Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg veldig pene negler, det heter kanskje fransk manikyr? Vet at man kan gjøre dette på mange måter og forskjellige prisklasser.. jeg vet at det fins en måte der man kan få lakkert sine egne negler og det vil koste rundt 500 kr. (vet om ett par stykker som betaler ca 500 kr.) men hva heter dette?

noen her som gjør dette forresten?

hvor ofte må man tilbake å fikse neglene da? skjønner at det er litt med hvordan man bruker henda sine, men sånn i gjennomsnitt hvor ofte må man tilbake til salongen å fikse på neglene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker kunstige, med fransk manikyr.. de holder seg fint, går en gang i måneden, men filer dem selv i mellomtiden og lakkerer dem innimellom med blank neglelakk.

Ikke så bra å gå oftere for de filer neglene hver gang, så de kan bli tynne og såre.

slik har jeg alltid vellstellte og pene negler og faktisk ser det mye finere ut rundt neglene også. men vet ikke om det er noe sammenheng da. ( ellers bruker å være tørr og slitt selv om jeg smører dem ofte. )

Skrevet

det er negldesign salonger som gjør det... i Trondheim er det ca 6-800 kr, men jeg gjør det hos ei som driver med det hjemme på hobbybasis, men er nøye og gjør en veldig god jobb.. der betaler jeg 400 kr.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Det optimale er å fikse på dem 1-2 ganger i uken. Jeg gjør det et par ganger i måneden, har fine negler i to uker og stygge negler i de to andre. :gjeiper: Men med en gang neglelakken begynner å gå litt av så bør man skyndte seg tilbake til neglestedet. Hvis man gidder å prioritere det. Jeg fikser negler for 300 kr per gang, og er fornøyd med det. Det er basic manikyr, men det varierer fra plass til plass hva som inngår i den "basice" manikyren deres. Der jeg går er det kutting av neglebånd, filing, neglelakking. Hadde den dyrere varianten en gang, og jeg merket ærlig talt ingenting, kanskje hun gjorde seg litt mer flid med neglebåndene og filingen. Fransk manikyr pleier å koste litt mer, men er veldig pent! Frnsk manikyr er når de lakker hvit stripe på tuppen av neglen.

Fransk manikyr.

Jeg synes det er litt rart at det ikke er flere nordmenn som prioriterer neglesalong! Jeg går sjeldent til frisør, lar moren min klippe håret mitt. Gidder ikke betale 700 kr for å få stusset håret litt. o.O Sparer inn der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...