Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte å kjøpe meg en epilator, men veit ikke helt hvilken jeg skal velge. Kunne tenkt meg en som også kunne brukes under armene og kanskje bikinilinjen, og så klart på legger.. :) Noen som har en epilator eller som veit om en som kan anbefales? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har denne.

Kjempefornøyd!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har denne.

Kjempefornøyd!

den funker under armhuler og bikinilinjer også ell?? :)

Skrevet

Kjøpte meg denne forrige uke og er fornøyd. Den er billig, men gjør jobben sin og i følge en på den lokale elektronikkbutikken hadde den vunnet best i test.

Skrevet

den funker under armhuler og bikinilinjer også ell?? :)

Ja, overalt :) Det følger med mindre hodet til slike steder. Veldig behagelig å bruke i vann.

Skrevet

Kjøpte meg denne forrige uke og er fornøyd. Den er billig, men gjør jobben sin og i følge en på den lokale elektronikkbutikken hadde den vunnet best i test.

oki.. følger det med ekstra hode til den for armhuler og sånne type steder eller?

Skrevet

Kun ett hode, men jeg syntes den passer til armhulene. Ikke prøvde den der selv, men når jeg sjekket så det veldig greit ut. Jeg planlegger å bruke denne til bikinilinjen for touch-ups, grei størrelse til det også.

Skrevet

Ja, overalt :) Det følger med mindre hodet til slike steder. Veldig behagelig å bruke i vann.

aha.. :)

Skrevet

Kun ett hode, men jeg syntes den passer til armhulene. Ikke prøvde den der selv, men når jeg sjekket så det veldig greit ut. Jeg planlegger å bruke denne til bikinilinjen for touch-ups, grei størrelse til det også.

oki..:)

Skrevet

aha.. :)

Bare en advarsel. Bikinilinja (eller mer) og under armene er VELDIG vondt.

Skrevet (endret)

Hva er forskjellen fra å barbere seg og å bruke epilator?

Endret av Bølle
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et spørsmål, om det er greit for ts. :)

Hvor lang tid tar det før hårene vokser ut igjen?

Har dere mørkt, lyst, rødt hår?

Jeg har masse mørke hår, Ikke svarte, men mørke ... har masse på leggene og i bikinikanten. Og jeg har på overleppe . gjør det vondt?

Ååååå, hvorfor måtte jeg bli født så hårete ... :tristbla:

Skrevet

Bare en advarsel. Bikinilinja (eller mer) og under armene er VELDIG vondt.

i know.. Har prøvd med en før.. :P

Skrevet

Hva er forskjellen fra å barbere seg og å bruke epilator?

epilatoren river jo ut med røtter, da tar det jo lengre tid før håra gror ut igjen.. :)

Skrevet

Jeg har et spørsmål, om det er greit for ts. :)

Hvor lang tid tar det før hårene vokser ut igjen?

Har dere mørkt, lyst, rødt hår?

Jeg har masse mørke hår, Ikke svarte, men mørke ... har masse på leggene og i bikinikanten. Og jeg har på overleppe . gjør det vondt?

Ååååå, hvorfor måtte jeg bli født så hårete ... :tristbla:

det går jo så klart greit å spørre om det.. :)

Har litt erfaring fra før med sånn, lånt min mor sin noen ganger, hu har en som er noen år gammel.

når jeg har brukt den så har det tatt noen uker før jeg har følt at jeg trenger å bruke den igjen, men husker ikke eksakt å lenge det har gått mellom hver gang.

Om det gjør vondt eller ikke trur jeg kommer ann på dagsformen nesten, en gangen syns jeg ikke det var så ille og andre gangen var det drit vondt.. hehe..:P

Skrevet

Jeg har denne.

Kjempefornøyd!

Denne bruker jeg også. Frelst!

Skrevet

takk for alle svar.. havna til slutt på å bestille denne.. :)

Skrevet

takk for alle svar.. havna til slutt på å bestille denne.. :)

Så bra! Trust me; du blir ikke skuffet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...