Gå til innhold

Hvordan "manne" seg opp til å tørre noe!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tittelen sier vel det meste, jeg lurer rett og slett på hvordan jeg kan bli tøffere når det gjelder sjekking og gutter?

Jeg vil så gjerne være en tøff jente, en som går for det hun vil ha, som prøver i det minste! Men jeg er så fryktelig sjenert.. Jeg tør nesten ikke si hei til en jeg har rotet litt med på facebook og jeg sliter med å finne samtaleemner når jeg først tør! Alt stopper liksom bare opp... Hater at det er slik.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre ingen tips da jeg er like sjenert selv. Det var min mann som sjekket opp meg, så da slapp jeg det. Og han var veldig lett å snakke med, så da gikk det fint. Masse lykke til!

Gjest "gjest"
Skrevet

Du skal ikke manne deg opp til noe som helst, du skal bare kaste deg ut i det. :klem:

Gjest Janus
Skrevet

Som Nike sier, "Just do it!"

Hva om de følelsene du tar for å være nervøsitet faktisk er seksuell spenning og positive følelser man kjenner i kroppen når man er nær noen man liker?

Om du er redd, så er det kun fordi det er ukjent territorium for deg. Det beste er bare å kaste seg ut i det og så vil du ganske snart lure på hva du egentlig var redd for.

En samtale går to veier, så ikke tenk for mye på samtaletema. Å være interessert i den andre personen er som regel nok. Selv foretrekker jeg å snakke minst mulig. Derfor liker jeg yngre jenter, fordi de som regel har kortere historier.

:)

• 3 uker senere...
Skrevet

er iden samme situasjonen selv kan teskste på tlf med han jeg holder på med men å ta steget å snakke med han på tlf er et stort steg for meg, lurer hvordan det går når jeg møter han på ekte selv om jeg er så sjenert :P:sjenert:

Gjest .-L-.
Skrevet

Vel, jeg pleier som regel å ta kontakt med folk når jeg er i godt humør. Da har jeg mye å by på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...