Gjest Adrianalia Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Håret mitt har plutselig blitt så rart. Skjedde etter jeg hadde dusjet for ca. to uker siden. Det er ikke flisete, tror jeg, men ekstremt krusete. Blitt alltid hatt drømmehåret, så plutselig blir det krusete og rart. Kan det fikses? Det er i hele håret, fra hodet til skuldrene...
Gjest Adrianalia Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Sånn har det pleid å se ut: http://s1224.photobucket.com/albums/ee367/jatina2/?action=view¤t=bilde-7.jpg Sånn ser det ut nå: http://s1224.photobucket.com/albums/ee367/jatina2/?action=view¤t=bilde-5.jpg Bare at det ser verre ut i virkeligheten...
Gjest Adrianalia Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 prøv maroccan oil... hjelper mot det meste Hei Hva er det, og hvor kan jeg få tak i det?
Chocoholic Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 Det samme skjedde meg rundt jul. Eneste som hjalp var å pøse på med gode sjampoer, balsam og fuktighetskur og leave-in produkter. Til fuktighetskur kan du prøve Joico K-pak intense hydrator, den har også protein i seg og som gjenoppbygger håret. Bruk også en egen proteinkur annenhver uke, Joico K-pak deep penetrating reconstructor og Joico K-pak revitaluxe er begge veldig bra, men jeg synes nummer to er mildere og lettere å bruke - man trenger ikke være så redd for å ha den i for lenge. Til leave-in produkter anbefaler jeg en hårolje, enten Morroccanoil som andre har nevnt, eller L'Anza med keratin er begge veldig bra. Du kan også bruke Joico liquid reconstructor etter vask, det er en type leave-in proteinkur som beskytter mot videre skade. Denne skal derimot kun brukes annenhver ellre hver tredje vask.
Gjest Adrianalia Skrevet 10. mai 2012 #6 Skrevet 10. mai 2012 Takk for tips! Da blir det hårkurer og gode shapmpoo framover. Har håret ditt blitt bra igjen?
eva-80 Skrevet 10. mai 2012 #7 Skrevet 10. mai 2012 maroccanoil kan du kjøpe bare hos frisører evt muligens i velværebutikker. 300 kr koster det, jeg bruker den med pumpa. den er litt dyr, men tro meg det er verdt det. lukter deilig og blir blank og legger seg pent ned uten å tynges. vask håret med shampo og balsam vent til det tørkes halvveis og gni inn olje etterpå.. evt føne tørr , jeg bruker noen ganger glattetang, men ikke for ofte.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #8 Skrevet 10. mai 2012 Du fikk jo masse gode tips i den forrige tråden du lagde, gjorde du ikke? 1
Chocoholic Skrevet 11. mai 2012 #9 Skrevet 11. mai 2012 Takk for tips! Da blir det hårkurer og gode shapmpoo framover. Har håret ditt blitt bra igjen? For min del har det blitt tilnærmet perfekt igjen. Er ikke helt bra rundt ansiktet i forhold til småhår og slikt, men jeg kan ikke klage. Dessverre får jeg noe floker i håret ved nakken nå hvis jeg ikke grer håret, og det pleide jeg ikke før. Men det ser likevel fint ut Bare pass på å klipp av det nederste på håret for å bli kvitt flisete tupper som mye lettere vil flise seg opp langs hårstrået.
Faina Skrevet 13. mai 2012 #10 Skrevet 13. mai 2012 Morrocanoil har ødelagt mitt hår i alle fall. Fra å ha kjempefint hår uten disse småhårene som stikker opp overalt, har jeg nå masse av de. Oppå hodet står det fullt i fullt med småhår, rett opp. Og det kom etter jeg begynte med den oljen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå