Gå til innhold

Hvordan forstå menn når det gjelder sjekking...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei til dere alle menn som er her på KG.

Jeg er en dame som trenger seriøs hjelp. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men problemet mitt er at jeg ikke skjønner når menn prøver å sjekke meg opp eller liker meg. Mulig fordi jeg er redd for å virke innbilsk (har dårlig selvtillit). Dere er ikke akkurat flinke til å gi si ting rett ut, men heller "gå rundt grøten" er det ikke bedre å bare si ting rett ut hva dere mener istedenfor for å bare glane/stirre?

Har lagt merke til at det er noen menn som "ser" på meg, men skjønner ikke helt hvorfor. Tenker da at jeg har noe på nesa eller at kanskje mascaraen min har flytet seg ut slik at jeg ser ut som en vaskebjørn etc., men isåfall som sagt så har jeg dårlig selvtillit/dårlig selvfølelse. Så kjære menn, hvorfor gjør dere det? Er det fordi dere synes jenta/dama er pen eller fordi dere synes jenta/dama virker rar?

Jeg personlig kan stirre/glane på en mann fordi jeg synes han er pen. Hva med dere? Tenker dere som meg?

En annen ting som jeg trenger hjelp fra dere er: Jeg er ekstrem sjenert, men har virkerlig lyst til å sjekke opp en mann en gang. Har prøvd et par ganger, men har da tråkket skikkelig i salaten. For det viste seg at de var homser ;P Hvordan liker dere å bli sjekket opp/flørtet med?

Har lissom ikke tatt initiativ før og vil gjerne prøve for å komme over min selvtillit og selvfølelse. For jeg regner med at menn rundt 30 årene ikke bare går etter utseendet lenger eller???

Håper dere skjønner hva jeg spørsmålet mitt og at jeg får masse svar.

PS. en annen ting. Man sender vel ikke "blunke" sms til man såvidt ikke kjenner eller?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tror ikke at menn rundt 30 årene bare går etter utseendet lenger, selv om du kan stirre/glane på en mann fordi du synes han er pen. Ja, akkurat hehe

Og folk kan stirre av begge årsaker; altså enten fordi de synes dama/mannen er pen eller fordi de synes dama/mannen virker rar.

Personlig syns jeg det er mangel på oppdragelse å stirre åpenlyst på andre folk samme hva årsaken måtte være.

Og jeg tror ikke mange mannfolk setter pris på å bli sjekket opp. Det er nemlig en maskulin oppførsel.

Kvinner bør oppføre seg feminint. Være kontaktsøkende og hyggelige. Ikke direkte sjekking.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Av erfaring kan jeg fortelle deg at det tar tid å bli god på å flørte dersom man ikke er vandt med å gjøre det.

En mann er interrisert i deg dersom han bare tar intiativ til deg. Dersom en mann du ikke kjenner, og han begynner å snakke til deg på face eller whatever, så er han interessert. Det finnes sikkert noen menn som er ute etter vennskap, men for det meste så er det ufrivelige vennskap fra mannens side xD

Sier ikke at menn ikke har venninner å være med, det har jeg jo selv, men er jeg interessert i en dame tar jeg intiativ til henne.

Når det kommer til å bli sjekket opp så vil jeg anbefale deg å studere kroppspråket til "sjarmerende" damer. Vet ikke hvordan jeg skal forklare dette, men det har med ansiktsutrykk, smil og holdning å gjøre.

Dersom man ustråler en positiv og gøy energi kommer man langt :)

Endret av .-L-.
Skrevet

Når jeg "ser" litt ekstra lenge på jenter er det i 99 % av tilfellene fordi jeg synes de er spesielt pene, klarer bare ikke rive vekk blikket..

Jeg synes du skal ta initiativet til å sjekke opp noen, personlig elsker jeg det, skjer ikke ofte, men det får deg til å føle deg ekstra attraktiv :yvonne: Hvorfor skal det å sjekke være maskulint/feminint??

AnonymBruker
Skrevet

Dere er ikke akkurat flinke til å gi si ting rett ut

Vi er mye flinkere enn dere jenter ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du ser det ofte på blikket ;)

Hvordan liker dere å bli sjekket opp/flørtet med?

Bare ha en flørtende tone, så er det ikke så nøye hva du sier. Hvis mannen er interessert så vil han ordne resten selv. De fleste menn liker å være den som styrer løpet, mens de fleste kvinner liker å være den passive parten som eventuelt kan bremse mannen litt hvis han går for fort frem.

AnonymBruker
Skrevet
For jeg regner med at menn rundt 30 årene ikke bare går etter utseendet lenger eller???

Menn er menn. Utseendet er viktig for oss, enten vi er 20, 30, 40 eller 50. Men selvfølgelig er det andre ting som også er viktig.

PS. en annen ting. Man sender vel ikke "blunke" sms til man såvidt ikke kjenner eller?

Du må nesten fortelle litt mer om hva du planlegger å sende og hvorfor, så skal jeg hjelpe deg.

Skrevet (endret)

Bare å anta at alle blikk du får er "jeg vil pule deg" blikket. Eventuelle avvisninger vokser du på:)

Endret av Sommee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...