Gå til innhold

Yves sait laurent mascara..

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen her inne som har prøvdt Yves saint laurent volum effet fanxcils essentiel mascara....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg bruker den. Så en test på TV om mascaraer og den vant, så derfor prøvde jeg den og har siden aldri villet bytte. Den er virkelig bra!

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har gjort minst fire forsøk med den, og tåler den rett og slett ikke. Dessuten inneholder den parfyme, så om du har ømfintlige øyne, bør du tenke deg om før du prøver den.

Skrevet

Har prøvd den, men likte den ikke i det hele tatt. Alt for mye mascara på børsten (synes det er kjedelig å måtte tørke av det oveflødige med papir el hver gang før jeg tar den på), den skillte ikke vippene ordentlig osv. Jeg tror det må være en av de værste jeg har vært borte i.

Skrevet

Jeg er enig med Umi, denne mascaraen fungerer ikke for meg. Mine øyevipper blir skikkelig kladdete av den.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg syns den er kjempefin og lett å ta på, men tåler den ikke :cry:

Gikk med konstant leamus når jeg brukte den

Gjest Anonymous
Skrevet

Har både linser og er kjempeallergisk, men den funker bra!

Gi den et forsøk.

Skrevet

Jeg likte den ikke, men kjenner flere som er fornøyd med den.

• 2 måneder senere...
Gjest gjest1
Skrevet

Uff, den er grusom. Og den stinker, kan faktisk lukte at noen bruker den på t-banen. Bortkastede penger.

Skrevet
Uff' date=' den er grusom. Og den stinker, kan faktisk lukte at noen bruker den på t-banen. Bortkastede penger.[/quote']

Da må du i såfall ha en ekstremt uvanlig luktesans, jeg må stikke nesa helt borti og selv da er det såvidt jeg kjenner en svak lukt.

Gjest Skrållan - ikke innlogget
Skrevet

Synes den er kjempebra, brukt bare den i halvannet år nå. Bruker linser og merker ikke noe til noen allergiske reaksjoner e.l.

Og jeg får MASSE komplimenter for vippene mine når jeg bruker denne! Skiller vippene perfekt og blir så fyldige og fine så....

Gjest Constanze
Skrevet

Klissete og ekkel og lukter vondt.

Gjest Cuddly
Skrevet

Jeg husker jeg kjøpte denne en gang for et par år siden, og

den føyde seg glatt inn i rekken av kosmetikk-bomkjøp.

Har lange vipper, men denne fikk dem til å se kort og klumpete ut!

Skikkelig klumpe-smørje det der :-?

Tror jeg kasta den etter under en uke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...