MissKissis Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Trener vanligvis 5 dager i uka,mye fokus på styrketrening,og litt kondisjon i tillegg så klart. Men fått et par ukers treningsforbud fra legen 2 uker er jo egentlig ikke så mye,men mister man noe særlig form på 2 uker? Noen som vet? Kjenner bare jeg er litt "avhengig" av den treningen,liksom noe som mangler de dagene jeg ikke trener
Siggen! Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 (endret) Det er etter omtrent 2 uker at kroppen vil forandres litt etter en bråstopp i treningen. Men på 2 uker vil du ikke se noen forskjell, i så fall er den minimal. Litt avhengig av hvor mye muskler du har og da; større muskler krever mer vedlikehold Konklusjon: 2 uker skal ikke være noe problem, slapp av du Endret 11. mai 2012 av Siggen!
MissKissis Skrevet 12. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2012 Det er etter omtrent 2 uker at kroppen vil forandres litt etter en bråstopp i treningen. Men på 2 uker vil du ikke se noen forskjell, i så fall er den minimal. Litt avhengig av hvor mye muskler du har og da; større muskler krever mer vedlikehold Konklusjon: 2 uker skal ikke være noe problem, slapp av du Har ikke store muskler,er slank og litt stram,med en antydning til 6-pack. Men godt å høre at jeg ikke kommer til å forfalle helt i løpet av 2 uker da Har jernmagelanemi,så kjenner jo helt klart at jeg har godt av et par treningsfrie uker siden formen ikke er så mye å skryte av. Får heller komme sterkere tilbake når formen stiger
Bachata Skrevet 12. mai 2012 #4 Skrevet 12. mai 2012 jeg tror ikke 2 uker har så mye å si. Jeg har trent masse stort sett bestandig, men har aldri tenkt på meg selv som mer trent en andre. Likevel har jeg nå, etter nesten 2 MÅNEDER treningsfri (ikke selvvalgt), fremdeles mer muskelmasse en gjennomsnittet. Tok en test hos jordmor, og hun var superimponert over muskelmassen min, og sa klart at den lå godt over normalen. Det var litt betryggende, for som deg, så har jeg følt at musklene bare renner av nå som jeg ikke har fått trent på en stund. Det gjør de visst ikke. Men det teller nok at vi har trent mye bestandig, tror jeg. Det skal jammen bli godt å begynne å trene igjen likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå