Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg skal i konfirmasjon på søndag og skal ha på meg en stroppeløs kjole. Problemet mitt er at jeg har vært en uke i Itaila nå nettopp, og jeg har ett forferdelig skille på skuldrene..

Det høres kanskje ikke så ille ut, men på skuldrene er jeg nesten helt svart.. Også kommer skillet til singletstroppene(som er helt hvite), også rund halsen, og brystpartiet er har jeg en lys brunfarge.. Sånn som dere skjønner så ser jeg helt fucka ut..

Så mitt spørsmål er om det går an å bruke vanlig solkrem på skuldrene mine mens jeg er i solarium(for å prøve å jevne ut brunfargen)

Elr er det noen brunkremmer/selvbruning som dere vil anbefale??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du kan fint bruke solkrem i solarium. Ville brukt en ganske høy faktor, kanskje 20 slikat du jevner ut fosrkjellen. Liker veldig godt Dove sin selvbruningskrem. Den gir gradvis farge. Når jeg har brukt den morgen og kveld i 2-3 dager har jeg god farge uten skjolder.

AnonymBruker
Skrevet

Dove har jeg også god erfaring med, om man tåler Dove.

Veldig gradvis brunfarge!

Har også prøvd St.Tropez (veldig naturlig brunfarge!), men vær forsiktig, den kan fort gi skjolder om man ikke er VELDIG nøye. Jeg trodde jeg smurte kjempenøye, men ble skjoldete, hehe..

Skrevet

jeg bruker clairns sin selvbruner.

fin konsistens, og er brunfarget. Er lett å se hvor man smører :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...