Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et tips til dere destruktive aggresjonsmennesker!

Jeg blir fort sint, så jeg investerte i to boksesekker, en hjemme og en på jobb.

Nå er det kun sekkene som får gjennomgå :)

Det hjelper veldig på aggresjonen, føler meg mye mer behersket i idiotiske situasjoner nå :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Glenfarclas
Skrevet

Jeg forventet noe annet da jeg kom inn på denne tråden - jeg er en sånn som kaster boss og vasker og rydder som en gal når jeg er skikkelig sint. Går for eksempel gjennom CD-hylla og kaster alt jeg ikke hører på lenger, kaster utgått mat, slitte sokker og gudene må vite hva jeg har liggende av ræl. Og når det ikke er noe mer å kaste som jeg kommer på, og hvis jeg fremdeles er sint, så vasker jeg. Det funker alltid å rydde i huset når det er for mye rot i hodet. :)

AnonymBruker
Skrevet

Dere som kaster ting, slår dere også i veggen/klasker håndflaten i bordet/tramper?

Jeg trampet i gulvet som et trassig barn når jeg var fullstendig på randen med fødselsdepresjon, tynnslitte nerver og baby jeg (følte at) jeg ikke klarte å roe (godt nok).

Det var en rar følelse etterpå. Følte meg som en unge. Ingen så meg, heldigvis.

Skrevet

Mitt problem er heller at jeg viser lite aggresjon. Min angst og depresjon kommer nesten til daglig ut i form av gråt. Når jeg noen ganger klarer å vise litt sinne føles det deilig og befriende. Noe av angsten min er kanskje nettopp det at jeg har mye undertrykket sinne som jeg er redd for å kjenne på.

• Liker 1
Skrevet

Har et tips til dere destruktive aggresjonsmennesker!

Jeg blir fort sint, så jeg investerte i to boksesekker, en hjemme og en på jobb.

Nå er det kun sekkene som får gjennomgå :)

Det hjelper veldig på aggresjonen, føler meg mye mer behersket i idiotiske situasjoner nå :)

Dette har jeg ønsket meg lenge! Har bare ingen plass å ha den, det er jo ikke særlig dekorativt:p

Skrevet

Mobiler oppi gjennom har gått en del ganger i bakken og vegger , men som oftest på fylla vel og merke :fnise:

Skrevet

For tida har jeg så mye angst at jeg sliter med å komme meg ut. Da er det ganske ufarlig å kaste et glass en sjelden gang når det blir for ille og frustrasjonen for sterk. Jeg tenkte faktisk på å gjøre det i dag for angsten er så sterk at jeg har vondt i magen og føler for å kaste opp. Valgte likevel å ikke gjøre det.

Jeg skal til psykolog i morra, så jeg kan jo spørre henne "hvem i alle dager" som gjør slikt. ;)

Du har så rett, vi har alle alltid et valg. Man ikke kaste ting i gulvet eller veggimellom. Fint for deg at du valgte å ikke gjøre det. Dermed slapp du iallefall flere minutters opprydding for ett sekunds tilfredstillelse med å kaste et glass i knus.

Skrevet

Jeg får ryddemani , eller får lyst på en røyk . Men slutta å røyke for over 7 år siden da..

Kaster ikke ting ...

Gjest Grønnblomst
Skrevet (endret)

Jeg kastet mobilen i veggen en gang jeg ble sint på mamma i andre enden. Den ble ødelagt. Jadda. Full kraft i en betongvegg. Husker ikke hva vi krangla om engang, men tror det var noe hun hadde lovet meg, som hun ikke kunne holde :)

Endret av Grønnblomst
Skrevet

Jeg kaster ikke, men jeg slår i veggen, i bordet eller et eller annet så jeg får vondt i knokene :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Til de fleste som har svart her:

Jeg ble veldig sjokkert. No offence! Men lider noen av dere av psykisk sykdom?

Jeg har slitt mye med depresjon, ekstreme sinneutbrudd, angst og panikk. Men aldri har jeg latt det gå ut over materielle ting. Å slenge igjen en dør er det nærmeste jeg kan komme.

Selvsagt er det forskjellige måter å reagere på, men jeg hadde trodd at å slenge ting vegg i mellom var hakket mer ekstremt.

Tenk på hvor skremmende det kan være om andre er tilstede!

• Liker 3
Gjest Liss`pia
Skrevet (endret)

Jeg gjorde det før :sjenert: Har klart å knuse to glassdører i løpet av mitt lille liv. Nå har jeg heldigvis impulskontroll :fnise:

Jeg tror forøvrig denne impulskontrollen kom ved at jeg begynte å trene styrke og intervall :fnise:

Endret av Liss`pia
Skrevet

Jeg har et drittsinne her ifra til evigheten og her smeller det jammen meg godt til tider. Alt fra tekopper,glass,puter,smelling i dører og andre diverse ting. DEILIG å få ut agresjon. Knuste en lykt her om dagen også. Deilig var det.

Ja, jeg vet jeg trenger et sinne mestringskurs........ :kjefte:

Gjest Liss`pia
Skrevet

Jeg har et drittsinne her ifra til evigheten og her smeller det jammen meg godt til tider. Alt fra tekopper,glass,puter,smelling i dører og andre diverse ting. DEILIG å få ut agresjon. Knuste en lykt her om dagen også. Deilig var det.

Ja, jeg vet jeg trenger et sinne mestringskurs........ :kjefte:

Tips: samle opp syltetøyglass, vinflasker osv.og ta de med til nærmeste BIR returpunkt. Det er GØY :-)

• Liker 1
Gjest tommeltott
Skrevet

Til de fleste som har svart her:

Jeg ble veldig sjokkert. No offence! Men lider noen av dere av psykisk sykdom?

Jeg har slitt mye med depresjon, ekstreme sinneutbrudd, angst og panikk. Men aldri har jeg latt det gå ut over materielle ting. Å slenge igjen en dør er det nærmeste jeg kan komme.

Selvsagt er det forskjellige måter å reagere på, men jeg hadde trodd at å slenge ting vegg i mellom var hakket mer ekstremt.

Tenk på hvor skremmende det kan være om andre er tilstede!

Forskjell på folk. For min del, er det ingen rundt meg når jeg har hatt mine sinneutbrudd.

Skrevet

Nei, men nå blir jeg aldri ordentlig sint heller. Reagerer heller med tristhet, hvor andre ville blitt sinte.

Eneste tiden på døgnet hvor jeg kan nærme meg sinne er hvis jeg blir vekket etter å nettopp ha sovnet, og ikke får til å sove mer pga bråk. Da kan det hende at jeg sparker litt i veggen :fnise:

Skrevet

En gang har jeg kastet noe i gulvet. Fjernkontrollen til TVen.

Gjest Grønnblomst
Skrevet

Jeg gjorde det før :sjenert: Har klart å knuse to glassdører i løpet av mitt lille liv. Nå har jeg heldigvis impulskontroll :fnise:

Jeg tror forøvrig denne impulskontrollen kom ved at jeg begynte å trene styrke og intervall :fnise:

Boksing er gøy da. Får ut mye aggresjon det også :)

Når jeg er ferdig med skole, vil jeg prøve å gå mer på det.

Skrevet

Du har så rett, vi har alle alltid et valg. Man ikke kaste ting i gulvet eller veggimellom. Fint for deg at du valgte å ikke gjøre det. Dermed slapp du iallefall flere minutters opprydding for ett sekunds tilfredstillelse med å kaste et glass i knus.

Når jeg kaster et glass er det alltid et bevisst valg for å få ut stress. Den tilfredsstillelsen det gir varer i mange dager og er verd de minuttene med opprydding.

• Liker 1
Skrevet

Nei jeg har aldri kastet ting i sinne, så barnslig er jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...