det derfra?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 Sannsynlegvis har det berre blitt ein feil på HR. Kanskje trudde dei at du er sjukepleiar, kanskje hadde dei ei pleieass-stilling og ei sjukepleiarstilling, og så har det gått i kryss for dei. Uansett må du ringe og avklare dette med ein gong. Hva er HR?
Gjest navnelapp Skrevet 10. mai 2012 #7 Skrevet 10. mai 2012 HR er det same som personalkontoret eller liknande, dei som administrerer ansettelsar og lønn og slikt. Eg trur du gruar deg litt unødig her. Kvifor skulle dei seie at det er din feil? Du må jo berre seie at du har søkt pleieassistentstillinga, men har blitt innkalt til intervju til sjukepleiarstillinga, og at det må ha skjedd ein feil. Så må du få avklart om dei vil ha deg på pleieassistentintervju eller ikkje. Eg ville ikkje møtt på intervju utan at dette var avklart, om eg var deg. Du kan kanskje sende ein mail? Det står ofte ei mailadresse på slike brev. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå