Smilla78 Skrevet 28. januar 2004 #1 Skrevet 28. januar 2004 Fins det en helt sinnsykt bra mascara som buer, separerer, forlenger og gir masse volum? Jeg har ikke funnet den enda. Jeg bruker diorshow nå og er ganske fornøyd, men syns børsten er for stor og da blir det lett søl... Bruker lash discovery fra maybelline under for å få farge på alle vippene. Er jo ikke mulig å komme til på de innerste vippene med diorshow.
Arkana Skrevet 28. januar 2004 #2 Skrevet 28. januar 2004 Min absolutte favoritt er Yves Saint Laurent Volume Effet Faux Cils (koster 198 kroner). Tror den vant en del mascara-tester også, etter at jeg prøvde den har jeg i allefall aldri hatt lyst til å bytte.
Gjest Ethereal Skrevet 28. januar 2004 #4 Skrevet 28. januar 2004 Jeg synes Biotherm Open Eyes og Maybelline Sky High Curves er de beste mascaraene på markedet. Hvis du vil ha en ren volummascara, kan jeg anbefale Maybelline Volum'Express. Dyrt er tydeligvis ikke alltid best, selv om jeg ikke ville drømme om f.eks å bruke en billig hudkrem eller et billig pudder.
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2004 #7 Skrevet 31. januar 2004 Lancome flextensils-den er lett å påføre, holder bra og gir et utrolig bra resultat:)
Pusebaby Skrevet 1. februar 2004 #8 Skrevet 1. februar 2004 Syns du Diorshow er for voldsom så kan du prøve lillebroren Maximeyes fra Dior som gir masse fylde og fine vipper...
lizzy x Skrevet 1. februar 2004 #9 Skrevet 1. februar 2004 maybelline,wonder curl er kjempebra,spesielt den som er vannfast
Christy Skrevet 1. februar 2004 #10 Skrevet 1. februar 2004 Jeg synes ikke diorshow var noe bra. Den er faktisk noe av det værste jeg har prøvd. Men det er vel veldig individuelt da... Rimmel overrasket meg til å være så billig, More lashes er heller ikke så ille. Helena rubenstein sine er også veldig gode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå