Gå til innhold

Haha min erfaring fra sukker, møtt en taper

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I ren nysgjerrighet fikk jeg meg profil på sukker. Møtte den kjekke gutten der, det virket som han likte meg veldig godt også. Jeg la ut ganske mange bilder av meg selv, bilder som faktisk viser hvordan jeg ser ut, rett frem, ærlig sjel sånn sett.

Vi chattet kanskje en 3-4 dager på sukker, og ble godt kjent, og skulle møtes. Så gikk det et par dager hvor jeg var bortreist, det visste han, og når jeg kom tilbake fikk jeg meg nytt profilbilde. Fortsatt veldig likt meg, og veldig likt de andre bildene.

Så blunker han til meg, og merker meg som interessant, og sender så melding til meg med en typisk førstefrase som "hei, du så spennende og blablabla ut, prates blabla?". Og jeg bare "eeeeh, det er jo meg, NN, vi har jo snakket sammen masse og skal møtes?". Etter et par timer kom svar "oi, jeg husker ikke helt hvem du er, når skulle vi treffes? Var det Fredag på NN resturanten?". Eh nei "daten vår er på søndag, på blablaresturanten, husker du ikke?". han svarte "åååååja, nå husker jeg, det er jo DEG, NN, HEEEI!".

Yeah right, han holder seg opptatt :fnise:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva da? Det der er helt vanlig oppførsel blant kvinnene der inne....

• Liker 3
Skrevet

:skratte: :skratte:

Er lett å miste kontrollen når man har mange baller i lufta! :skratte:

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Er det? Haha, trodde liksom at når man snakket med noen, så avtalte man ikke flere møter med andre samtidig. Jeg er vel bare naiv da? :) Jeg hadde ingen andre menn på tapeten enn den fyren der, men mistet veldig raskt interessen når han var såååå interessrt i meg, og hadde klart å glemme meg etter et par dager bare.

AnonymBruker
Skrevet

:skratte: :skratte:

Er lett å miste kontrollen når man har mange baller i lufta! :skratte:

Om en uke oppdager han vel meg igjen, og sjekker meg opp igjen, haha :ler:

• Liker 4
Skrevet

Tror ikke han er noe å satse på, men det var morsomt. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Han må virkelig ha planlagt mange dater også? hvis han hadde hatt to eller tre burde han jo fortsatt huske deg.

Er nok like greit å droppe han fyren med en gang.

• Liker 3
Skrevet

Han høres jo mer ut som en vinner enn en taper... Ihvertfall hvis man teller i antall dater!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det? Haha, trodde liksom at når man snakket med noen, så avtalte man ikke flere møter med andre samtidig. Jeg er vel bare naiv da? :) Jeg hadde ingen andre menn på tapeten enn den fyren der, men mistet veldig raskt interessen når han var såååå interessrt i meg, og hadde klart å glemme meg etter et par dager bare.

ikke enig! Jeg dater selv menn fra nettet, og selv jeg har god tone med noen, fortsetter jeg å møte andre også.. dating tar tid! Det er ikke lurt å legge alle "eggene i en kurv!" og hvis du kjenner at det begynner å bli seriøst etter et par dates med noen, så slutter du jo å date andre.. :kaffekopp:

Skrevet

Smart å sjekke ut om folk dater andre.

Og så droppe de som er så dumme at de gjør det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en grunn til at jeg aldri snakker med mer enn 15 samtidig der inne. Blir for mye å holde styr på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha. Han har vel kontakt med mange på en gang ja. Hjelpes så flaut. :D

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Det er en grunn til at jeg aldri snakker med mer enn 15 samtidig der inne. Blir for mye å holde styr på.

:enig:

Skrevet

Han burde reise på studietur til Thailand, hører damene der er gode på notater så de klarer skille alle "one and truly love, youre the best and Ill wait for you" fra hverandre.

Skrevet

hehe... Nøyaktig en sånn en traff jeg på i min tid på sukker også, det var nesten fabelaktig hvor surr det var gått i for ham :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Og samtidig hører man enkelte menn klage på at det er umulig å få seg en date på sukker ...

Gjest padawan
Skrevet

dere tatset i 3-4 dager og han kjente deg ikke igjen etter du skiftet profilbilde? når han i tilleg glemmer daten dere har avtalt så er han vel ikke akkurat mye å satse på.

Skrevet

hehe... Nøyaktig en sånn en traff jeg på i min tid på sukker også, det var nesten fabelaktig hvor surr det var gått i for ham :fnise:

Kanskje det er den samme mannen som TS har snakka med :fnise:

Skrevet

Huff, sukker ...

Jeg registrerte meg der en gang slik at jeg kunne dra på ett av treffene deres. Er vel et år siden eller så. Traff en del hyggelige mennesker der, men kom aldri noe ut av det annet enn et par dater.

Selve websiden meldte jeg meg av. Var ikke noe for meg :)

Gjest UngKalven
Skrevet

Han høres jo mer ut som en vinner enn en taper... Ihvertfall hvis man teller i antall dater!

Haha, det er sant. I ungdomskulturen er det disse som er vinnerne. Jeg vet ikke hvor stor forskjell det er mellom gutter og jenter av den oppfatningen, men likevel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...