Gå til innhold

Date et adoptivbarn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville du kviet deg for å date en som var adoptert?

Personlig ville jeg ikke brydd meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke. Det har vel ingenting å si det?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig for barna at de ikke kan møte besteforeldrene, men det er barnas problem.

Skrevet

Jeg er adoptert, og har aldri hatt problemer med å få meg dates :P

• Liker 2
Skrevet

Var sammens med en som var adoptert , aldri tenkt over at han var adoptert.

Han er adoptert fra en by her i Norge , og han vil ikke treffe sine biologiske foreldre , og han har god grunn for det .

• Liker 1
Skrevet

Kjedelig for barna at de ikke kan møte besteforeldrene, men det er barnas problem.

Ehm. Det er nå sånn at folk som adopterer barn ikke ser på dem som "adoptivbarnet" sitt, og samme vica versa. Foreldrenes foreldre blir følgelig ikke "adoptivbesteforeldre", men besteforeldre, hvis det var slik du mente det.

Hvis du tenkte på foreldrene til den adopterte, så er poenget det samme, I rest my case. :pasha:

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk datet to gutter som var adoptert. Begge adoptert da de var baby. Kan ikke helt se at det er noe problem, fikk det deilige eksotiske utseende, men helt norsk gutt :rodmer: Ofte er jo foreldrene veldig oppegående og ordentlige folk (siden de har fått adoptere) og det er jo bare positivt med en slik svigerfamilie :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Mamma er adoptert. Jeg hadde da besteforeldre selvom hun er adoptert..

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville overhodet ikke brydd meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk datet to gutter som var adoptert. Begge adoptert da de var baby. Kan ikke helt se at det er noe problem, fikk det deilige eksotiske utseende, men helt norsk gutt :rodmer: Ofte er jo foreldrene veldig oppegående og ordentlige folk (siden de har fått adoptere) og det er jo bare positivt med en slik svigerfamilie :jepp:

Hør hør!!! :) Godt poeng her.

Skrevet

har datet flere adopterte. exsamboeren min var adoptert til norge da han var baby. jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være et problem at de var blitt adoptert.... (vi slo ikke opp pga han var adoptert altså for å ha oppklart det :fnise: )

Skrevet

hvorfor ble det i det hele tatt et spørsmål dette her?

det er da vel ikke forskjell på et menneske om det er adoptert eller ikke?

eller så er det abre meg som ikke har fått med meg noe.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, så absolutt ikke. Det så betyr noe er kjemi, og at man liker personen både utseendemessig og intellektuelt.

Gjest Elissima
Skrevet

Har ingenting å si, det som er viktig er personlighet og kjemi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...