Madelia Skrevet 28. januar 2004 #1 Del Skrevet 28. januar 2004 Hei! Jeg skal kvitte meg med min gamle tv-benk i furu og har lyst på noe nytt. Men jeg vet ikke helt hva. Har lyst på noe nytt og stilig der jeg får plass til tv, dvd og videospiller. Hvilke tv møbler er egentlig "in" nå? Kan nevne at av møbler ellers har jeg har en grå sofa og glassbord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 28. januar 2004 #2 Del Skrevet 28. januar 2004 Vi har Amalfi TV-bord. Synes det er veldig tøft og har fått en del skryt for det. Koster 1995,- på Bohus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelia Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 28. januar 2004 Har sett på den og synes den er stilig. Tror den hadde vært midt i blinken og pluss for at den kan svinge eks når vi sitter ved spisebordet og skal se tv. Er den grei å rengjøre? Hva med alle ledningene bak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 28. januar 2004 #4 Del Skrevet 28. januar 2004 Vi har et tv-bord i kirsebærfarget treverk hvor toppen kan spinne. De har det enda, koster 200,- på Jysk. God plass til andre maskiner og ledninger osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. januar 2004 #5 Del Skrevet 28. januar 2004 Vi har et "usynlig" tv-bord. Det er en hylle nederst til video/tuner/dvd og to stenger som står opp i bakkant, hvor det er mulig å feste tvn oppå. Det er gammelt så jeg vet ikke hva det heter, men det er veldig lett visuelt. Og det står på hjul. Men det passer både til den gamle tvn og den nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 28. januar 2004 #6 Del Skrevet 28. januar 2004 Har sett på den og synes den er stilig. Tror den hadde vært midt i blinken og pluss for at den kan svinge eks når vi sitter ved spisebordet og skal se tv. Er den grei å rengjøre? Hva med alle ledningene bak? Den er grei å rengjøre (er jo bare stål og glass) og grei å svinge. Den er derimot ikke så lett å flytte med tven på (hvertfall ikke om man har en 32" TV på slik som vi, det blir for tungt), så skal du det bør du heller ha en med hjul på. Man bør vel heller ikke ha noen større TV enn 32" på den. Vi har DVD spiller under og DVD plater på hyllen under, og da ser man ikke noe til ledningene bak synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå