AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver, bare på en litt annen måte. Jeg er tidlig i 20-årene, og alene med ett barn. Jeg startet med mange gode venner. Jeg trivdes med livet mitt. Det var herlig. Etter barnet mitt kom forsvant vennene, sakte om sikkert. Jeg hadde aldri forestilt meg at det skulle skje, men det skjedde. Det var ikke så gøy lengre med meg. Jeg kunne ikke dra på kino på kvelden, gå ut på kafe osv. Jeg hadde forestilt meg at vi skulle holde kontakten, ikke så ofte som før, men jeg hadde aldri forestilt meg å føle meg så ensom. Jeg forsøker og spørre noen, innimellom, men det er vanskelig. Jeg har fått nei så ofte de siste årene at det er sårt. Jeg ignorerer statusoppdateringer på facebook. Jeg orker ikke. Jeg prøver å snakke med mennesker, men jeg merker at de ikke er noe spesielt interessert. Hyggelig med litt småskravlig for all del, men jeg skulle ønske jeg hadde noen venner. Ikke diverse som du møter en gang på lekeplassen. Jeg skrev dette innlegget i en annen tråd. Etter mange avslag de siste årene, så tok jeg mot til meg, og gjorde enda et nytt forsøk. Jeg spurte ett par i barnehagen om de kunne hjelpe meg med litt avlastning. De er kjempesøte mot meg. De har sagt ja til det. De har sagt til meg at det er bare og si i fra hvis jeg skulle trenge noe! Jeg er helt rørt. Jeg har lyst til og gi dem en gave, men jeg kunne trengt hjelp med noen forslag. Jeg drister meg til og tenke på en vin!?! Men jeg tenker at det kan bli ganske feil. Jeg aner ikke hva de liker i vin! Så, forslag? Kanskje en eske sjokolade?... Hmmm...
Gjest -- Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 Blomster? Så bra at du har fått litt avlastning! Og så tøft av deg og tørre å spørre! Og så snille de var som sa ja!
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Blomster? Så bra at du har fått litt avlastning! Og så tøft av deg og tørre å spørre! Og så snille de var som sa ja! Blomster er en ide! Kanskje en sånn? Jeg har ikke så mye peiling på blomster. Takk! Jeg syns jeg var tøff som spurte. Jeg hadde fått mange avvisninger tidligere fra venner, så at jeg skulle spørre dem om DETTE.... Jeg tenkte at de garantert kom til og si nei, men tentke jeg bare at jeg måtte spørre fordi kanskje de sa ja! Også, sa de ja! Jeg vil vise dem hvor mye det betyr for meg, men jeg klarer ikke helt å sette ord på det! TS
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Eller kanskje sjokolade, vin og blomster? Hmmm? Kanskje noe til barna? En lekebil?! Hmm. TS
Gjest -- Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 orkideer er kjempe fine! Ja, men du trenger jo ikke kjøpe alle tingene, det er det at du viser at du bryr deg som teller. Kjøp en av tingene og skriv et hyggelig kort der du skriver at det betyr utrolig mye for deg. Jeg ville personlig ikke kjøpt noe til barna, det er jo ikke dem du skal takke. Men uansett er det tanken som teller.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #6 Skrevet 10. mai 2012 orkideer er kjempe fine! Ja, men du trenger jo ikke kjøpe alle tingene, det er det at du viser at du bryr deg som teller. Kjøp en av tingene og skriv et hyggelig kort der du skriver at det betyr utrolig mye for deg. Jeg ville personlig ikke kjøpt noe til barna, det er jo ikke dem du skal takke. Men uansett er det tanken som teller. Ja, tusen takk for forslag! Orkide og et kort. Tror jeg lander på det. TS
Sulosi Skrevet 10. mai 2012 #7 Skrevet 10. mai 2012 Så flott at du har funnet noen som bryr seg og hjelper deg med barnet. Det varmer å lese (husker tråden din den gangen). Vin, blomster, sjokolade eller et gavekort på noe?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #8 Skrevet 11. mai 2012 Så flott at du har funnet noen som bryr seg og hjelper deg med barnet. Det varmer å lese (husker tråden din den gangen). Vin, blomster, sjokolade eller et gavekort på noe? Hei! Tusen takk! Du virker som en veldig hyggelig dame! Du skriver alltid så hyggelig kommentarer til meg (når jeg blåser ut litt av frustrasjonen min på KG som AB)! Jeg tror at det kanskje blir orkide og et personlig skrevet kort. Vi har en liten butikk her med god sjokolade, så kanskje. Det er jo en ide med sjokolade. Hmmm. Vil ikke ta av helt heller, men det føles så godt at de har sagt ja! Jeg er rørt inn til sjela. Jeg har ikke ord, egentlig. Jeg vil at de skal vite hvor mye det betyr for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå