AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Jeg var på date med en kar jeg møtte på en nettside som ikke hadde noe med dating å gjøre. Jeg likte ham fryktelig godt så jeg var ganske nervøs før dette. Det aner meg jeg virket drøyt stille og sjenert på ham og jeg føler jeg ikke fikk gitt ham et så veldig godt bilde av hvem jeg er... Han gadd ikke å møtes igjen, dvs han gadd ikke svare på sms. Så, noen tanker og dager senere registrerer jeg meg på en datingside. Ny taktikk! Sørge for at fremtidige karer kjenner meg litt bedre på forhånd. Jeg skriver forseggjort og utførlig beskrivelse av egenskaper, interesser, etc. Før jeg legger ut bilde, dumper inn en mail. Et mannebein har lest profilen og skriver lang, forseggjort og hyggelig mail som svar til den. Og hvem er dette, om ikke han som nettopp ditcha meg. Jeg tenker at hvis jeg presenterer jeg, vil han bare ignore meg igjen, så jeg bestemmer meg til slutt for å jatte med. Jeg vil forstå ham og hva som gikk galt, om det bare var min klønethet med muntlig eksam...dating, mener jeg, som ødela. Om jeg hadde rett i at vi egentlig hadde mye til felles. Jeg svarer tilbake, og vi har nå skrevet et utall sider til hverandre, jeg har ikke opplevd maken. Og han ser ikke ut til å ane at det er meg. Det plager meg forsåvidt at jeg lyver (vel, ikke nok, åpenbart, men..). Ikke direkte, men jeg unngår hendig hvor jeg bor og detaljer om jobben min. Vi snakker om alt annet. Hva nå?
Steinar40 Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Si hvem du er og se hvordan han reagerer på det. Ingen vits i å kaste bort noe mer tid på han. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 Ja...må jo før eller siden, er bare så trist å ødelegge når det er så hyggelig. Det er ikke lett å finne noen som gidder å skrive så mye :-/ jeg vet....
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #5 Skrevet 13. mai 2012 Ja...må jo før eller siden, er bare så trist å ødelegge når det er så hyggelig. Det er ikke lett å finne noen som gidder å skrive så mye :-/ jeg vet.... Spør han bare rett ut; det er jo tydelig at han liker deg og øsnker kontakt, hvorfor svarte han dere ikke etter at dere var på date? Han blir sikkert litt sjokkert, men kan jo hende at han revurderer også.
Gjest Anna.S Skrevet 13. mai 2012 #6 Skrevet 13. mai 2012 Er han sånn skikkelig intressert? At han vil treffes og sånnt?
dk73 Skrevet 13. mai 2012 #7 Skrevet 13. mai 2012 Bare vær ærlig med ham om at det er deg...hun han datet tidligere og hvis han er noe å samle på så gir han deg en ny sjanse Dere vil uansett komme til et punkt der du må avsløre hvem du er uansett, så jo tidligere jo bedre
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #8 Skrevet 13. mai 2012 Kan du ikke bare si det som det er? At du var veldig nervøs på daten, og at du nå ville prøve å finne ut hva det var som gjorde at han ikke ville treffes igjen.
Jadzia626 Skrevet 13. mai 2012 #9 Skrevet 13. mai 2012 Dere har åpenbart mye til felles. Så hvis han ikke er en fullstendig overfladisk fyr, burde det jo være noe der. Greit at du var nervøs på daten, men det er da ok. Dere hadde jo funnet tonen fra før av. Er teit å bedømme noen på ett møte da ...
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #10 Skrevet 13. mai 2012 Er han sånn skikkelig intressert? At han vil treffes og sånnt? Jeg har presisert at jeg vil bruke tid på å "snakke" på nett før jeg møter noen, men han har begynt å mase om bilde.. Dere hadde jo funnet tonen fra før av. Er teit å bedømme noen på ett møte da ... Ja, det var det som var så teit og uforståelig.
mEditari Skrevet 13. mai 2012 #11 Skrevet 13. mai 2012 Jeg ville vært ærlig. Jo lenger du spiller, jo større sjans for at han trekker seg.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #12 Skrevet 28. mai 2012 TS Nesten en måned gikk det, så fortalte jeg det. Han ble smått sjokkert, men tok det overraskende bra. Han sa det var litt komisk og at han var litt flau, og så trengte han tid til å la det synke inn. På lørdag. Ikke et pip mer foreløpig... *bite negler til fingrene er vekk*
Admeliora Skrevet 28. mai 2012 #13 Skrevet 28. mai 2012 Det er det som er faren med å vente for lenge med å si slike ting. Selv om han liker deg kjempegodt, så blir han flau når han får høre det. Dette kan være nok til at mange trekker seg unna selv om de egentlig ikke har lyst. Eller kanskje det var noe med deg som han bare ikke kan tolerere uansett om han liker deg kjempegodt. Krysser fingrene for at han bestemmer seg for å treffe deg igjen.
Gjest Anna.S Skrevet 28. mai 2012 #14 Skrevet 28. mai 2012 TS Nesten en måned gikk det, så fortalte jeg det. Han ble smått sjokkert, men tok det overraskende bra. Han sa det var litt komisk og at han var litt flau, og så trengte han tid til å la det synke inn. På lørdag. Ikke et pip mer foreløpig... *bite negler til fingrene er vekk* Du burde nok bare vært ærlig med han fra begynnelsen av, men jeg forstår at du hadde lyst på den andre sjansen vi så mange ganger drømmer om. At han ville like deg bedre hvis ha ble bedre kjent med deg slik du er. Selv om man har kjemi med noen på nettet så er det desverre slik at det ikke alltid stemmer i virkeligheten og det var nok der det glapp for dere. Igenting galt med deg, men ha ser etter noe annet
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #15 Skrevet 28. mai 2012 Noe er nok absolutt galt med meg. Jeg bruker altfor lang tid på å slippe noen nær meg og .....det føles som i det virkelige liv har jeg ikke anlegg for å ha kjemi med noen. Har rundet tredve og aldri vært i et etablert forhold - og mine sørgelige forsøk har aldri blitt så godt kjent med meg før de har gått videre. Nå er riktignok dette en spesielt kjip og negativ dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå