AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Hvorfor er det mer akseptert at en kvinne krever at mannen skal være høyere, enn at mannen krever at kvinnen skal ha minst C-cup?
PRT Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 Som mann krever jeg at hun har større pupper enn meg. 11
Skjønningen Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Å kreve at mannen er høyere er fordi de fleste damer liker å ha en mann som gir dem følelsen av å være "beskytta" og passa på, og at de selv skal være små og søte. Det er noe psykisk der, tror jeg. Jeg er ca. like høy som kjæresten men jeg hadde nok syntes det var trist om han var lavere enn meg. Kanskje slemt, men sånn er det bare. Hvorfor puppene skal være minst en C skjønner jeg ikke, men så er jeg heller ikke mann. Nå skal det nevnes at JEG bruker C-cup og puppene mine er knøttsmå. Har faktisk fått bekrefra at det er rett størrelse å bruke av ei dame i en sånn proff bh-butikk. Så pupper i størrelse C er ikke alltid store hvis det er det gutter tror. Men uansett, skjønner at gutter vil at dama skal ha større pupper enn dem selv, så de med manboobs kan vel være kravstore. Men igjen, hvor mye kan man egentlig kreve som mann med manboobs? Da blir det vel større pupper og noe annet som ikke er like bra igjen, hos dama. For pupper på menn er jo ikke akkurat et pluss for de fleste damer. 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 En preferanse på utseende er en preferanse på utseende for meg. Er mindre pupper en c-cup en dealbreaker for deg, så er det helt greit. Men preferanser kan formidles på en voksen måte. En trenger ikke å si at lave gutter er stygge, men en kan si at en finner høye gutter mest attraktiv. Forøvrig morsomt at dersom en kvinne utrykker at hun finner noe mer eller mindre attraktivt så er det ett krav. 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #6 Skrevet 10. mai 2012 C-cup kan jo være så mangt da. Det er stor forskjell på 65C og 95C... 2
Skjønningen Skrevet 10. mai 2012 #9 Skrevet 10. mai 2012 C-cup kan jo være så mangt da. Det er stor forskjell på 65C og 95C... Jupp. De med 95 har mye breiere rygg.. det er jo bare målet rundt ryggen.
Gjest Vodka Skrevet 10. mai 2012 #10 Skrevet 10. mai 2012 Du får en C-cup. ...Men de henger til navelen.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #11 Skrevet 10. mai 2012 80 C er gjennomsnittslig BH-str i norge Men husk at mange bruker feil størrelse fordi det er vanskelig å finne godt utvalg i kjedebutikkene. Faktisk er 80 en ganske stor omkrets. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #12 Skrevet 10. mai 2012 For meg kan du kreve akkurat hva du vil :D
Skjønningen Skrevet 10. mai 2012 #13 Skrevet 10. mai 2012 Du får en C-cup. ...Men de henger til navelen. Hihi, du er morsom! Men ja, det der fikk meg til å tenke på noe! Hva er viktigst gutter? Er det ett fett så lenge brystene er store, eller spiller det en rolle hvorvidt de er faste og fine og ikke henger og slenger? For sant skal sies, de største er de som henger mest og fortest. Eller er det silikon som er tingen?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #14 Skrevet 10. mai 2012 Jupp. De med 95 har mye breiere rygg.. det er jo bare målet rundt ryggen. Og myyyye større pupper enn en med 65C. 3
pantertante Skrevet 10. mai 2012 #15 Skrevet 10. mai 2012 Som mann krever jeg at hun har større pupper enn meg. Men preferanser kan formidles på en voksen måte. En trenger ikke å si at lave gutter er stygge, men en kan si at en finner høye gutter mest attraktiv. Forøvrig morsomt at dersom en kvinne utrykker at hun finner noe mer eller mindre attraktivt så er det ett krav. Jeg reagerte også på dette med krav. Forøvrig går det tydelig frem i andre "høydetråder" her på KG at de fleste menn foretrekker kvinner som er lavere enn dem selv. Det ser man også om man gidder å observere folk rundt seg. Det er ikke veldig mange par hvor damen er høyere enn mannen. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #16 Skrevet 10. mai 2012 Og myyyye større pupper enn en med 65C. Hæ? En C er en C. Bredden rundt varierer, men en C-skål er en C-skål uansett hvor bred man er. ----- Forresten observerer jeg at også denne tråden plutselig handler om tjukke jenter, når den i utgangspunktet handlet om høyde på menn og puppestørrelser på damer. Typisk KG. 1
Gjest Vodka Skrevet 10. mai 2012 #17 Skrevet 10. mai 2012 Hæ? En C er en C. Bredden rundt varierer, men en C-skål er en C-skål uansett hvor bred man er. Nope 8
Skjønningen Skrevet 10. mai 2012 #18 Skrevet 10. mai 2012 Og myyyye større pupper enn en med 65C. Unnskyld meg? Hvor har du det fra? Det er omkrets rundt ryggen, og har ingenting med selve cupen å gjøre. Det tøyet som går rundt ryggen er bare lengre.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #19 Skrevet 10. mai 2012 Hæ? En C er en C. Bredden rundt varierer, men en C-skål er en C-skål uansett hvor bred man er. Nei. Bokstaven bestemmes av forskjellen på omkretsen målt under brystene og midt på brystene. En 65C er like stor i koppen som en 80A 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #20 Skrevet 10. mai 2012 For å finne cup-str, trekker du mål UNDER brystene fra mål OVER brystene: 92 cm OVER -79 cm UNDER = 13 cm Det tilsvarer ca en a-cup og korrekt BH str 90A. Her er en oversikt over differanse mellom mål over og under brystet og hva det tilsvarer i cup str: A-cup 12-14 cm B-cup 14-16 C-cup 16-18 D-cup 18-20 DD-cup 20-23 E-cup 23-26 F-cup 26-29 G-cup 29-33 H-cup 33-37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå