AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Hei! Bare lurer på om dere menn syns synd på kvinner som ikke får seg noe ... 2
I Grosny Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 Hei! Bare lurer på om dere menn syns synd på kvinner som ikke får seg noe ... Ja! Men jeg får ikke gjort noe med det
Okapi Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Sier det samme som jeg sa i den andre tråden: Har man et snev av empati føler man med et menneske som ikke har tilgang på noe man selv tar for gitt. Kjønn har ikke noe med saken å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 Ja selvfølgelig får jeg det. Jeg jo akkurat hvordan de har det. Det er forferdelig å aldri få nærhet av noe som helst slag. Jeg driter i om det ikke er en såkalt menneskerett eller ikke, det er snakk om medfødte, naturlige behov. Jeg tror vi nesten kan trekke en konklusjon ut ifra disse to trådene om at menn i praksis er langt mer empatiske enn kvinner. Takk for meg. 2
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 10. mai 2012 #6 Skrevet 10. mai 2012 Jeg syntes synd på alle som ikke har sex akkurat nå jeg, meg selv inkludert 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #7 Skrevet 10. mai 2012 Ja selvfølgelig får jeg det. Jeg jo akkurat hvordan de har det. Det er forferdelig å aldri få nærhet av noe som helst slag. Jeg driter i om det ikke er en såkalt menneskerett eller ikke, det er snakk om medfødte, naturlige behov. Jeg tror vi nesten kan trekke en konklusjon ut ifra disse to trådene om at menn i praksis er langt mer empatiske enn kvinner. Takk for meg. Kanskje fordi menn har et større behov for det? 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #8 Skrevet 10. mai 2012 Hjelpes. Du burde klippe bort den delen på bildet ditt som er rett under øynene dine. Holder du en finger rett under øynene dine, slik at nesen og huden som er rett under øyenen dine blir borte, blir øynene dine veldig vakre. Det har nok med at du har noe skygge eller linjer der som gjør at du får så hekseaktige øyne, og da virker du så ond hver gang du skriver.
Gjest Oksymoron Skrevet 10. mai 2012 #9 Skrevet 10. mai 2012 Nei, nei og atter nei. Medlidenhet er og blir for min del noe som trykker vedkommende enda lenger ned i gjørma og så topper en hele driten med å si at det er så jævla synd på en For å gjøre det klinkewnde klart.. Spinoza is one of the few philosophers to explicitly say that pity is something inherently bad. This is precisely one of Nietzsche’s primary attacks against Christianity: it is a religion of pity. It is not only that pity reduces are strength; more importantly, pity supports the superfluous who Nietzsche claims are ripe for destruction and who give life a gloomy aspect by propagating it with their failures. De som setter sin lit til kvitekrist og med det venter sin belønning i himmelen får nå gjøre som de alltid har gjort... be
Gjest .-L-. Skrevet 10. mai 2012 #10 Skrevet 10. mai 2012 Nei, jeg synes ikke synd i de. Dog, jeg vet at det er en kjip situasjon og unner ingen å være i den. Man må innse at dersom man skal komme noen vei må man ta tak i eget liv og ta handling.
I Grosny Skrevet 10. mai 2012 #11 Skrevet 10. mai 2012 Kanskje fordi menn har et større behov for det? Veldig mange menn har levd flere år uten kos i ungdomstiden enn snittet av kvinner har gjort. Derfor har vi større kunnskap om hvordan det er og større forståelse og empati enn det som er normalt blant kvinner. Kanskje menn også har større behov? Jeg vet ikke.
danbanan Skrevet 10. mai 2012 #12 Skrevet 10. mai 2012 Veldig mange menn har levd flere år uten kos i ungdomstiden enn snittet av kvinner har gjort. Derfor har vi større kunnskap om hvordan det er og større forståelse og empati enn det som er normalt blant kvinner. Kanskje menn også har større behov? Jeg vet ikke. ja, enig. Jeg begynner å gå over til "the dark side", pgr av mangel på nærhet og kjærlighet woahahahahahhahahahha 1
OhSerendipity Skrevet 10. mai 2012 #13 Skrevet 10. mai 2012 Jeg syntes synd på alle som ikke har sex akkurat nå jeg, meg selv inkludert
yes2yes Skrevet 10. mai 2012 #14 Skrevet 10. mai 2012 Det håper jeg ikke, likeså jeg ikke håper at kvinner føler sterk medfølelse mot menn som ikke har tilfeldig samleie. Sett fra mitt standpunkt vil det være 'å sløse' med medlidenheten min for noe jeg i utgangspunktet ikke synes noe godt om overhodet. 2
I Grosny Skrevet 10. mai 2012 #15 Skrevet 10. mai 2012 (endret) Kanskje menn på KG er litt i overkant kvinneinteresserte sexgriser? Kanskje det er derfor vi har større seksuell empati? Endret 10. mai 2012 av I Grosny
danbanan Skrevet 10. mai 2012 #16 Skrevet 10. mai 2012 (endret) Det håper jeg ikke, likeså jeg ikke håper at kvinner føler sterk medfølelse mot menn som ikke har tilfeldig samleie. Sett fra mitt standpunkt vil det være 'å sløse' med medlidenheten min for noe jeg i utgangspunktet ikke synes noe godt om overhodet. Har du aldri hatt et så kalt "one night stand"? Er ikke noe stor fan av det selv, men har forståelse at alle mennesker har i ny og ne behvo for å få seg litt sex og nærhet. Er ikke alle som er kjærestemateriale vettu og da kan det hjelpe litt på selvtillitten med noen korte øyeblikk med motsatte kjønn, hvis man sjeldent er vant til slik oppmerksomhet Endret 10. mai 2012 av danbanan
Silfen Skrevet 10. mai 2012 #17 Skrevet 10. mai 2012 Alle kvinner, nesten, kan få seg noe. Det er bare menn det er synd på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå