Nette Skrevet 28. januar 2004 #1 Del Skrevet 28. januar 2004 Er det noen som har et godt tips på hvordan man fjerner nupper på klær? Lurer også på hvorfor det blir det på enkelte plagg, hva er det jeg gjør feil ved vaskingen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2004 #2 Del Skrevet 28. januar 2004 Du kjøper deg en nuppefjerner. Her er TV2 Hjelper deg sin test av slike. http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/hjelperdeg...ticle173629.ece Tror forresten noen plagg har dårlig innflytelse på hverandre i vaskemaskinen, men jeg er ikke sikker på hvem som er "uvenner". Tror generelt at akryl i hvert fall nupper. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 28. januar 2004 #3 Del Skrevet 28. januar 2004 På TV2 Hjelper Deg var det nettopp en test på nuppefjernere. Det var en fra OBH Nordica til 99kr som vant. Vet de selger den på Elkjøp for jeg har vært og kjøpt den selv, og den fungerer veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nette Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 28. januar 2004 Takk for svar, da bærer det til Elkjøp for meg...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 28. januar 2004 #5 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg bruker en mer risikofyllt metode; strammer plagget så det er helt slett for deretter å dra en vanlig barberhøvel(forsiktig) over. Risikoen er selvfølgelig at jeg kan skjære i tøyet, men til nå har det gått bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 29. januar 2004 #6 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg bruker en mer risikofyllt metode; strammer plagget så det er helt slett for deretter å dra en vanlig barberhøvel(forsiktig) over. Risikoen er selvfølgelig at jeg kan skjære i tøyet, men til nå har det gått bra! me too Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 29. januar 2004 #7 Del Skrevet 29. januar 2004 me too Me too, too. Kanskje jeg burde sjekket ut dette vidunderet de selger på Elkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå