Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jente20
Skrevet

Jeg lurer på om noen av dere reagerer med å kaste på ting når dere blir veldig forbannet? Jeg er en snill person som behandler alle med respekt, men når jeg blir veldig forbannet kan jeg finne på å kaste ting. Kaster ikke ting på andre mennesker.

I dag f.eks snakket jeg i telefonen og personen jeg snakket med har behandlet meg dårlig i det siste og vi begynte å diskutere heftig og denne personen sa noe som h*n vet sårer meg veldig. Jeg ble så forbannet der og da at jeg heiv mobilen min mot veggen. :rodme::riste: Jeg ble så oppgitt, irritert og provosert over at en person kan oppføre seg så dårlig overfor meg at jeg reagert med å kaste telefonen. Med min flaks ødela jeg telefonen :sukk: og jeg har ikke råd til å kjøpe meg ny mobil da jeg er student, har heller ikke mulighet til å jobbe før i juni - da jeg er ferdig med alle eksamenene! :(

Jeg er mest flau og oppgitt over meg selv. Hvordan kan jeg kaste\hive ting når jeg blir forbannet? Har jeg problemer med sinne?! Dette har forøvrig bare skjedd tre ganger, altså, jeg har kastet en mobil i veggen tre ganger før, men da ødela jeg ikke mobilen.

Har noen av dere gjort noe av det samme før?

Skrevet

Hvis jeg er veldig frustrert hender det at jeg kaster et glass i gulvet. Da bruker jeg billige Ikea-glass som jeg vet det er lett å erstatte. Kastingen er en bevisst handling som hjelper meg å få ut stress og aggresjon, og det kan lette på trykket. Bortsett fra at det er litt jobb å feie opp glasskårene, angrer jeg ikke. Jeg føler meg ofte bedre etterpå.

Skrevet

Såklart! Har kastet stekepanna i veggen da olje sprutet på meg,har kastet glass i veggen da jeg var veldig sint osv.Er deilig å få ut litt frustrasjon.

Prøv å knivstikk en stygg pute du har liggende.hehehe.

• Liker 1
Gjest Elissima
Skrevet

Jeg har et helvetes temperament. Smalt nettopp i dørene her. Tror det er ganske vanlig for oss jenter iafall, spesielt når det er den tiden i måneden.

Gjest tommeltott
Skrevet

Hadde det slik før, har sikkert ødelagt 10 mobiler, mange glass og tallerkener, kopper, bilder, speil, pc'er o.l :sjenert:

Heldigvis har jeg kommet over det verste! Nå flyger det bare av og til litt en sjelden gang kopper og glass osv :fnise: Men når jeg har gjort det, så er jeg liksom ferdig med å vær så sur, på en måte :roll:

Jeg tror det er ganske normalt egentlig, kanskje ikke så ille som jeg var før i "mine yngre dager".. Men å kaste kopper og mobilen tror jeg er ganske normalt, da det er det nærmeste man har fremfor seg, tror det er er rar sammenkobling oppi skallen, kanskje. En merkelig reaksjon :klo:

Skrevet

Kaste mobilen ville jeg ikke ha gjort. Den klarer jeg meg ikke uten.

Gjest Sevastra
Skrevet

Gjorde det før når jeg og kjæresten kranglet, men har klart å slutte med det nå. Føler meg mye bedre nå som jeg ikke blir så rasende.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

jeg tror ikke jeg ville klart å krangle med noen som kastet ting veggimellom når de ble sinte, tror jeg ville begynt å le. Så nei, jeg kaster ikke ting når jeg blir sint, hva er poenget med det?

Skrevet

Ja de gangene jeg hadde noen skikkelige krangler i ten-årene med pappa, da pælmet jeg vannballonger på han i sinne! !

AnonymBruker
Skrevet

Ja de gangene jeg hadde noen skikkelige krangler i ten-årene med pappa, da pælmet jeg vannballonger på han i sinne! !

Hadde du liksom ferdig fylte ballonger liggende klar på forhånd da eller?

• Liker 3
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Jeg gjorde det i tenårene, men har heldigvis vokst av meg den uvanen.

AnonymBruker
Skrevet

Huff jeg hadde en ex som gjorde det når han ble sint. Jeg endte bare opp med å bli litt usikker og redd han.

Jeg har aldri gjort noe sånn. tar meg heller en joggetur eller noe når jeg er veldig sint

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg føler meg litt bedre av å lese at jeg ikke er den eneste som kaster ting når jeg blir skikkelig forbannet og frustrert. Føler meg så irrasjonell og får veldig dårlig samvittighet når jeg gjør slike ting. Jeg er ikke så frustrert nå lenger, det hjalp visst å kaste mobil i veggen, har bare så dårlig samvittighet nå :(

Dette gikk jo bare utover meg selv, nå er jeg uten mobil på ubestemt tid. Har enda tilgode å kaste glass og kopper i veggen, tror kanskje jeg skal gjøre det neste gang, det er jo ikke like kostbart som å hive en telefon i veggen. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det en gang i tiden, men det endret seg da jeg var rundt 25 år. I dag så skal det sabla mye til før jeg i det hele tatt blir forbannet.

Skrevet

Ja hadde faktisk et par vannballonger lagret i kjøleren :) Men det var for å drive ap med broren min!

Gjest Gjest
Skrevet

jeg tror ikke jeg ville klart å krangle med noen som kastet ting veggimellom når de ble sinte, tror jeg ville begynt å le. Så nei, jeg kaster ikke ting når jeg blir sint, hva er poenget med det?

Det er jo ikke noe poeng i det - en reagerer irrasjonelt og det ligger ikke noe fornuft bak handlingen. Heldigvis så skjer ikke dette så ofte, har som nevnt kun gjort dette tre ganger - men jeg føler meg ikke noe bedre av det.

Gjest Katten.
Skrevet

Skulle ønske jeg gjorde slikt, da det hadde vært ufattelig godt å få ut sinnet på en slik måte. Istedet imploderer jeg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Etter et besøk av en frekk jævla lisensmann fòr det noen telys veggimellom :sinna: :sinna: :sinna: :sinna: :sinna:

Jeg har også en gang kastet et kokt ferdigrensket egg :ler:

(Jeg skrev vel "for" feil her, men syns det såg så rart ut med bare "for", så pardon moi)

• Liker 1
Gjest Elihol
Skrevet

Jepp.

Velger ikke ut en bestemt gjenstand som er lett å erstatte som noen over her, tar det nærmeste uten å helt tenke over hva det er. Så både mobil, fjernkontroll og lignende har fått lide, dessverre... Og èn gang en full brusflaske, som sprutet utover hele rommet, ikke så morro å vaske etterpå akkurat. :sukk:

Har heldigvis aldri kastet noe på noen, bare vegg/gulv i nærheten, eller døren om personen forlater rommet. En dårlig uvane som det ikke er lett å slutte med, for tenker som sagt ikke så mye i øyeblikket, men skal heldigvis litt til å få meg til det punktet at kasting begynner. :)

Skrevet

Nei, jeg kaster ikke ting i sinne. Noe så tåpelig, jeg hadde følt meg rimelig dust om jeg stod der med ødelagt telefon / fjernkontroll eller hva som helst... Også skal man bruke masse penger på å erstatte det ødelagte etterpå bare fordi man ikke eide selvkontroll.....

Jeg kan heller ikke forstå folk som velger å la sinnet sitt gå utover "billige" ting som glass og tallerkener, hvem i alle dager velger å få glassskår sprutet utover gulvet - som du selv må rydde og feie opp etterpå?? Dere må jo føle dere dumme da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...