Kalas Skrevet 28. januar 2004 #1 Skrevet 28. januar 2004 Hei, vi skal gifte oss hos byfogden (tinghuset i Oslo), men jeg begynte plutselig å tenke litt på musikk. På nettsidene deres står det at man kan ha "et kunstnerisk innslag", og jeg ser at de f.eks har flygel der. Men har de stereoanlegg? Noen som vet? Kunne tenke meg en aldri så liten bryllupsmarsj på den store dagen, nemlig. Det blir liksom litt stusslig med kassettspiller.
Gjest Tex Skrevet 28. januar 2004 #2 Skrevet 28. januar 2004 Aner ikke, du får nesten ringe dem og høre..... :blunke:
bluebird Skrevet 28. januar 2004 #3 Skrevet 28. januar 2004 På denne siden står det "Dere kan gjerne legge inn litt musikk eller diktlesning under seremonien. Gi beskjed på forhånd hvis dere skal ha slike innslag." Ok, det ga vel egentlig ikke svar på det du spurte om...
Kalas Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2004 Nei, det med de kunstneriske innslagene visste jeg om Men en telefon skulle vel alltids gå an. Dessuten har vi god tid ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå