Gå til innhold

Vil jenter ha gifte menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen min har oppdaget et lite fenomen, som jeg lurer på om noen har en forklaring på.

Mannen min er objektivt sett helt gjennomsnitlig utseendemessig og er ganske sjenert. Han pleier ikke å få så mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn på byen (vi er oftest ute hver for oss). I sommer giftet vi oss, og gjett hva som skjedde?

Han blir lagt an på av masse jenter!

Eneste som er forskjell er gifteringen!

Vi må jo bare le av dette, og han er er hyggelig men avviser, og kommer hjem til meg å forteller forundret om ting som har skjedd :fnise:

Men jeg lurer sånn på hva dette er for noe? Kan ikke skjønne at en mann er mer attraktiv med ring på fingeren?? Ville jo tro det skulle være omvendt?

Eller er det noe vi ikke har skjønt?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du ikke har skjønt egentlig? Alle vet jo at kvinner finner menn som har andre damer for mer attraktive?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du ikke har skjønt egentlig? Alle vet jo at kvinner finner menn som har andre damer for mer attraktive?

Tja, dette var nytt for meg hvertfall. Men nå har vi vært sammen siden vi var ganske unge, så kanskje jeg har gått glipp av denne "fasen" :fnise:

Men han er jo helt den samme som før er det jeg mener, også er det en så påfallende endring!

Er det for å se om de kan kapre en gift mann liksom? Så rart at det er så mange jenter som tenker sånn da, trodde de fleste ville ha sin egen :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sjekker ikke opp gifte menn og har STOOOR respekt for menn og kvinner som er gift. Det er såvidt jeg tør å se på dere hvis jeg ser dere har giftering.

Skrevet

Kvinner vil vel at andre mannfolk skal bli deres mannfolk?

Hvorfor noen ønsker seg det som tilhører andre mennesker er vel noe man kan filosofere seg over, men slik jeg tror, er at mange kvinner finner attraktivt det andre mennesker finner attraktivt.

Hvor kjekke er en mann som er sistevalget hos andre kvinner?

Ta for eksmpel det faktum at mannen din er attraktiv hos andre kvinner, trenger du noen mer bekreftelse for at du har gjort riktig valg egentlig? Finnes det større kompliment?

Nyter du det ikke litt?

AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk veldig vanlig. Slike damer er noen fittekjerringer, som bare vil ha mannen for å få en bekreftelse på at hun er bedre enn andre.

Dette for å få bekreftelse selv. Menn er ikke på samme måten. De vil ha dama fordi de vil ha henne, mens Dama gjerne kan tenke seg en som er opptatt, nettopp fordi hun vil ha bekreftelse på at hun er deilig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk veldig vanlig. Slike damer er noen fittekjerringer, som bare vil ha mannen for å få en bekreftelse på at hun er bedre enn andre.

Dette for å få bekreftelse selv. Menn er ikke på samme måten. De vil ha dama fordi de vil ha henne, mens Dama gjerne kan tenke seg en som er opptatt, nettopp fordi hun vil ha bekreftelse på at hun er deilig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke akkurat tenkt på at det er et kompliment til meg nei :fnise: Jeg elsket jo han like høyt før som nå!

Dette er jo oftest fulle jenter på byen, er jo ikke noen big deal for noen av oss, var bare så overraskende syns vi, men da er det tydligvis vanlig da.

Ble litt flau på vegne av mine medsøstre her vi satt å snakket om det..

Hos meg har det nemlig vært litt omvendt etter ringen kom på fingeren.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok spenningen i et evt elskerinneforhold som gjør det.

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Hm, kanskje jeg skal kjøpe meg en giftering

• Liker 1
Skrevet

Har ikke akkurat tenkt på at det er et kompliment til meg nei :fnise: Jeg elsket jo han like høyt før som nå!

Dette er jo oftest fulle jenter på byen, er jo ikke noen big deal for noen av oss, var bare så overraskende syns vi, men da er det tydligvis vanlig da.

Ble litt flau på vegne av mine medsøstre her vi satt å snakket om det..

Hos meg har det nemlig vært litt omvendt etter ringen kom på fingeren.

TS

Som du selv sier så dreier dette seg om i fylla ute på byen. Og med fyll inn så går vett ut.

Fylla kan nok fort medføre en mer instinktiv oppførsel hos mange, tenker jeg.

F.eks er jo flerkoneri et velkjent fenomen opp igjennom historien, men ikke det omvendte forholdet.

Dette må jo da i praksis bety at kvinner kan tenke seg samme mann og aksepterer å dele ham med en eller flere andre kvinner. Hvorfor må nesten noen av dere kvinner forklare meg? :klo: hehe

Den typiske mann kan derimot ikke tenke seg et seriøst forhold med ei kvinne som har en annen mann. Som forklarer din reduserte attraksjonsverdi; samtidig som de ikke ønsker å risikere å få bank når de ikke er seriøse ;) hehe

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Janus skrev om pre-seleksjon for ikke så lenge siden :)

Endret av .-L-.
Skrevet

Jeg har hatt sex med en så er gift og har barn.. No big deal xP men ble det for ham etterpå xD

Skrevet

Jeg har hatt sex med en så er gift og har barn.. No big deal xP men ble det for ham etterpå xD

For det er noe skryte av!!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sjekker ikke opp gifte menn, men de sjekker opp meg... :sjenert:

Mange ekteskap der ute som fungerer dårligere enn man tror. Jeg er imøtekommende, men setter grenser. Menn sier at de liker måten jeg kommuniserer med de på.

Men sjekke opp gifte menn, for å skryte av det, nei.

Skrevet

Enig med en over her. Så fort jeg legger merke til at det er ring på fingeren, da viker jeg unna. Har enorm respekt for ekteskapet.

Skrevet

Menn med giftering maser ikke om mer om man trenger noe for en natt, har jeg hørt.

Evt er det gøy å flørte med dem, for de er "ufarlig". Hadde de vært "farlig" hadde de puttet ringen i lomma.

AnonymBruker
Skrevet

Deter jo noe med at han er valgt av en annen, da. Det er attraktivt.

Skrevet

Deter jo noe med at han er valgt av en annen, da. Det er attraktivt.

Egentlig er det helt kokko :kari:

Skrevet

Jeg og mannen min har oppdaget et lite fenomen, som jeg lurer på om noen har en forklaring på.

Mannen min er objektivt sett helt gjennomsnitlig utseendemessig og er ganske sjenert. Han pleier ikke å få så mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn på byen (vi er oftest ute hver for oss). I sommer giftet vi oss, og gjett hva som skjedde?

Han blir lagt an på av masse jenter!

Eneste som er forskjell er gifteringen!

Vi må jo bare le av dette, og han er er hyggelig men avviser, og kommer hjem til meg å forteller forundret om ting som har skjedd :fnise:

Men jeg lurer sånn på hva dette er for noe? Kan ikke skjønne at en mann er mer attraktiv med ring på fingeren?? Ville jo tro det skulle være omvendt?

Eller er det noe vi ikke har skjønt?

Nei, de fleste singel kvinner ønsker ikke gifte menn. De fleste singel ønsker jo å finne noen som en kan etablere et ordentlig forhold med. Jeg er for tiden singel og syns det er noe uæh at gifte menn henvender seg til meg.

Kunne aldri tenkt meg å rote meg bort i en mann som er gift, samboende, kjæreste eller har et uavsluttet forhold bak seg.. Jeg har heller ikke så høye tanker om disse mennene som prøver å skaffe seg ekstradamer, noe din man selvfølgelig ikke prøver å gjøre :)

Min erfaring er at disse damene som går etter gifte menn selv er i forhold. Ergo, gift flørter med gift men ikke den man er gift med. Har sett dette gjentatte ganger ifm jobbreiser etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...