monja Skrevet 28. januar 2004 #1 Del Skrevet 28. januar 2004 Har noen av dere kjøpt noe fra Netthandelen? Har vært der og sett litt, og utvalget er iallefall variert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. januar 2004 #2 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg kjenner en som kjøper masse derfra som gaver og sånt. Mye bra i følge henne. Men det lønner seg å følge med litt før man slår til, så man får et bilde av hva de ulike varene går for, hvilken tid på dagen som er gunstigst og sånn. Man kan gjøre skikkelige kupp, senest kjøpte hun en espressomaskin for rundt 150-lappen. Så kommer frakt på ca. 100,- i tillegg. Og dette er jo kvalitetsprodukter, ikke bare jalla... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 29. januar 2004 #3 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg har kjøpt et par småting en gang, blandt annet en dusjradio. Den er genial. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 29. januar 2004 #4 Del Skrevet 29. januar 2004 Har også kjøpt er par småting. Nå sist en "Herstal"-spotskinne til 200 kroner. Ser imidlertid at de overdriver butikkprisen en smule, så det er viktig å følge med. (F.eks. en sekke-/bagasjetralle de hadde med oppgitt butikkpris på 990 kroner koster 229 på Biltema. Det er samme trallen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 30. januar 2004 #5 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg har også handlet der... :oops: Og blitt revet med... :oops: Det lønner seg å være der når det ikke er så mange innlogget... Har kjøpt hos dem 4 ganger totalt. Men faren er jo at når en først har handlet og blitt belastet for "kr.65,- gebyret" - er det lett å bare handle litt til... Produktene jeg har kjøpt er helt greie iallefall... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 3. februar 2004 #6 Del Skrevet 3. februar 2004 Har handlet der ca 5-6 ganger... God service har det, svarer raskt på mail og telefon på hverdager.... Blir litt revet med når jeg handler der og tenker som Mayamor at jeg like gjerne kan handle litt mere når jeg først må betale fakturagebyret.... Men husk at det er en porto for hver ting du handler og prisen varierer litt ettersom hva det er... I tillegg har du da dette fakturagebyret som tilkommer, det er et engangsgebyr for hver dag uansett hvor mye du handler.... Har forresten kjøpt en hytte for pappa hos dem... Den skulle leveres i dag eller i morgen... Blir spennende å se om den er brukbar... Han skulle nå bare bruke den som redskapskjul så det er jo egentlig ikke så nøye... Som Leo sa har de iallefall en tendens til å overdrive litt på ca.pris for varen hvis du skulle kjøpt den utenom auksjonen... Lykke til med handelen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 3. februar 2004 #7 Del Skrevet 3. februar 2004 Glemte jo å skrive at noen av de tingene jeg har handlet til meg selv er hårfønere, mix master, gensere, fleecejakker, sko, boksershorts, t-skjorter osv. Gode produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. februar 2004 #8 Del Skrevet 3. februar 2004 Har handlet en blender der, som jeg gav i gave. En kamerat av meg har handlet mye. Jeg er inne av og til og ser, men skal man gjøre et godt kjøp må man følge litt mer med. Men det jeg har lagt merke til, er at når det er mange pålogget, da tar de frem "godsakene", og når det er få pålogget, så er det mye kjedelig.. Jeg har ikke vært der inne på en stund nå, da jeg leste et innlegg her inne på kg om en som hadde handlet mye dårlig der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå