AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Ville du kviet deg for å date en som var adoptert? Personlig ville jeg ikke brydd meg.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Kjedelig for barna at de ikke kan møte besteforeldrene, men det er barnas problem.
akrich88 Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Jeg er adoptert, og har aldri hatt problemer med å få meg dates 2
kulu-kulu Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 Var sammens med en som var adoptert , aldri tenkt over at han var adoptert. Han er adoptert fra en by her i Norge , og han vil ikke treffe sine biologiske foreldre , og han har god grunn for det . 1
Androgyn Skrevet 10. mai 2012 #6 Skrevet 10. mai 2012 Kjedelig for barna at de ikke kan møte besteforeldrene, men det er barnas problem. Ehm. Det er nå sånn at folk som adopterer barn ikke ser på dem som "adoptivbarnet" sitt, og samme vica versa. Foreldrenes foreldre blir følgelig ikke "adoptivbesteforeldre", men besteforeldre, hvis det var slik du mente det. Hvis du tenkte på foreldrene til den adopterte, så er poenget det samme, I rest my case. 11
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #7 Skrevet 11. mai 2012 Jeg har faktisk datet to gutter som var adoptert. Begge adoptert da de var baby. Kan ikke helt se at det er noe problem, fikk det deilige eksotiske utseende, men helt norsk gutt Ofte er jo foreldrene veldig oppegående og ordentlige folk (siden de har fått adoptere) og det er jo bare positivt med en slik svigerfamilie 2
KaDust Skrevet 11. mai 2012 #8 Skrevet 11. mai 2012 Kjedelig for barna at de ikke kan møte besteforeldrene, men det er barnas problem. Mamma er adoptert. Jeg hadde da besteforeldre selvom hun er adoptert.. 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #10 Skrevet 11. mai 2012 Jeg har faktisk datet to gutter som var adoptert. Begge adoptert da de var baby. Kan ikke helt se at det er noe problem, fikk det deilige eksotiske utseende, men helt norsk gutt Ofte er jo foreldrene veldig oppegående og ordentlige folk (siden de har fått adoptere) og det er jo bare positivt med en slik svigerfamilie Hør hør!!! Godt poeng her.
Theoline Skrevet 12. mai 2012 #11 Skrevet 12. mai 2012 har datet flere adopterte. exsamboeren min var adoptert til norge da han var baby. jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være et problem at de var blitt adoptert.... (vi slo ikke opp pga han var adoptert altså for å ha oppklart det )
sodastream Skrevet 12. mai 2012 #12 Skrevet 12. mai 2012 hvorfor ble det i det hele tatt et spørsmål dette her? det er da vel ikke forskjell på et menneske om det er adoptert eller ikke? eller så er det abre meg som ikke har fått med meg noe. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #13 Skrevet 13. mai 2012 Nei, så absolutt ikke. Det så betyr noe er kjemi, og at man liker personen både utseendemessig og intellektuelt.
Gjest Elissima Skrevet 13. mai 2012 #14 Skrevet 13. mai 2012 Har ingenting å si, det som er viktig er personlighet og kjemi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå