AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Jeg er en jente på 17 år. 16. mai skal jeg og noen venner vere i naustet mitt å kose oss der hele kvelden. En gutt jeg har snakket en del med på facebook også kommer. Jeg har selvfølgelig lyst å se best mulig ut siden det er første gangen jeg møter han. Jeg har utrolig mange kjoler, men har ingen jeg føler passer til dette. Enten er de for fine, eller så har de helt feil farge til en kveld i et naust. Er det noen som vet hvor jeg kan bestille meg en fin men ikke for pyntet kjole som rekker og komme før 16. mai?
Topplue Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 Må du ha på kjole da? Du kan jo pynte deg med en fin topp, bluse, skjørt eller til og med vanlige olabukser? Tror nok det blir litt vel snaut med tid for å bestille ny kjole på nett dessverre. Eller kansje du kan låne kjole av en venninne? Håper du får en hyggelig kveld
Cuddlegirl Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 (endret) Eller så kan du bruke et highwaist skjørt, og en topp du syns er fin Det ser jo pyntete ut, men samtidig ikke for mye. Endret 13. mai 2012 av Cuddlegirl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå