Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

like etter fødselen fikk jeg den sprøyta i låret som skal gjøre at livmoren trekker seg sammen fortere..greit nok det. Men enda har jeg en rar følelse der den ble tatt, noe jeg ikke hadde de første dagene etter. Det er akkurat som om det har dovnet bort rundt der. Er det noen som har opplevd det.Kan hun ha truffet en nerve eller satt den feil eller noe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge siden er det du fødte da?

Og hva sier de på helsestasjonen? Det ville jo være et naturlig sted å spørre siden du sikkert er innom der i ny og ne med babyen.

Skrevet

er ikke innom der i ny og ne..som det står er han født 18. januar. Så jeg har ikke begynt å gå til noen helsestasjon enda. Spurte her tilfelle noen visste....

Skrevet

Hvis det er vondt eller bare ubehagelig synes jeg du skal ta en telefon til legen i morgen. Ei jeg kjenner fikk en alvorlig streptokokkinfeksjon i et slikt sprøytestikk. Sier ikke at du får det altså, men bedre å kontakte lege en gang for mye enn for lite.

Det er jo heller ikke uvanlig å bli øm etter et sprøytestikk. Sannsynligvis er det helt ufarlig.

Skrevet

Fikk også en slik sprøyte men hadde ikke noen av de problemene du snakker om. Ring til helsestasjon eller lege, så slipper du å gå å gruble. Grattis med nydelig baby :D

Skrevet
er ikke innom der i ny og ne..som det står er han født 18. januar. Så jeg har ikke begynt å gå til noen helsestasjon enda. Spurte her tilfelle noen visste....

Unnskyld - jeg leser ikke alltid signaturene til alle jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...