AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Surfer etter inspirasjon til bryllupsfrisyre (skal gifte meg til høsten, weeeee!), og elsker kombinasjonen oppsatt hår/fletter. Mon tro hvor langt hår man må ha for å få til denne frisyren? Har forresten ekstremt tykt hår.
frisørmester :) Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 Surfer etter inspirasjon til bryllupsfrisyre (skal gifte meg til høsten, weeeee!), og elsker kombinasjonen oppsatt hår/fletter. Mon tro hvor langt hår man må ha for å få til denne frisyren? Har forresten ekstremt tykt hår. Om du har tykt hår vil jeg si til brystene, kaaaaaansje armhulene. Helst ikke så oppklippet heller
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Kan du ikke sette inn noen clip-in extensions for å få frisyren så fin som mulig hvis det bare er snakk om en dag?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 TS her. Takk for svar dere:) Håret mitt når nok til rett ved armhulene etter sommeren, og jeg har akkurat jevnet det slik at det er like langt hele veien rundt. Ganske gode nyheter med andre ord:) Ang extensions, en god ide det - men er ikke et slikt sett ganske dyrt? I tillegg til en ganske unødvendig ting for meg i det daglige, som sagt er håret mitt så tykt å plusse på med enda mer hår (utenom i en veldig spesiell anledning, slik som oppsetting av hår ved bryllup) er ganske så uaktuelt... Skal selvfølgelig snakke med frisøren min, det er jo i bunn og grunn hun som lettest ser hva som kan gjøres eller ei, men det er enda litt tid igjen til prøvetimen min:)
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 TS her. Takk for svar dere:) Håret mitt når nok til rett ved armhulene etter sommeren, og jeg har akkurat jevnet det slik at det er like langt hele veien rundt. Ganske gode nyheter med andre ord:) Ang extensions, en god ide det - men er ikke et slikt sett ganske dyrt? I tillegg til en ganske unødvendig ting for meg i det daglige, som sagt er håret mitt så tykt å plusse på med enda mer hår (utenom i en veldig spesiell anledning, slik som oppsetting av hår ved bryllup) er ganske så uaktuelt... Skal selvfølgelig snakke med frisøren min, det er jo i bunn og grunn hun som lettest ser hva som kan gjøres eller ei, men det er enda litt tid igjen til prøvetimen min:) Hvis du bare skal bruke extensionsene en dag kan du gjerne kjøpe så billig som mulig (f.eks. på eBay til 200-300 kr). Disse er ofte dynket i silikon og andre midler som vaskes ut og gjør at håret ser stygt ut allerede etter første vask, men de ser ofte nydelige og glansfulle ut når de er helt nye. Hvis ikke høres det jo ut som håret ditt blir langt nok som det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå