AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Finnes det tips eller synlig hint om en gutt bare vil ha sex med deg, eller om han er interresert i å finne på noe med deg?? Selvfølgelig skjønner jeg at om gutten kunn skal treffe meg på kvelden, er det en stor sjanse for at han er ute etter kunn sex! Men hvordan kan vite om han vil kunn vil det, hvis han gir utrykk for at han vil treffe meg ofte? Feks: Jeg har sagt at jeg har en avtale i morgen og han sier at vi kan treffes hjemme hos meg etterpå.. Grunnen til at jeg spør dere her inne, er at jeg vil si i fra til han at det ikke kommer til å skje noe! meen det er litt flaut å si det, om jeg misstolker hans intensjoner!
drosophilia Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 Det enkleste er å unngå å bruke "hint", og rett og slett snakke med ham. Hvis han er betatt av deg, er det veldig hensynsfullt å si ifra at du bare vil være venner. Hvis du bare vil ha sex og ikke forhold, må du selvsagt forklare det også!
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 I stedet for å se etter hint ved hans oppførsel, bør du si til ham hva DU tenker
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 For meg hadde det funka veldig dårlig om hun sa at det ikke kom til å skje noe, samme om det var i mine tanker eller ikke. Da hadde jeg i hvert fall kuttet alt av initiativ, og da er det ikke lange veien til friend zone.
drosophilia Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 For meg hadde det funka veldig dårlig om hun sa at det ikke kom til å skje noe, samme om det var i mine tanker eller ikke. Da hadde jeg i hvert fall kuttet alt av initiativ, og da er det ikke lange veien til friend zone. Er jo greit å være i friend zone hvis du faktisk er venn og ikke bare en fyr som sikler på henne i hemmelighet.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #6 Skrevet 11. mai 2012 For meg hadde det funka veldig dårlig om hun sa at det ikke kom til å skje noe, samme om det var i mine tanker eller ikke. Da hadde jeg i hvert fall kuttet alt av initiativ, og da er det ikke lange veien til friend zone. Det var kanskje dårlig ordvalg " at det ikke kommer til å skje noe", det jeg mener er at det ikke blir noe seksuellt enda, jeg mener dette blir jo date nummer to og det er for meg litt tidlig! Det må da være lov uten at gutten helt skal slutte å ta initativet?
Steinar40 Skrevet 11. mai 2012 #7 Skrevet 11. mai 2012 Det var kanskje dårlig ordvalg " at det ikke kommer til å skje noe", det jeg mener er at det ikke blir noe seksuellt enda, jeg mener dette blir jo date nummer to og det er for meg litt tidlig! Det må da være lov uten at gutten helt skal slutte å ta initativet? Ja. Ellers beviser han bare at han ikke er noe å samle på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå