AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Kunne du sjekket opp en lavere gutt? Eventuelt blitt interessert i han hvis han prøvde seg på deg?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #7 Skrevet 10. mai 2012 Haha, så teit. Men du har selvfølgelig ingen krav til kvinner? Hverken på utseende eller personlighet? Du tar ukritisk for deg alt. Alle har preferanser. Heldigvis har ikke alle nøyaktig de samme preferansene. 3
Gjest Cosette Skrevet 10. mai 2012 #8 Skrevet 10. mai 2012 Helt sikkert, såfremt han var komfortabel med sin høyde naturligvis. Jeg synes høye menn er flotte, og legger ikke skjul på den preferansen, men det er nettopp kun dét det er - en preferanse. Jeg har flere ganger opplevd fysisk tiltrekning mot menn som ikke er særlig høye, fordi de de har hatt andre fysiske kvaliteter som fengsler. 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #10 Skrevet 10. mai 2012 Absolutt. En flott mann blir ikke mindre flott i mine øyne bare fordi han er lavere enn meg. Har ingen høydekrav. 2
belle_ Skrevet 10. mai 2012 #11 Skrevet 10. mai 2012 Kunne sikkert hatt sex med en som var lavere, men noe forhold tror jeg ikke jeg hadde ønsket. Jeg ønsker en mann som er høyere enn meg. Sånn er det bare.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #12 Skrevet 10. mai 2012 Nå har det blitt teit å være kresen også... Synes det er flott at noen fortsatt stiller krav til partneren.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #13 Skrevet 10. mai 2012 Men du har selvfølgelig ingen krav til kvinner? Hverken på utseende eller personlighet? Du tar ukritisk for deg alt. Alle har preferanser. Heldigvis har ikke alle nøyaktig de samme preferansene. Jeg kjenner ingen mann som har et så absolutt krav til utseende som kvinner har til at menn skal være høyere enn dem. Kvinner er minst like overfladiske som menn. 4
Sommee Skrevet 10. mai 2012 #14 Skrevet 10. mai 2012 Men du har selvfølgelig ingen krav til kvinner? Hverken på utseende eller personlighet? Du tar ukritisk for deg alt. Alle har preferanser. Heldigvis har ikke alle nøyaktig de samme preferansene. Eneste problemet med preferansen høyde, er at det får man ikke gjort noe med. Samtidig kritiserer mange kvinner menn for å søke yngre damer. Regner med du ikke har noe imot den preferansen? Jeg som 36-åring dater uansett ikke damer over 34, ok? Btw, er 1,86m høy, men har forståelse for at menn kan finne det frustrerende. 1
OhSerendipity Skrevet 10. mai 2012 #15 Skrevet 10. mai 2012 Njoa, sikkert det, men det skal godt gjøres å bli lavere enn meg
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #16 Skrevet 10. mai 2012 Eneste problemet med preferansen høyde, er at det får man ikke gjort noe med. Samtidig kritiserer mange kvinner menn for å søke yngre damer. Regner med du ikke har noe imot den preferansen? Jeg som 36-åring dater uansett ikke damer over 34, ok? Btw, er 1,86m høy, men har forståelse for at menn kan finne det frustrerende. Din preferanse er helt ok for meg Du blir tiltrukket av det du blir tiltrukket av - vanskelig å gjøre noe med det. Tenningsmønstre har liten sammenheng med hva som er politisk korrekt. Heldigvis. Har du svært mange og/eller smale preferanser blir jo naturligvis antall kvalifiserte kandidater mindre. Både for kvinner og for menn. Jeg forstår frusterasjonen menn under gjennomsnittlig høyde føler jeg, og jeg mener ikke å undergrave deres følelsers legitimitet. Det er sårt å bli veid og funnet for lett på bakgrunn av bare en kvalitet (i mangel på et bedre ord). Selvfølgelig er det frustrerende å bli kategorisert som "ikke egnet". Men de fleste opplever jo avvisning iløpet av livet enten om det er fordi en ikke er pen nok, morsom nok eller høy nok. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #17 Skrevet 10. mai 2012 Ja. Men nedover skuldre betyr kroken på døren. Sammen med overvekt. Eller tannråte. Så jeg er nok like overfladig som alle andre
Sommee Skrevet 10. mai 2012 #18 Skrevet 10. mai 2012 (endret) Jada enig, sett flere kvinner skrive på profilen at de ikke ønsker oppmerksomhet fra lavere menn men lurer litt på reaksjonene om jeg hadde skrevet at damer over 34 er helt uaktuelle.., kanskje også den andre preferansen jeg har, at du må ha en stram slank mage, det burde jo ihvertfall ikke være noe problem, det kan jo alle få. Kunne kanskje prøvd for moro skyld. Overfladisk? Endret 10. mai 2012 av Sommee
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #19 Skrevet 10. mai 2012 Jada enig, sett flere kvinner skrive på profilen at de ikke ønsker oppmerksomhet fra lavere menn men lurer litt på reaksjonene om jeg hadde skrevet det på profilen.., kanskje også den andre preferansen at du må ha en stram slank mage, det burde jo ihvertfall ikke være noe problem, det kan jo alle få. Kunne kanskje prøvd for moro skyld. Overfladisk? Det er nå en gang sånn at det er mer politisk korrekt for en kvinne å gi utrykk for at hun ønsker en høy mann, enn det er for menn å gi utrykk for ønske om en hvis cup-størrelse. Selvom i min mening (og jeg har flere med meg) er begge deler like "overfladisk". Det helt tilsvarende ville være å skrive at du ikke vil bli kontaktet at kvinner høyere enn deg. Det tror jeg nok også ville blitt ansett innenfor grensen for hva som anses for pk. Forstår ikke hvorfor høyde = puppestørrelse jeg? Men er det viktig for deg så kjør på!
Gjest Søgni Skrevet 10. mai 2012 #20 Skrevet 10. mai 2012 Jada enig, sett flere kvinner skrive på profilen at de ikke ønsker oppmerksomhet fra lavere menn men lurer litt på reaksjonene om jeg hadde skrevet at damer over 34 er helt uaktuelle.., kanskje også den andre preferansen jeg har, at du må ha en stram slank mage, det burde jo ihvertfall ikke være noe problem, det kan jo alle få. Kunne kanskje prøvd for moro skyld. Overfladisk? Mja, problemet er for det første at folk oppfatter "slank" ulikt, man ser jo hele tiden f.eks. her inne at enkelte mener at kun de som befinner seg i nedre sjikte av det som defineres som normalvekt kan kalles slanke. Om man er en person som er normalvektig, og samtidig har magefett (siden det går meget godt an) så er ikke din preferanse et kriterie alle møter, selv om de er sunne. Men du kan da gjerne skrive det likevel, så slipper du å spørre om det senere. Personlig ville jeg nok ikke svart på en profiltekst der veldig snevre kriterier for utseende var oppgitt, uansett om jeg møtte kriteriene. Det er bra å være ærlig, og preferanser er greit det, men jeg synes ikke det er attraktivt med mange og strenge fysiske krav. Spesielt om det er noe man ikke kan endre på. Men siden det er noe jeg ikke finner attraktivt, så løses det jo veldig enkelt med å finne noen uten slike krav. Jeg tror ikke jeg dermed kan kalle meg selv mindre kravstor, jeg kaller det heller en preferanse. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå